Új hozzászólás Aktív témák

  • #00137984

    törölt tag

    válasz Shing #44 üzenetére

    Nekem a Legend-ben a történet és a film után átvett, a háttérben segitséget nyújtó csapat is tetszett. Engem a Legend szórakoztatott és az a Lara Croft egy céltudatos nő képét mutatta be, ami az új részekben még kialakulóban van. Anniversary-ban nekem a pályák és a játékmenet sokkal lineárisabbnak tünt és a történet már jóval komorabb volt. A nehézségi szintje a játéknak kicsit a játékélmény rovására nehéz volt és a pályák teljesitése után valamikor nem azt az érzést adta "...hogy ez de jó volt!", hanem ezt "de jó, hogy átmentem végre ezen a részen...!" Underworld nem hozta el ezek szinvonalát és a 2013-as Tomb Raider meg nem ez a Lara Croft volt számomra. A művészeti stáb nagyon jó hátteret teremtett meg az új játékoknak, csak maga a játékélmény és Lara Croft úgymond fejlődése és a megváltozott játékmenet miatt jelentett mást az új Tomb Raider. Lara Croft viselkedése és kiszólásai sem teszik meg a játékosokban azt a régi játékokban előforduló hatást, hogy ne zavarjon meg az tény annyira, mert mégiscsak egy női karaktert irányitasz és nem Indiana Jones régészeti professzort és kincsgyüjtőt. Mintha a Far Cry 3-ból meritettek volna és ezt keverték ehez a Tomb Raider (2013-as) részhez, mert egymaga elintézi az összes rosszfiút. Közben a kincskeresés és a kalandok kicsit mellékesnek hatnak, mert Lara Croft a kincsvadász feladatok megoldása között egy túlélős sztorinak a megoldásán ügyködik inkább. Ez a kettőség nem jött be nekem és remélhetőleg a Rise of the Tomb Raider-ben inkább a kincseket kell gyüjtögetni többet és nem egy sziget egész lakosságát kell közben hidegre tennem. Arra ott a Far Cry és a Crysis.

Új hozzászólás Aktív témák