Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez nagyon jó hír egyrészről, mert PC-re sokkal olcsóbb lesz maga a játék és jól optimalizált a Ninja Theory korábbi játékai alapján, másrészt viszont így a PS4 elvesztett egy olyan játékot, ami miatt azt vettem volna idén.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
saelin
veterán
Nekem jó, ha elfut 720p-ben. Csak komoly bug ne legyen benne, mert arra nagyon allergiás vagyok. Most játszom az evil withint és van egy jelenet, ahol bajtársunk fejszével hadonászik az ellenfelekre... Már ha eltalálja vagy észreveszi a mellette elhaladó ellent. Az már pláne, hogy őt nem is bántják komolyabban a szörnyek és csak mi irántunk vannak olyan kiéletlen szexuális vágyaik, hogy a szerszámukat az arcunkba nyomják.
[ Szerkesztve ]
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Wasp_HUN
tag
Megjelenéskor nem sokan. Azonban elő lehet majd venni a játékot x év múlva is... Tudod ennél a platformnál létezik visszfele kompatibilítás Mellesleg már manapság is kapni "megfizethető" áron 4K monitorokat.
Amúgy nem értem még is miért listázzák extraként a felbontást... PCn ennek nincs igazán jelentősége.
Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
-
nubreed
veterán
Az Unreal Engine 4 -el brutálisan jól néz ki a játék (már ha a video amit láttunk a játék motorjával van és nem előre renderelt cucc). Amúgy meg jó hír, hogy megjelenik pc-re is. Várós.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
félisten
Baba.
Azt lehet tudni, hogy az UE4 mennyire hardverigényes, illetve mennyire skálázható?
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
mepet
addikt
"Amúgy nem értem még is miért listázzák extraként a felbontást... PCn ennek nincs igazán jelentősége."
Egészen addig, míg észre nem veszed, hogy jééé, a monitorom felbontása nincsen az adott játék beállításaiban választható opciók között. Ez márpedig extra. Itt már be lehet állítani 1920x1200 feletti felbontásokat is, míg más játékokban nem feltétlenül. Akinek van 4K monitorja, az ennek örül, akinek nincs, az is örül, mert miután lesz neki, tud majd játszani 4K-ban. -
CybonTom
tag
Érdekesnek tűnik a játék, főleg így, ha megjelenik tényleg pc-re... de szerintem csak a dx12 után fog jönni, mert úgy könnyebb lesz a portolás...
-
Wasp_HUN
tag
Úgy értettem, hogy a különböző felbontások és képarányok alap dolognak KELLENE számítania, még is úgy állítják be, mintha ők most aztán valami nagy extrát adnának nekünk... Ez tipikusan konzol portokra jellemző maszlag.
@CybonTom: Még is miért lenne könnyebb ?? Egyesek úgy tekintenek a Dx12-re mint az API-ba foglalt messiásra, miközben az MS által kiadott PR marhaságon és néhány hangzatos frázison kívül szinte semmit se tudni róla.
[ Szerkesztve ]
Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
-
tomas51
senior tag
Most lehet, hogy hülyeséget fogok írni de:
Nekem úgy tűnik a Sony sokkal kevésbé ragaszkodik ehhez az exluzivitás dologhoz.
És engem azért zavar egy kicsit mert a másik oldalon a Microsoft áll.
Pl ha lenne több PC exluziv játék engem abszolutt nem zavarna ha kijönne más platformra is, legalább többen tudnánk vele játszani és élvezni a készítők munkáit.
Mintha a Sony kevésbé lenne PC "ellenes".[ Szerkesztve ]
-
Dr. Akula
nagyúr
Jó informatív intrója van hogy mire lehet számítani ettől a játéktól...
-
nagyúr
@Wasp_HUN: Úgy értettem, hogy a különböző felbontások és képarányok alap dolognak KELLENE számítania, még is úgy állítják be, mintha ők most aztán valami nagy extrát adnának nekünk...
