Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    Nagyon divatos már évek óta roguelike / roguelite játékokat csinálni, de nagyon könnyű velük mellétrafálni.

    Nem valószínű egyébként, hogy eddig bárki eljutna, a játék ugyanis nagyon nehéz, és sajnos roguelike elemek sincsenek benne. A három játszható karakter nem fejleszthető, a felszedett gyémántokkal és rangokkal nem kezdhetünk semmit, minden menetet ugyanúgy, alapfegyverekkel és –képességekkel indítunk.

    Ettől mondjuk pont roguelike a játék - gondolom, itt a permanens upgrade-eket hiányolod, amitől roguelite lenne. Nem véletlen amúgy, hogy ténylegesen roguelike játék kevés jelenik meg - annyira szűkös bennük az előrehaladás érzése, hogy sokan hagynák őket a fenébe pár kör után.

    A pályaszakaszok is mindig ugyanúgy ismétlődnek, egy-két véletlen eseményt leszámítva nincs különösebb variáció.

    Ez viszont baj, mert a másik újrajátszást nagyban segítő faktor egy jó randomizer.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák