Új hozzászólás Aktív témák

  • M@trixfan

    addikt

    Na ez az ami kétélű dolog az Apple-nél. Egyrészről nagyon frankó ha saját soc lesz, kifejezetten adott feladatra igazítva. Bizonyos dolgokban ezért a legjobb az Apple, mert nem paici helyzethez kötik a terméket, hanem a termékhez alakítják a fejlesztéseket. Másik oldalról meg viszont nagyon nem szeretném ha mindent az Apple maga akarna fejleszteni, egyszerűen nem lehet mindenben a legjobbnak lenni. iOS eszközökben is az a jó, hogy PowerVR van benne. A hardveres-szoftveres körítéssel együtt sokszor 2x teljesítmény előny van a vetélytársakhoz képest valós 3D alkalmazásokban. Ezt marhára nem szeretném ha megváltozna, bár az is igaz, hogy az optimalizáción múlik minden.

    Amit el tudok képzelni az egy full iOS/OS X tablet, amit egy ilyen SOC szolgálna ki. Szépen meg fogják csinálni 500 gram környékén. Az biztos, hogy az Apple nem fog olyan "brute force" terméket gyártani mint a Surface Pro. A majd egy kilós tablet már önmagában egy óriási hülyeség, még 500 gram alá is be kéne menni a 10"-os mérettel.

    Az is érdekes lenne ha "felkonzolosítanák" az Apple TV-t. A casual gaming nagyjából köthető lenne a platformhoz. A független fejlesztők már így is első sorban az App Store-t részesítik előnyben. Ouya-nak kb. annyi lenne azonnal, bár ehhez csak a mostani Apple TV-re kéne engedélyezni az appok futtatását. Mondjuk a mai fejlesztésekkel már nem is lenne annyira casual szint...

    Ami viszont nagyon égető dolog az a z OS X alatti 3D támogatás megerősítése. Ami most van az egyszerűen nem elég. Én csak erre vennék fel 50 szakembert. Még mindig OpenGL 3 van, egyszerűen feature hiányos a rendszer, bizonyos megjelenítők egyidejű kezelése nincs jól megoldva. Ez sajnos annak is köszönhető részben, hogy Steve Jobs nagyjából tojt a 3D-re és a játékokra. Erre annak idején nem érzett rá, vagy nem akart ráérezni az Apple. Hihetetlenül idegesítő ez a kettősség ami most van ebből a szempontból. A mobil eszközeik szinte leiskolázzák a sokszor több maggal rendelkező vetélytársakat grafikus élményben, miközben asztali rendszereknél meg hiányosság van :((( Mindezt úgy, hogy az Apple a Blu Ray szövetség tagja és az OpenCL-t is eredetileg az Apple fejlesztette.

    twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

Új hozzászólás Aktív témák