Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Kashim #6 üzenetére

    nem rég lett tv-nk és ps2-nk is, játszottam resident evil code veronica-val, de ott mondjuk tényleg fura már az irányítás: fel/le=előre/hátra, jobbra/balra=forgás... így tényleg nehézkes... (sokszor meg lehet halni emiatt, hogy forogsz, beakadsz, megesznek) viszont most pótoltam a god of war2-t is, amiben szintén fix kameraállások vannak sok helyen és annak bitangjó az irányítása :K én valami hasonlót tudnék legjobban elképzelni és rögzített kameraállásokat... jobb szeretem az ilyen külső nézetet, mint a váll fölött lebegő kamerát: ettől a dead space-ben majdnem berókáztam :(

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Kashim #8 üzenetére

    azt nem néztem még és sajnos a box is kimarad egyelőre :( a gow2-nél pusztán az irányításra értettem, hogy valami hasonlót lenne jó átvenni... a játékstílus maradjon ott hack n slash, itt pedig túlélőhorror... :K

    itt resident-nél a fix kameranézet azért lenne pozitív, mert sokkal gondosabban ki lehetne mindent dolgozni az összes kameraálláshoz igazítva és a gépet sem terheli annyira, mintha 3d-ben lehetne gyorsan forogni összevissza :K nekem anno nagyon bejöttek a fix rajzolt hátterek: fullhd-ben pedig maga a gyönyör lenne a szememnek (mellesleg a para-hangulathoz is adna, ha nem tudod, mi vár rád a következő részen)

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

Új hozzászólás Aktív témák