Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kano

    nagyúr

    válasz Szabolcs_76 #21012 üzenetére

    A szavatosság miért is lenne = a hibás teljesítés fogalmával? Ha valaki kimonja, hogy hibás teljesítés történt akkor már nyertél, de ezt nem mondja ki senki.
    Gondolhatod, hogy nem az ujjamból szívom! Tapasztaltam.
    Hivatkozhatsz Te bármilyen törvényre, nincs sehol leírva, hogy többszöri javítás alapján CSERÉLNI KELL a terméket. Egyébként az alapvető fogyasztóvédelmi jogszabályokat a 151/2003 és 49/2003 kormányrendeletek szabályozzák. Már az első szervizelésnél is kérhetsz Te cserét (ezzel nincs baj) csak nyilván el fogják utasítani jelentős anyagi hátrányra való hivatkozással vissza fogják utasítani. És??? Mit teszel tovább? Ugyan így a javíttatás ideje sincs már meghatározva, csak az van leírva, hogy törekednie kell a 15 ill. 30 napra.
    scapegt
    Melyik ez a törvény? Linkeld légyszi! Én is az EW-vel szívtam, tudom miről beszélek.
    A legvégén a Békéltető Testület is hülyének nézett, hogy miért nem veszek inkább egy másik telefont, minek ide rohangálok hozzájuk. Én ott követtem el a hibát, hogy a csereigényem rögzítése után átvettem a javított telefont. Ebbe azonnal belekötöttek és kiröhögtek.
    Ez ma, Magyarország.

    [ Szerkesztve ]

    „Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

Új hozzászólás Aktív témák