Új hozzászólás Aktív témák
-
Az arckifejezés okát nem írnám le, de ez még csak most jön ki? Vagy valamit én nézek félre a gépemen.
-
Boxi88
őstag
Nem semmi játék! Talán végre egy jó autós játék?!
-
madarasz92
őstag
Szerintem nagyon jó kis Game ma kezdtem el vele játszani de eddig nagyon élvezem a száguldozást..
-
blazsey2
senior tag
Be kell szereznem, csak még azt nem tudom hogy mire vegyem meg.
PSN ID:blazseydr
-
válasz madarasz92 #6 üzenetére
Ez a full HD dolog nagyon ott van, főleg ha átkapcsolom a moncsit game módba, lenyűgöző most nem azért.
-
Gude
senior tag
Végre
Ha leöltétek az utólsó vadat,ha kivágtátok az utólsó fát,ha megmérgeztétek az utolsó folyót,majd rájöttök,hogy a pénzt nem lehet megenni. -indián mondás-
-
#19617792
törölt tag
Én is kipróbáltam az új NFS-t, ez elég (nagyon) gyenge eresztés lett. Az addig oké, hogy Criterion csinálta, szóval arcade játék, de erősen Burnout kópia NFSHP bőrben. A grafika szép, tájak, autók is azok. Az pozitívum, hogy végre nem betondzsungelben kell vérgázra tuningolt rizsrakétákkal versenyezni. Viszont a játék döcögős, sok helyen kell sokat várni az animációkra, menüre, stb. A játék irányítása pocsék lett és erre nem mentség, hogy arcade. Attól, hogy arcade, attól még a kocsiknak illene valahogy normálisan kanyarodniuk, nemcsak driftelve. GRID, DIRT2 is arcade és ott mégis ezerszer jobb az irányítás és a fizika.
Amilyen nagy volt a füstje ennek a játéknak, olyan gyenge lett. Nem vagyok sim-fan (mert azok nekem túl bonyolult játékok), de ez gyenge lett. Zenék, hangulat megvan, irányítás, na az nincs.
-
zoltanz
nagyúr
válasz #19617792 #11 üzenetére
"vérgázra tuningolt" Ez alatt mit értesz pontsan?
Én még olyan game-ről nem hallottam, hogy azt monták volna róla: irányítása rendben van.
Sztem azért jó, hogy jött újabb HP, a zenéket jobbakat válaszhatnának hamár.[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
-
sagesz93
addikt
én szerettem a burnoutot, és ezt is szeretem.
Hasonlít a 2 játék egymásra, szerintem ez nem baj, ez az nfs-nek való irányítás(inkább ez mint mondjuk ami az undercover-ben volt).
Grafra nem lehet panasz.[ Szerkesztve ]
-
szabod
senior tag
Ez igen
A trailer ütős, kíváncsi leszek a játék ennyire durva lesz-e, vagy hamar megúnjuk (remélem nem) -
Ez a játék a gépemtől 430W-ot kér 5.1-ben. Elég sok, a maffia 2 ennyit azért nem akart.
-
#19617792
törölt tag
Jah, Underground 1-ben ha nem elég csillag a kocsin (ami magával vonta a csicsás elemek felpakolását), akkor nem lehetett tovább jutni. A nitró maradjon meg a UG (F&F) vonalnak, ott elmegy, másutt ciki, mert szinte csak attól gyorsul a kocsi.
(#17) SymbianOS: GRID, DIRT2, F1 2010, stb. kikapcsol szintén, de azok irányítás szempontjából jobbak, reálisabbak. Itt eléggé sínen mennek az autók, kanyarodni nehéz velük...
(#18) Sonja: GRID-ben pl kicsit reálisabb az irányítás, meg a fizika. Ez a farolásos kanyarodás meg annyira azért nem jó. Burnoutban elment, mert ott a lényeg a showműsor jellegen volt/van. Vegyük példának a NFS3HP-t, az is arcade, de még mindig jobb, mint az új HP.
-
Ari18
őstag
Nem lett rossz, csak kicsit lassú a játékmenet.
-
TOM-202
senior tag
Hát, én kipróbáltam ma ezt a játékot cirka félóra erejéig és ebben a formában ez nekem egy csalódás. A grafika ugyan állejtő, látszik hogy sokat dolgoztak vele, de nincs belső nézet és a kocsik csak oldalra csúsznak de nem kanyarodnak. Ez egy tipikus konzolos átirat, egy ízig-vérig arcade játék 0 realitással vagy legalább annak a látszatával. Nekem nem jön be és nem fogom megvenni. Ez a játék nálam ugyanabba a csoprtba került mint a Burnout Paradise, a Split Second, a FUEL és hasonlók amikért (részemről) kár volt egyáltalán pénzt kiadni. Szemben az olyanokkal mint régebben az NFSU 1-2, NFS MW, TDU, TOCA RD3, és manapság a GRID, DIRT1-2, SHIFT, F1 2010 amikkel mai napig játszok (játszunk multiban), sőt első dolgom egy gép újratelepítés után ezeket is újrarakni mindet egytől-egyig. Ez a játék (bár nagyon vártam) nálam nem kererül bele ebbe a csoportba. Kár érte.
-
- = Zk = -
félisten
ugyan nem próbáltam, de a kanyarodást sajnos én sem tudom feldolgozni.
a videók amiket ilyen esetekben bemutatnak, nagyon ottvan. le a kalappal.
már a Shift drift kanyarodásánál is kezdtem hózni a szemöldökömet. ennél a hajamat téptem, hoyg NE igy legyen. de mint látom nem értem el vele semmit.
pech, és valóban kár érte. ahogy előttem mondták: kikapcsolódni jó...ennyi." Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
válasz - = Zk = - #28 üzenetére
Nem érted a lényeget Zk kolléga! Ennek nem a szimuláció a lényege hanem az élmény!!! Nem is kaki gépen kell játszani mert elvész az apró jó is, ami nem más mint a baromi szép kép, óriási terep és a száguldás élménye + zene. Kapcsolj Full HD-be, 5.1-be max döngetős hangerővel, max grafikán, óriás monitoron. Ha game neve grid lenne oké kuka mert rossz, de ez más céllal íródott és arra tökéletes lett.
-
kpal
veterán
Alig jelent meg az uj nfs már jö n is az ujabb lehet talán ez élvezetesebb lesz Need for Speed Shift 2 Unleashed Trailer 2011.
-
heihachi
addikt
válasz #19617792 #27 üzenetére
Azt hogy érted, hogy lassú a játékmenete, meg hogy sínen mennek az autók? Ezt a sínautózást sokszor szokták mondani sok játéknál, de én sose értem. A lassú játékmenetet sem értem igazán, a versenyek alatt száguldás van végig ezerrel, nem áll meg az akció soha. Gyakorlatilag minden verseny után kapsz egy új pályát meg egy új autót, de 3 óra játék után is még minden második verseny után igaz ez.
Félre ne értsd, engem nem zavar, ha nem tetszik neked, csak azért kérdem, mert tényleg érdekel."Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Ennek a játéknak nem is célja a realitás, nem kell még a látszatát sem fenntartania. Aki a kezdetek kezdetén játszott NFS-el, az tudja, hogy az pont ugyan ez volt elvében és felépítésében, mint ez amit most kaptunk, nem akart még véletlenül sem szimulálni az ész nélküli száguldáson kívül semmit. Ez most ilyen szempontból ízig vérig NFS. Realitás miatt kritizálni ezt a játékot olyan, mintha a Trials-ra mondanád, hogy szar, mert nem élethű motoros játék. Vagy ha azt mondanád a ResidentEvilre, hogy nem élethű, mert igazából zombik nincsenek. Nem élethű, de nem is akar és nem is kell annak lennie.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
fatal`
titán
-
Silenzio
addikt
válasz Kolondrum #20 üzenetére
430 wattot? Ezt honnan tudod? És mi a jelentősége az 5.1-nek? Komolyan, nem értem.
