Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Frankó autó a 206 GTI, de nekem pont egy ilyen JAZZ lebeg a szemeim előtt. Grats hozzá, látom van benne munkád/pénzed rendesen. Egy ideje nem olvasom a Honda topikot, pedig anno követtem... legkésőbb jövőre mindenképpen váltani szeretnék Fókáról.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
rdt89
addikt
Vagány kocsi, de nekem a hot hatchek a gyengéim és abból is a francia "seggrakéták".
(#2) AxBattler:
Szerintem is nagyon szép a Jazz, de én meg hot hatch "b.zi" vagyok és ezek a kis zsebben hordható, de böszme nagy motorral szerelt szívó kis dögök a szerelmeim. Az igazi álmom még a 206 mellé, egy elegáns 406 3.0 v6 coupé, az az autó számomra az útra tervezett gyönyör.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Igen, nem egy túlságosan problémás darab, bár nálunk apum M13A-s (aka Ignis-motoros) WagonR-e vezeti a megbízhatósági statisztikát.
A városban egész jól lehet vele lavírozni, 2800-nál már megvan a max. 119 Nm, de nem bánnám, ha egy 30 lóval erősebb lenne. Illetve alapból elég lusta, irídium gyertyával sokat lehet rajta javítani, onnantól nagyobb életkedvvel pörög 4000 fölé.
Cirka 1100 kg. Velem együtt már ~1230. -
rdt89
addikt
Nekem is irídium gyertya van a kocsiban, most az 1050 kilóhoz majdnem 200 paci van, bár rosszul lett a program megírva és tiltásnál váltva is beesik a fordulat a maximum nyomatékot leadó fordulat alá vagy 400-al és ez pont elég, hogy váltásokkor kis időre eltűnjön az iram, bár nem panaszkodok, azért így is rugalmas, de ezt ki kell belőle irtanom, ezért programoztatom újra. Nekem sleeper stílusba épült a kocsi, bár a sportkipufogóról nem tudtam lemondani, de cserébe 15 centit toldattam bele, így a hangja csak 3 ezer fölött jön meg.
-
N€T0X|N
őstag
-
8th
addikt
A Rigotech-nél csináltattam rá egy motoroptimalizációt /az extrémebb fajtát/, amivel elégedetlen vagyok, sajnos a szakértelmük a benzin motornál ahol nincs turbó, hogy villogni lehessen a teljesítmény növeléssel nagyon gyenge.
Megnyugtatlak. Turbós motorhoz is teljesen hülye az ember. Egy vicc amit művel rajta röhög mindenki szakmán belül. Előre megírt programokat töltöget fel az ügyfelek autójára. Abszolút fogalmatlan a témához. De közben nagy mellénnyel fennhangon fikázza azokat akik évtizedek óta igen magas szinten művelik a chiptuningot és olyan referenciákat tudnak felmutatni amivel ő sosem fog rendelkezni. Több turbódízel "autójuk" landolt már a chipes barátomnál, hogy csináljon vele valamit mert valami nem az igazi. Belenézett a programba és fogta a fejét, hogy ez mi a tosz? Széria motor? Nagyobb turbó? Esetleg más vez.tengely vagy race befecskendezők? Nem számít. Rátöltjük ugyanazt a programot mindre osztjóvanazúgy' a parasztnak. Hogy a fenébe találtad meg pont őket?
[ Szerkesztve ]
-
rdt89
addikt
Nem minden módosítás publikus maradjunk ennyiben.
8th:
Igen aztán kértem egy módosítást, hogy valamit kalapáljanak rajta, de elutasították, de szerencsére találtam egy hozzáértőt, akihez viszem. Nekem ami szemetszúrt az a nagyon nagy mellény igen, főleg mostanában.Carlytoo:
Nekem már bizonyítottak. -
félisten
Illetve alapból elég lusta, irídium gyertyával sokat lehet rajta javítani, onnantól nagyobb életkedvvel pörög 4000 fölé.
Az ilyen okosságok miatt fogom egyszer végignyálazni a Honda topikot + a hszeidet.#11 Carlytoo
Jazz-hez itt is látok pl. 40-50e +ÁFA árban tuningot."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Carlytoo
aktív tag
válasz AxBattler #13 üzenetére
Az ugyanaz a szutyok rátöltök egy már meglévő programot "tuningolás". Barátom (Kiss Tuning) évek óra foglalkozik autók versenyfelkészítésével. Autómérnök (MSc). Ő elég részletesen el tudná magyarázni, hogy miért rossz az amit ezek a kóklerek csinálnak.
Többek között ezt is ő csinálta:
Motorikusan egy E46 320D volt. Most jelenleg egy E46 325i turbóval megspékelve.[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
Nekem jelenleg van egy E39 530DA autóm. Manuális váltószettet kap + megfelelően írva lesz új cooler, új turbó(Garrett) és a gyári értékekről (193/410) a jelenlegi cél 250LE körül és 500 Nm. Kizárólag neki engedném meg, hogy megcsinálja és ő is fogja. Ezek egyébként még játszós autók. Nagyon el sem vállalná, ha nem lennénk barátok már vagy 15 éve. M5, M4, Porsche, Mustang, Nissan Skyline, Nissan GTR rendszeres vendégek nála. Most visznek hozzá egy 400 km-t futott M4-et teljes átalakításra.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
félisten
Egy ilyen BMW-hez megértem, hogy kell komolyabb programozás, de egy hétköznapi autó optimalizálásához...
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
Ja, láttam a BMW-s blogbejegyzésed, grats hozzá!
Kizárólag neki engedném meg, hogy megcsinálja és ő is fogja. Ezek egyébként még játszós autók. Nagyon el sem vállalná, ha nem lennénk barátok már vagy 15 éve. M5, M4, Porsche, Mustang, Nissan Skyline, Nissan GTR rendszeres vendégek nála.
Akkor az Átlag Béla kihez forduljon?"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
rdt89
addikt
Pedig nem spóroltam rajta, mondom nem baj, hogy 80ezer /2 évvel ezelőtt/, de legalább megbízható. Bedőltem a marketingnek. A kocsiban nem tett kárt, csak az a rohadt beesés zavar nagyon, hogy van 1 másodperc mikor váltok kihuzatásnál és beesik a maximális görbe alá a fordulat és ilyenkor van egy kis kihagyás. Olyan mintha szívó motor létére lenne turbólyuk, és ez nagyon kiábrándító, mert amúgy jól szedi a bakkancsát, de mikor szeretném megkínálni, pakolgatni a sebességeket és élvezni, hogy húz mint a barom, akkor ez a kis kihagyás azt a mosolyt amit az arcomra csal meg-meg töri. A kép egyébként marha jó úgy felkacagtam rajta még én is megijjedtem.
AxBattler:
Havasi? Valamint én megyek most egy szakemberhez Vecsésre, ha jó lesz az optimalizálás azaz a húzás akkor arról is írok egy kis szösszenetet /vagyis mindenképp írok/. Nekem amúgy még ajánlották a Jenachip-et is, de most ezt az úriembert fogom kipróbálni, mert mutatott Peugeot referencia videót is.[ Szerkesztve ]
-
Carlytoo
aktív tag
-
rdt89
addikt
Tesómnak volt egy 106-os Peugeot-ja, a hátsó torzíót eggyel lentebb állította, hogy kicsit sportosabban nézzen ki. Ez semmi tuning, mert beépítve semmi nem lett a kocsiba. 1 hétig használta, mikor is érkezett egy levél a KPM-től, hogy tiltott ültetés miatt 3 munkanapon belül jelenjen meg a kocsi újravizsgázásra. Van minden városba 1-1 ember aki a bevásárlóközpontok parkolóiba mászkálnak és nézegetik rendszám alapján, hogy vizsgázott a kocsi, s ha találnak eltérést már jelentik is, hogy behívják, de a szétrohadt kocsik, amik ránézésre is autóbontószökevény, meg mehet az utakon gond nélkül, mert GYÁRI!
-
Carlytoo
aktív tag
-
8th
addikt
Haverom trélere azért nem ment át a Vas Gereben utcai HKH-nál mert jó fényerejű messziről is jól látható ledes hátsó lámpákat rakott rá a huszonöt éves bemattult búrájú gyenge fényerejű halogén lámpatestek helyett. Emiatt bukott meg. Az volt az indoklás, hogy a tréler a kilencvenes évek elejéről származik tehát halogén lámpás. Pont. WTF? Vizsgabiztos szerint ha kicseréled a világítást csak halogént lehet rárakni mert az eredeti világítása is az. Egy egyedi gyártású német import trélerről van szó aminek a dokumentációjában semmi konkrétum nem szerepel a világítás típusáról meg eleve semmilyen rendelet/előírás nincs erre vonatkozóan. És simán megrántották a világításra hivatkozva. Bezzeg a rendszámkeretbe integrált tolatókamera és a szintén ledes szélességjelző fények nem szúrták a szemét. Nevetséges.
-
Carlytoo
aktív tag
Óhhó, ez semmi. Mindennapos az NKH-nál. A kedvencem az volt, amikor nem voltak hajlandóak elfogadni egy műszaki szakértő által kiállított szakértői véleményt. Közig. perig kellett vinni az ügyet. Ezek a műszaki szakértők a belügyminisztérium által kiadott engedéllyel működnek, de nem számít. Az NKH-nál okosabbak dolgoznak.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
tboldi
nagyúr
válasz AxBattler #13 üzenetére
Lehet, hogy kicsit későn válaszolok, de a GD Jazzek nagy részének írhatatlan az ECU-ja, a Boschok semennyire, Keihinből van talán 2 féle, ami módosítható. De Keihint csak az 1,2-esek kaptak, kb. az 1,4-es szintjére lehet őket hozni. Úgyhogy a legtöbb ilyen "hirdetés" kamu, Linszter Péter tudja a tutit.
Nem véletlenül szoktak inkább az elvetemültebbek a K20 swap felé fordulni.És valahol azt olvastam, hogy ehhez hasonlóan a km órájukat sem lehet átírni a kavicsos nepperek nagy örömére.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProBook 430 G5, Core i5-8250U, 13.3" HD, 8-16GB DDR4, 128-256GB SSD, 4 órás akku (Bios jelszavas)
- Új! Gamer pc, i5, 32gb, rtx 3060 12gb, 1,5TB nvme M.2, 650W 80+
- Új iPhone 15 Pro 128Gb Natural Titanium
- iPhone 13 Pro 128gb Sierra blue
- PowerColor Radeon RX 6700XT Red Devil 12GB OC DDR6 (OC) Rgb Videokártya