Új hozzászólás Aktív témák

  • lowzor

    veterán

    Nagyon naivak vagytok srácok páran ezzel az OP supporttal, meg hogy semmi nem az ő hibájuk. Majd ha dolgotok lesz vele, koppanhat az áll.
    3X próbáltam tőlük megkérdezni, hogy mennyibe kerülne körülbelül a visszaküldés és a kezelési költség, mindháromszor bemásolták a visszaküldés módjáról a leírást, ami sehol nem ír erről. A többi kérdésemre és kijelentésemre is csak sablon CTRL+C, CTRL+V válaszok jöttek. Most már ott tartok, hogy vissza sem küldöm, mert majd meglepetésemre levonnak tippre 60$-t ezekre a költségekre. Jól kitalálták ezt az egészet. Van egy olyan sejtésem, hogy akinek valami garanciális gondja van, az is megjárja kb a poklot, mire érdemben foglalkoznak majd az ügyével, azt is csak akkor, ha mázlija van. Látom garancia terén is bebiztosították magukat, mert az van ott, hogy használt cserealkatrészt is beépíthetnek. Tehát nem csodálkoznék, ha valaki elküldené javíttatni a telefonját és valami tákolt sz@r cserealkatrésszel kapná vissza. Utána kb esélye se lenne elintézni, hogy azt cseréljék ki egy normálisra. Én azért imádkozom, hogyha beég a kijelző az enyémen, akkor normálisan járjanak el az ügyembe (sőt hogy egyáltalán cseréljék ki és a cseredarab is normális legyen). Persze ez az én spekulációm, de félek hogy igaz is. Ez volt az utolsó postom a témában.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák