Új hozzászólás Aktív témák
-
tom235
tag
"csak jövőre érkezik angol nyelven" Naés oroszul ?
-
fiATHaLON
őstag
Most sem látom azt az azonnal szembeötlő, hatalmas változást, amit a
HL2 DX8-ról DX9-re kapcsolásánál láttam.
Valahogy ez a DX11 is úgy csepegteti a változásokat, mint a 9 után a 10.
(Más kérdés, hogy mai napig nincs egy olyan játék sem, amit elindítva DX10-ben
felhördül az ember: Te jó ég, mennyivel másabb, mint 9 alatt volt!) -
CptMisi
őstag
hát ha bugtengerben akarsz játszani...
---------
van némi különbség, de igazán csak játék közben lesz látható...szerintem...
------------
specter: 1. mért zavar a dx11? károd származik belőle? kétlem...
2. ha most nem is látszódik különbség, patchekben fejleszthető lesz a dx11, sokkal jobban, mintha alapból nem lenne benne...[ Szerkesztve ]
You reap what you sow, Artyom: force answers force, war breeds war, and death only brings death. To break this vicious circle one must do more than act without any thought or doubt.
-
Specter
tag
Most ezen igy kb mi a dx11? Én nem látok grafikai különbséget. Nem tudom miért nem lehetett dx10-nél maradni.. gondolom szebben cseng a dx11.
-
CptMisi
őstag
egyáltalán nem ilyen egyszerű
---------
Specter, ha a hülye gyereket rám értetted akkor csak annyit idéznék tőled, hogy egy játékokért[ Szerkesztve ]
You reap what you sow, Artyom: force answers force, war breeds war, and death only brings death. To break this vicious circle one must do more than act without any thought or doubt.
-
Specter
tag
Hát sajnos tudom,hogy ez is csak egy marketing fogás. De már másodszor játszák el ezt egy directx-el és engem csesznek le a hülye gyerekek,hogy HÚ NEM A DX11 az über pwner. De tök mind1,aki megveszi a dx11-es vgat az úgyis rá fél vagy 1 évre veheti meg a dx12-öt. És miért? Egy olyan játékokért ami szimplán elzúzna dx9en..
-
tzsolesz
nagyúr
Mindenesetre bebizonyosodott, hogy DX fronton már ne számítsunk látványvilágban hatalmas fordulópontot.
DX9 volt az utolsó nagy dobás. Mert ott DX8.1 után félelmetesen új grafikai látványosságok kerültek elő.Viszont van egy nagy kérdés azért még itt.
Szerintem az a gond, hogy a DX10/10.1/11 még nagyon gyerekcipőben jár, és nincs kiaknázva minden lehetőség, ezzel csorbítva annak tündöklését a DX9 hosszú hosszú múltjához képest, amire épült már annyi továbbfejlesztett motor, hogy Dunát lehetne velük rekeszteni.
Valaki mondja már meg, hogy mi volt az világ első DX9-es játéka.
komolyan nem tudom, de szívem szerint összehasonlítanám mondjuk a Crysis DX9-el, vagy a Far Cry 2 DX9-el.Gyanús, hogy 2-3 év múlva ennél sokkal de sokkal szebb grafikájú játékok fognak megjelenni DX11-es támogatással. Szerintem lesznek direkt DX11-re készült motorok, nah azokra lehet majd igazi játékokat írni. szvsz....
[ Szerkesztve ]
-
CptMisi
őstag
persze, ahhoz, hogy teljesen kiaknázhassák a DX11-et egy szinte teljesen új motor kellene, és akkor igen sokat késne, és most 1-2 hónap késésen van fennakadva mindenki... sokkal jobban fejleszthető lesz a játék, ha alapból benn van a dx11, mint például a BattleForgenál, ahol patchben kerül be...
zuchy: kb...
HL2/crysis?
[ Szerkesztve ]
You reap what you sow, Artyom: force answers force, war breeds war, and death only brings death. To break this vicious circle one must do more than act without any thought or doubt.
