Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolesz967
aktív tag
Akik 70 pontot adtak rá,ott mi nem tetszhetett?
Ps5,A34 5g,Gear S3 Frontier
-
Wesder
félisten
válasz zsolesz967 #1 üzenetére
A 70 mióta rossz értékelés?
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
válasz zsolesz967 #3 üzenetére
Miért? 80 alatt azokat nem lehet pontozni? Nem tudtam hogy van egy ilyen szabàly.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
janos68
aktív tag
válasz zsolesz967 #5 üzenetére
Az a lényeg, hogy neked "tessen", ne egy vadidegen Gipsz Jakabnak. Ha az előzőek bejöttek, kizárt, hogy ne tedd le a hajad ettől is. Nagyon jó benne a lövöldözés, a pályák, már amennyit láttam belőle, elképesztőek és változatosak. A DS funkciói meg egyenesen halálosak. Szerintem!
-
BoneDragon
veterán
válasz zsolesz967 #7 üzenetére
Szóval mint ps játék tökéletes... igazából nem is értem a problémád.
-
zsolesz967
aktív tag
válasz BoneDragon #8 üzenetére
Ki mondta neked,hogy nekem ez probléma?
[ Szerkesztve ]
Ps5,A34 5g,Gear S3 Frontier
-
HaZsolt
őstag
válasz zsolesz967 #7 üzenetére
Az a 4 leggyengébb értékelés, ha megnézed a többi mind jóval több. Minden játéknál becsúsznak ilyen gyengébb értékelések, néha olyan finnyásak a tesztelők, apró hibákba is belekötnek.
-
hogabesz
aktív tag
válasz zsolesz967 #9 üzenetére
Te magad.
"Ez az első igazi tripla A-s cím ps5-re, és 70 az bizony karcsú."
-
saelin
veterán
-
Összeségében jónak tűnik a pontozás.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
janos68
aktív tag
válasz zsolesz967 #7 üzenetére
Ha egyikkel sem, és kedveled a műfajt, akkor lepetélsz tőle.
-
dreampage
HÁZIGAZDA
válasz zsolesz967 #1 üzenetére
A Metro tesztjébe olvastam bele: hiába forradalmi a grafika, a játékmenet sekélyes és egyszerű, nem használja ki a fegyverekben rejlő potenciált. A forgatókönyv nem olyan vicces, mint amilyen szeretne lenni, az új karakter, Rivet pedig nem sokat ad hozzá a történethez vagy a játékmenethez. A portálok látványosak, de ez is inkább csak vizuális trükk, nem a játékélményt emelik. Vannak valamiféle minijátékok is itt-ott, de (szerintük) ezek is csak funkcionálisak.
"A lenyűgöző grafika ellenére ez egy meglepően feledhető élmény, csalódást keltően alacsony ambíciókkal."
Röviden: a soha nem látott grafika úgyis eladja, de igazából ez egy látványjáték, amit a grafikája miatt szeret majd mindenki, nem az emlékezetes játékmenete vagy története miatt.
A játéknak soha nincs vége.
-
janos68
aktív tag
válasz zsolesz967 #17 üzenetére
Vagyis, mivel te nem játszottál egyik előzménnyel sem, neked ezek nem negatívumok, sőt.
Nekem ez már a kb. hetedik Ratchet játékom. Az első a kedvencem a mai napig, főleg az újdonság miatt, de itt volt szerintem a legtöbb rejtett, és nehezen megtalálható dolog.
A harmadikban nagyon tetszett a Qwark kapitánnyal 2D-ben mászkáló minijáték, míg "A crack in time"-ban pedig Clank puzzle részei.
Mindegyik részben volt valami újdonság, pl. egyre elborultabb fegyverek, de az alapok azok változtlanok, és tény, hogy ennyi R&C játékkal mögöttem már nem üt annyira.
A Rift apart játszhatósága viszont a legjobb a sorozatban, akárcsak a lövöldözés. A látványt meg sem említem, mert ilyet tényleg nem látott még a játékos. Kár, hogy nem jön minden évben ehhez hasonló minőségű programból legalább egy. -
ARPI70
csendes tag
válasz zsolesz967 #7 üzenetére
https://www.metacritic.com/game/playstation-5/ratchet-clank-rift-apart
Most az,hogy az a négy gittegylet ennyi pontot ad a játékra nem mindegy? Pénteken már toljuk[ Szerkesztve ]