Kellene, de nem ez a valós helyzet. Ha ma újra akarsz játszani egy komolyabb 10-12 éves játékot, mint pl. a Homeworld 2, akkor szembesülsz azzal, hogy 3:4 és 4:5-ös képarányú "alacsony" felbontásokat lehet csak kiválasztani a játékban (ezért várják sokan a Homeworld HD-t).
De amúgy ez mai általános probléma, az is sok játéknál szembesül ezzel, aki mondjuk 21:9-es képarányú monitort vásárol, és bizony alig néhány éves játékoknál is előfordul, hogy nincs ilyen képarányú felbontás, csak 3:4, 4:5 és 16:9...
@Dr.Akula: Jó informatív intrója van hogy mire lehet számítani ettől a játéktól...
A készítő csapat eleddig kizárólag 3rd person nézetű hack&slash akciójátékokat csinált, így azért túl nagy meglepetésekre ne számíts.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Wasp_HUN
tag
HW2 mondjuk épp nem a legjobb példa, tekintve, hogy 16:9 és 16:10-es képarányt támogat. Én legalábbis gond nélkül játszottam vele mind 1280x800-ban mind 1920x1080-ban. A HW2 motorja pont hogy egészen időtálló. 2003-as játék mégis a motorja képes 3 szálat is használni. Ez például a legújabb AC-ről nem igazán mondható el
Ettől függetlenül igen, régi játékoknál inkább a kivétel az ami támogatja a különböző képarányokat.
Amúgy tényleg jöhetne már az a HD verzió HW2-ből.
Ellenben én ezt a MAI játékokra értettem. Ott kéne ennek alap dolognak számítania és nem piedesztálra emelni azt a fejlesztőt aki veszi a fáradtságot és képes ezt megcsinálni. Az elmúlt 1-2 évben persze láthattunk rengeteg példát a lusta vagy teljesen inkompetens fejlesztőkre (Pl. Dark Souls)@orichalcos: A Ryse a CryTek saját IP-je. Azt csinál vele amit akar.
[ Szerkesztve ]
Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
-
Wasp_HUN
tag
Nope.. CapCom szellemi tulajdona. Annyi hogy XONE-on az MS a kiadója, pont ahogy a Ryse-nak is. Nagyjából ezt hívjuk 2nd party titlenek asszem... hülye angol kifejezések
Amúgy Sonynak a szokása inkább, hogy csak akkor adja ki valaki játékát ha átadják neki az IP-t is.[ Szerkesztve ]
Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
-
félisten
Ez lesz az új DMC? Ha igen, akkor várós.
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
CybonTom
tag
" Még is miért lenne könnyebb ?? Egyesek úgy tekintenek a Dx12-re mint az API-ba foglalt messiásra, miközben az MS által kiadott PR marhaságon és néhány hangzatos frázison kívül szinte semmit se tudni róla."
Azért az ms féle pr-on kívül lehet pár dolgot már tudni a dx12-ről, pld azt, hogy építkezik kicsit az amd konzolokban lévő megoldásaiból (főleg az xo-nál lévőkből). Márpedig ha megtanulsz egy fajta rendszert programozni, akkor azután ha adnak neked egy másik rendszert, ami használja ugyanazokat a parancsokat is (hogy milyen arányban az majd kiderül), akkor azt az új rendszert megtanulni jóval egyszerűbb lesz, ez szimpla logika. Ehhez ha hozzá veszed, hogy a dx11-el és variánsaival megcsinálni bizonyos effekteket (amelyek úgy tűnik igencsak alapnak számítanak a 2 új konzol esetében) problémás/lehetetlen, akkor azért érthető, miért vár mindenki előrelépést ezen a téren (nem messiást, csak végre előrelépést). A mantle miatt amúgyis rá van kényszerítve az ms, hogy lépjen valamit, mivel még az amd várakozásain felül is messze népszerűbb és keresettebb lett a mantle a fejlesztők között.
[ Szerkesztve ]