-
mephi666
nagyúr
asszem íratok fel magamnak szemüveget, mert nem sok különbséget látok... (ami különbség van, az kb annyi, mintha más brightness érték lenne 1-2 képnél meg más pillanatban készítették...)
ami nekem legjobban fáj (többször is hangoztattam már), hogy a dx7 óta a céget nagy része sz@rik a nagyfelbontású textúrákra... pl. a 2008-as fallout3-ban hányás-szerűek voltak csomó helyen a textúrák közelről nézve, amikor pl a '99-es dx7-es ut-ben detail textures opcióval brutálisan élesek voltak közelről nézve... oké, hogy messziről nézve szép, de akkor is eltelt már 9-10 év, de látványban nem volt már akkora fejlődés, mint gépigényben... pl a half life2-t még gef2 mx200-al, 256mb sdram-mal meg 750es duronnal játszottam végig kb medium beállításokkal... (high-on azért szaggatott egy darabig, amíg nem töltött be mindent teljesen... ram kellett volna még neki) és elég jól néz ki szerintem még mindig az a játék... azóta pedig jöttek az újabbnál újabb játékok hatalmas gépigénnyel és nem hoztak akkora pluszt azért, mint amit gépigényben kértek"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
az első nem tudom mi volt, de a Far Cry, a DeusEx2 és a HL2 az elsők között volt.
namármost az, ami a Doom3ban azidőtájt (OPenGLes, de ez most mindegy) még csak ígéret volt (a dinamikus fényárnyékok miatt mindent beáldoztak, értsd textúrák, pályaméretek, minden), az a Crysisre forrt ki. a Crysis és az UT2009 volt az a pillanat, amikor a mindenféle mappingokat és dinamikus fényeket először bírta el a hardver hatalmas pályaméretek mellett. de a jobb összevetés kedvéért ott a Far Cry vagy klasszik HL2, hát volt némi különbség. a HL2 jobb volt, de ott kevésbé multitextúráztak és mostak el mindent (jelenleg pedig már eléggé ronda egy crysissel összevetve), a DX2 meg konzolport volt, szóval a memóriamennyiséggel csínján bánt.
nem azért, de dx9en belül is hatalmas volt a váltás, a featureok pedig fejlődnek... és ahogy van felvevőpiaca a 10nek, szépen jönni fognak majd a váltások. DX10 only még egy ideig nem hinném, hogy lenne... dx9 startnál ott volt a DX2, és az lett a vége, hogy kb senki nem játszott vele megjelenéskor (mert a kártyája nem támogatta).
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
konas
senior tag
Neeem lessz itt kulonbseg a DX10.1 es DX11 kozott.
-
Kevinmaster
tag
Sajnos sok különbséget én sem látok. Ha Dx11-ről van szó, mindig az árnyékokat nyomják az pofánkba, és lehet, hogy ott van is fejlődés, de most őszintén, mikor egy tucatnyi ellen üríti rám a tárat, vagy zombik törnek rám minden irányból, vagy 0,5 másodpercet akarok faragni a köridőből, akkor pont sz@rok az árnyékokra
Viszont minden egybevetve ha sebesség tényleg akkora változáson megy keresztül, mint ahogy a Dx11 kapcsán annyit hallhattuk, akkor azért legalább ennyi értelme csak lesz -
CptMisi
őstag
most jelent meg az első dx11 kártya+ még egy régebbi motort kell használniuk, egyből nem lesz ég és föld a kettő dx között...
[ Szerkesztve ]
You reap what you sow, Artyom: force answers force, war breeds war, and death only brings death. To break this vicious circle one must do more than act without any thought or doubt.
-
Adiking
tag
Kiszivárgott az orosz verzió
-
HZoli87
veterán
Első képen a kerítés árnyéka azért sokkal szebb directX 11 alatt szerintem , más különbség annyira nem látható , vagy nem látványos a képek között . De nagyon várjuk a játékot , biztos jó lesz .
[ Szerkesztve ]
-
cowboy_bebop
őstag
DX11 = szebb az árnyék, és jó pár százalékkal gyorsabb, mint a 10-es.
-
haky
senior tag
válasz cowboy_bebop #19 üzenetére
Jójó de mivel??? Gondolj bele, lehet egy hatalmas marketing fogás az AMD-Ati részéről is az új kártya dx11-es képessége. Ez alatt azt értem, h vesszük pl a HD5870-et van asssszem 1600 számoló egysége 2x annyi mint az én 4890-esemnek. Na most ha beállítják úgy, h dx10.1-ben picit-picit lassuljon be a játék máris nyerő a kártya. Erő van benne dögivel ilyen adatokkal úgyhogy meg sem fog neki kottyanni a dx10.1 vagy dx 10, de mégis egy picit lassabb lesz mint 11-el. A dx10-re is azt mondták, h gyorsul majd. Na persze.. úgy hülyítik az embert ahogy csak lehet. Szebb grafikát nem tudnak kihozni már a dx9-óta. Az is bőven elég, ezért megetetnek minket ezzel a sebesség maszlaggal.. Ez csak fikció nem kell komolyan venni.
Aki másnak retyvetyutyu...
-
Jhonny06
veterán
A DX11 egy vicc. Finomabbak az árnyékok, de sniper elite-en (bocs a személyeskedésért, de ez van) kívül ki az az idióta, aki ezért venne egy új kártyát?
Félreértés ne essék, a DX10 se tudott felmutatni sok mindent, de azért mégis voltak benne szép dolgok (pl. végre légnemű felhők, nem layerekből felépítve - Crysis).
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
pár árnyalattal más a szín, más nem nagyon
-
mephi666
nagyúr
itt egy régebbi kommentem azért itt durván volt etetés és még a dx13-al sem lesz akkora különbség, amit itt mutogattak...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
mephi666
nagyúr
most hirtelen egy 4.5 éves cikket találtam, amiben a tesszalátort már emlegették... de Abu is írt cikkeket róla rendesen... ez végső soron nem dx11-es újítás, hanem egy ati feature a fogalmam szerint, ami most kerül bele a 11-es számú dx-be... kicsit be vagyok ivva meg talán h1n1 által is le vagyok fertőzve, azért tudok f@szul fogalmazni... lényeg, hogy a tesszalátor is rendesen még dx10 előtti
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
athomi
veterán
Én majd inkább azokra a DX11-es játékokra leszek kíváncsi, amik kiaknázzák a DX11 adta lehetőségeket és a tesszalátort.
Itt csak az árnyékok szebbek, azon kívül semmi extra nem fedezhető fel a képeken, talán sebességben még jobb lesz a DX11-es verzió.[ Szerkesztve ]
-
Specter
tag
Igazából a dx11 ha el is fog terjedni [nem tudom, én dx10 óta nem bízok a dx-ekben.]
akkor is nagyon sok idő lesz, hiszen ha azt nézzük akkor a mostanság leghasználatosabb motor az UT3 engine ami pedig nem igazán dx11. Ezzel azt szeretném csak közölni,hogy a fejlesztők nem igazán fognak inkább egy új motort irni,hogy arra adják ki a játékaikat hanem inkább ut3-val fogják továbbra is nyomatni a dolgaikat. És ha saját motort is fognak irni ami úgye majd dx11es lesz akkor is nagyon kevés ilyen lesz.. Én nem azt mondom,hogy a dx11 rossz,de legalább ne olyan hülyeségekkel traktálnák megint az agyunkat mint a régi dx9 és dx10 közti különbség KÉPEKBEN. Mert ugye gameplay videót nem mer senki se kiadni mert gyakorlatban meg nem igazán az van amit mondtak. Amit ezeken a képeken látni lehet az nem dx11 csupán hanem marketing képek. Mint ahogy megszokhattuk Need for speednél is [ugye már az undeground 1-ből a publikált képek is úgy néztek ki mint most a shiftből vagy most wantedből vagy undercoverből aztán a gyakorlati grafikai a mai napig nem közelit ahhoz.]