Amúgy meg THE Need for speed, 1994. És pont. Annak még volt fílingje. Az tökéletes játék. Ezek a maiak... Ehh.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
#19617792
törölt tag
válasz Kolondrum #30 üzenetére
Nem szimuláció a lényege, de a szórakozás, élmény nem azt vonja magával, hogy az irányítás egy túró.
Ha egy játék csak akkor tud élvezetes lenni, ha full hd + óriás monitor, meg max hangerő 5.1-en, mert akkor látványos, feelinges, akkor az a játék már nem is játék, hanem "techdemo".
(#33) heihachi: Hogy mire versenyre kerül a sor, addig tucatnyi felesleges magyarázat, meg animáció lobog a szemünk előtt. Verseny közben persze, hogy pörgés van, csak amíg a versenyhez jutunk...
Sínautózás: kocsi nehezen kanyarodik (vagy sehogy) és ha már kanyarodik, nem nagyon mászik vissza.
(#35) hunfatal: Azért a jelenleginél kicsit jobb volt az irányíthatóság a 3-4-ben.
-
#19617792
törölt tag
Pontosan, meg a NFS3HP, az volt még nagyon jó, mivel már mi is lehettünk rendőrök. Ebben a maiban meg mi van? Szép grafika, szép tájak és autók, rendőrök, de irányítás az rémes (erre nem mentség, hogy arcade), rendőröknek visszavághatunk EMP-vel, turboval, tüskesorral, ez valami rossz vicc. Az, hogy a rendőrnél vannak ilyen cuccok oké, mert ők meg akarnak minket állítani. Nekünk meg pont menekülni kell a rendőrök elől, nem lelőni EMP-vel. Régi NFS-ekben csak a kocsin és mi rajtunk múlott, hogy megússzuk. Az meg pláne, hogy se manuális váltó (az tud még adni a feelinghez), se belső nézet... Ez nem NFSHP, hanem Burnout NFSHP skinnel.
-
Silenzio
addikt
válasz #19617792 #38 üzenetére
Hát az eszközök valóban nevetségesek. Legözelebb atombomba is lesz. Mondjuk a realizmushoz hozzáadna, ha a zsaruk sem sportkocsikkal mászkálnának. Igazából nem is az a baj, hogy ez benne van, hanem hogy ez már a sokadik emberhülyítő, árkád NFS. Kéne már egy igazi, izzadtságszagú, őrült és realista közúti száguldás.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
heihachi
addikt
válasz #19617792 #37 üzenetére
Thx, értem. Legutóbb, ha jól emlékszem a Forza3-ra mondta azt valaki, hogy sínautózás, és hát mondanom sem kell, hogy a két játék irányítása között akkora különbség van, hogy ha az egyik sínautózás, akkor a másik biztosan nem az, szóval ezért nem igazán értettem én eddig ezt a kifejezést.
Silenzio: A "realista közúti száguldás" sosem volt az NFS-ek ismérve. Az első szó sosem volt igaz.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
Silenzio
addikt
Az első rész a kor színvonalához mérten szerintem elég reális volt. Közúti autók, közúti útvonalak, nitró még sehol... Még az irányítás is sokkal szofisztikáltabb volt. Pedig az autók még 2d-sek voltak (fotók alapján renderelve)...
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
-
Gude
senior tag
Nem rosz a game,de az nagyon nem tetszik benne,hogy szinte minden pályán másik autóval kell menni(még az elején vagyok).Mire megszokom az irányítást cseszhetem mert csere van!
Amúgy rendben van részemről[ Szerkesztve ]
Ha leöltétek az utólsó vadat,ha kivágtátok az utólsó fát,ha megmérgeztétek az utolsó folyót,majd rájöttök,hogy a pénzt nem lehet megenni. -indián mondás-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest