Új hozzászólás Aktív témák

  • Tanisz

    senior tag

    Nem tudom, hogy itt miért gondolja sok ember, hogy a fejlesztők sz@rnak az optimalizáltságra :D

    A fejlesztő azt csinálja, amit mondanak Neki, ami a vezetők és a marketing elvár. Hiába akarja optimalizálni, ha azt mondják, hogy most máshova kell az erőforrás. Nem fogja megcsinálni. Sőt ha saját szabadidejében mégis megteszi/javítja, megoldja a problémát még akkor sem pakolhatja bele az éles kódba, mert engedély kell hozzá, amit le kell tesztelni (ismét ktg), extra költségeket meg a menedzsment bírál el.

    Fejlesztőként (nem játék) 1000x futottam bele olyanba, hogy megtaláltam mi a probléma, miért lassú valami, vagy optimalizálatlan, vagy döcög. Jeleztem, hogy ez van x idő lenne kijavítani. Legjobb esetben elbírálták, majd 90%- ban az volt a válasz, hogy majd később, vagy nem kell. Persze soha nem lett kijavítva. Csak akkor, ha megrendelték, vagy a működésben komoly problémakat okozott, vagy estleg a vásárlói elégedetlenség túl nagy volt ilyen téren. Persze akkor azonnal kellett :D

    Itt a PUBG-nél is hasonló lehet.
    Ilyen állapotba is sokan játszanak vele, nem erőlteti meg magát a vezetőség, mert hozzák a számokat így is.

    Sok probléma van a jatékkal az tény, lehetne szebb is, de pl nekem a 100+ órát beleölt idő után sem mondanám trágyának.
    Azt tény, hogy párszor jókat röhögtem egy pár bug-on. Azt hiszem 15EUR-ért vettem, annyit bőven megért.
    Játszottam már 60EUR-os játékkal ami sokkal problémásabb volt.

    Tényleg, ha valakit ennyire zavarnak ezek a dolgok nem kell játszani vele. Aztán ha zuhannak a számok, akkor talán a menedzsment összekapja magát.
    Rosszabb esetben hagyják így, majd kukázzak. Belevagnak valami újba ahol ugyanezt el lehet játszani :(

    [ Szerkesztve ]

    http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "

Új hozzászólás Aktív témák