De azért reménykedjünk,hogy tényleg kifog forrni teljesen a dx11 és végre optimalizáltság is tapasztalható lesz a piacon. Ami nagyon ráférne a pc játékpiacra végre :\ -
McCoy20
tag
igen, most nézzük meg jól azt, ami valójában nincs is
-
Vistaboy
veterán
Ahogy nézem, bőven elég lesz nekem a DX10 is - vagy DX10.1, ha kihasználja -, egetverő különbséget nem látok a képeken.
Harc közben meg amúgy sem a fákon lévő levelek erezetei között átszűrődő napsugarak beesési szöge nyomán keletkezett fényeffekteket fogjuk bámulni."A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Silentfrog
veterán
Ha az asszony és a huga között ekkora külübségek lennének akkor lehet hogy meg se sértődnének ha egyszer a másikat hoznám haza egy családlátogatáskor.ha ki guvvad a szemem akkor sem látom miben különbözik az a kép amin egy fa van jobbrol a képen és árnyékot vet.
Bár lehet ,hogy öregszem... -
robotjatek
tag
válasz Silentfrog #32 üzenetére
Ott nem a fa, hanem az árnyéka a lényeg. Nem olyan éles, mint amit eddig megszokhattunk, hanem sokkal valóságosabb.
-
Silentfrog
veterán
válasz robotjatek #33 üzenetére
Van az a game hogy call of juarez.Nekem az ott láthato fák árnyékánál nem kell szebb..és az már idestova 3 éves játék,dx 9re megirva.én már olyat szeretnék látni ha lenézek a földre akkor ne egy egynemü élettelen lapos képet lássak.
Az bosszant hogy vannak régi játékok amik egy kis tupirozással megállnák ma is a helyüket/ahogy egy két játék kinéz manapság/ .van a Max paine 2 meg kellene nézni a gépigényét,olyan hogy szerintem a telefonomon is elmenne szinte.Most meg jönnek az ujabbnál ujabb játékok és nem látom azt hogy miért kell egymilloszor gyorsabb kártya és processzor.
Szépnek szép, de az utobbi évek ota nem igazán látok nagy fejlődést a játékoknál.[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz Silentfrog #34 üzenetére
"miért kell egymilloszor gyorsabb kártya és processzor" - azért, hogy a (szándékosan?) szarul megírt játékokat futtatni tudd meg ha olyan programokat írnának amihez nem kell a legújabb Dzsífórsz meg Amd kártya, a végén még nem cserélnék le évente az emberek a fél gépüket, hogy az éppen aktuális sztár játék jól fusson. Emlékszem, anno 2002 körül Voodoo2-vel játszottam a RtCW, MoH:AA meg még fene tudja melyik játékokkal és nem futottak rosszul. Pedig akkor az a kártya egy 3-4 éves technika volt. A mai kártyák hol lesznek 4 év múlva...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Silentfrog
veterán
Pontosan ezért fogok lassan kiszállni ebből a mokuskerékből.Inkább nem játszok.Mire elfogadhato árom lesz egy kártya addigra már nem futnak szépen rajta az uj játékok.Emlékszem még nincs három éve hogy megvettem a 7600gtm 45 ezer jo magyar pénzért.és két évre rá már semmire sem volt elég. /jobbacsak szebbecske játék minimumba se szeretett futni rajta/.
-
a 66gt 45kért időszak nekem is megvolt, csak nekem 1600prom lett (AGPs rendszer volt alatta).
igazából az a furcsa, hogy pár játéknak kell az idő. a Far Cry pl szinte semmivel nem lett jobb egekbetolt grafikai csúszkákkal, viszont a DeusEx2 egy quaddal és egy 3870essel már teljesen más élmény volt... töltési idők két másodpercre csökkentek, a grafikai pedig bár kezdetleges volt, de szép. ugyanez volt a Doom3al is.
ugyanígy, az emlékekkel nagyon vigyázni kell: a HL2re én egy gyönyörű játékként emlékeztem egészen addig, amíg újra fel nem raktam, a Crysis és a Stalker WE+PE (szépítgetés nagyon) után. utánna már elavult volt.
a DX10hez programozóként más szemlélet kell, a szemléletváltás pedig idő. főleg, ha az épeszű teljesítményt -értsd, gyakorlatban is elbírja 30frammeel a dx10es effekteket- kínáló kártyák legolcsóbbja 65kba került -320mega rammal-, és ez eléggé hosszú ideig íg volt.
jópár cégnek baja volt a dx9.0 only játékok eladásával a váltásnál (Deus EX2, konkrétan hatalmas bukás), szóval mégegy ilyen probálkozást érthetően nem akartak megismételni. jó, annál a játéknál voltak egyéb problémák is (bár jelenleg már kiforrott köszönhetően a jobb gépparknak ), de a blur effektet elsőre az emberek angyrésze bugnak nézte. vigyázni kell az új technológiákkal...
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
PAtr0n
addikt
válasz Silentfrog #36 üzenetére
Valahol igaz ez az állítás, de azért ne általánosítsunk annyira.
Ha jobban megnézitek, egy pár éve már kezdenek a gyártók rengeteg olyan cuccot piacra dobni, ami ár/érték/teljesítmény arányban nagyon is jó. Persze ez a konkurenciának, a piaci versenynek is nagyrészben köszönhető.
Például: Régebben amikor a P4-es procik kezdtek kiszivárogni a piacra, 2 lehetősége volt az embernek. Vagy megveszi a rendes Pentiumot, vagy mivel nincs elég pénze megveszi a jóval butább Celeront, ami valljuk be, játékhoz nem éppen elég erős. A két CPU között nagy erő és árkülönbség volt. Jobban jártál egy AMD +-os CPU-val, de azért is fizetni kellett. Videókarik terén mik is mozogtak akkor? Vagy megvetted a Geforce4 MX szériát viszonylag jó áron (ami nem sok játék maximális futtatásához volt elég), vagy vettél Titánium sorozatot méregdrágán, esetleg egy Ati 9800Pro-t még drágábban.
A lényeg: Ha nem volt pénzed, az akkori új játékok csak töredékével tudtál max grafon jáccani.Azért a mai játékok maximális futtatásáshoz már elég baráti áron tudsz venni hardvereket.
Nem reklám, csak példának:
CPU: Core2Duo CPU E7500, 3Ghz ~ 25k
Deszka: Gigabyte P35-DS4 ~ 20k
RAM: 4Gbyte akármilyen 800Mhz-es DDR2: ~17k
VGA: Ati HD4850 ~ 27k
Procihűtő: CM Hyper TX2 vagy AC Feeezer 7 PRo ~ 4k
Ház: ízlés kérdése, nekem egy tök letisztult formájú fekete Codegen házam van. 5k volt
Táp: FSP350 PNF. ~ 6kEz összesen: 104k. Vinyót és Optikai meghajtót direkt nem írtam, azt általában mindenki kimenti az előző gépéből.
Most őszintén, anno ennyi pénzből milyen gépet raktál össze? Egy belépőszintű szart, amin örültél ha maxon elfutottak a 3-5 éves játékok.
Viszont amit most itt összeírtam, azon 1-2 szándékosan optimalizálatlan játékon kívül minden maxon fut, bőven játszható FPS-ek mellett.
Aki most játszani akar kevesebb pénzből sok játékkal az tud is. Persze régen nem jöttek ilyen gyorsan az újabb hardverek egymás után, és épp emiatt voltak drágábbak azok amik épp piacon voltak. Nem volt ami lenyomja az árakat."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
fekeandras
őstag
Laikus számára annyi különbség látszik, hogy kontrasztosabb a DirectX 11 kép.Egyedül azon a képen tapasztalható érdemi változás amelyik a kapun néz be egy udvarra.Ott Dx10-ben középtájékon van egy fény/árnyékbeli "törés" ami a Dx11-ben nincs.Én akkora előrelépést nem látok .
-
Bajgunar
aktív tag
válasz fekeandras #39 üzenetére
Skubizzátok a katonák zokszigén szűrő tartályát a gázállarcon!
Dx10 -be kicsit 6szög alakúak, Dx11 -be már NEM!
Inkább kerek formájuk van.
Az árnyékok körvonala, meg minősége kicsit élethűbb lett.
És a megvilágítások, fény hatások is realiszikusabbak lettek.
Aztán nem beszélve a számítási feladatok -ra újra írt motort.
Ami főként a DX11 része lesz.
Kisebb erőforrás, nagyobb számítási teljesítmény, szebb grafika.
kb ennyi sztem.Minek hirdet az, aki nem tud reagálni privire? Törölje a hirdetését, meg magát is... Csak teleszemeteli az oldalt...
-
savior
őstag
a dx9-nel megmondtak, hogy ennel jobb dx verziora mar nincs szukseg, ugyanis abban mar barmi megvalosithato. minden olyan dolog, ami dx10/10.1/11 -es kepeken lathato az dx9-ben is ugyanugy kivitelezheto.
az meg hogy a bemutatott kepen szogletes a gazmaszk... hat lol... mar nem is emlekszem mikor lattam utoljara jatekban szogletesseget.https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
PuMbA
titán
"a dx9-nel megmondtak, hogy ennel jobb dx verziora mar nincs szukseg, ugyanis abban mar barmi megvalosithato. minden olyan dolog, ami dx10/10.1/11 -es kepeken lathato az dx9-ben is ugyanugy kivitelezheto."
Csakhogy DX11-ben sokkal könnyebben és gyorsabban lehet megcsinálni ugyanazt ,mint 9-ben. Most is csak hozzádobtak a programhoz 5 sor kódot,ettől nem kell sokat várni. 1-2 év múlva garantáltan szembeötlő lesz a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
Picturemaker
őstag
A szűrő valóban szebb, de nézd meg a ugyanazon a képen a katona vértjét.
A DX10-es rendesen "domborodik" az összeillesztéseknél, van némi térhatása. A DX11-nél meg egy sima egybefüggő textúra az egész. Valószínűleg nem maradt már számítási teljesítmény a testpáncélra, mert elhasználta a kerek szűrő.Amúgy az az ennyire szögletes szűrő meg nem hiszem, hogy DX10 hiba, inkább a programozó vagy grafikus volt lusta.
Biztosan jobb lesz a DX11 majd 3--4 év múlva, de addigra a most kiadott kártyák már kevesek lesznek, ahogy lenni szokott.
[ Szerkesztve ]
A számítógép rendkívül alkalmas olyan feladatok megoldására, amelyek számítógép nélkül nem is léteznének!
-
orbano
félisten
tök jó, hogy egy dx10-re írt, de dx11-re rátákolt motorral akarjátok összehasonlítania a két verzió tudását... (fpleg mert itt szvsz csak teljesítménybeli optimalizációk voltak ahogy elnézem, a grafikai megoldásokat nemigen bővítették).
egyébként pedig látványra nem nagyon kell már sokra számítani, inkább a részletesség fog nőni, kevesebb normal map, több valódi geometria, és szebben kivitelezett megvilágítás. gondolom a global illumination megoldások is fognak egy sort javulni.A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz skeleton91 #46 üzenetére
dx10re nemigen akartak gondolom áttérni, mert nem volt miért. a dx11 programozói szempontból már azért nagyobb előrelépés, így inkább várható, hogy fognak rá írni szép jó új motorokat. persze csak ha akar még egyáltalán valaki fejleszteni PCre...
A vér nem válik VAZZE!™
-
mephi666
nagyúr
a dx10-et is ezzel reklámozták, hogy egyszerűbb/könnyebb rá fejleszteni... aztán 2-3 év alatt nem sok pure dx10-es cucc jött... majd meglássuk mi lesz... sok víz lefolyik még a dunán, mire igazi dx11es játékok jönnek... várom őket szeretettel...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
orbano
félisten
-
L4R$()n
tag
Nem nagy durranás ez a DX11, nincs szinte semmi különbség a képek között, szinte csak a fényerő meg a kontraszt, meg igazából ez a játék se izgat, szóval ....
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W