-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
autosportos
csendes tag
Sziasztok!
Friss Minecraft játékos vagyok, egyelőre single playerben próbálkozom több-kevesebb sikerrel túlélőben, viszont a segítségetekre kell szoruljak, mert elakadtam. Tehát egy eredeti 1.8-as verziójú Minecrafttel rendelkezem, erre szeretném telepíteni a Forge-ot, de ahogy látom ez még csak 1.7.10-es verzió, azaz valószínűleg a kliensben is vissza kell állítanom 1.7.10-esre magát a Minecraft verzióját. Sikerült! Telepítem tehát a Forge-ot, profilban beállítom a megfelelő 1.7.10-es forge-os verziót, elvileg ez is sikerült, mert a 3 betöltött forge-os modot ír ki alul a kezdőképernyőn, valamint létrehoztam a mods könyvtárat is a megfelelő helyen.
Találtam a Minecrafthez nagyon sok érdekes modot, MoChickens, Railcraft, More Swords stb., hosszú a lista, nem akarom sorolni. Mivel nem szoktam ajtóstul rontani a házba, szépen apránként szándékoztam (volna) felrakosgatni a modokat, viszont a hogyanjával nemigazán vagyok tisztában, nagyon úgy tűnik.
Van néhány mod, ami tkp. mod installer, egy bezipelt exe egy dll fájllal. Telepítettem egyet (TooManyItems mod 1.8, elvileg Forge-ban futnia kéne), és semmi. Hát mondom most már nem babrálok a verziókkal, felrakok egy 1.7.10-es verziójú modot (MoChickens 1.7.10, elvileg Forge-ban ennek is futnia kéne), és ugyanúgy semmi. Van néhány mod, ami jar kiterjesztésű, akkor próbálkozzunk ezzel. Mods könyvtárba bemásolom, és semmi. Ahogy látom, ezek a jar kiterjesztésű cuccok egy laza Ctrl+PageDown-nal megnyithatóak, azon belül mindenféle assets, clashsoft, com, meta-inf stb. könyvtárak lokalizálhatóak, de nem piszkáltam bele. Egyesegyedül az a három jelenik meg, amit eredetileg is tartalmaz: Minecraft Coder Pack, Forge Mod Loader, Minecraft Forge, ennyi.
Tövig rágtam a körmöm, ez sem segített, egyszóval totál kikészültem. Most akkor mit hogyan kell, hogy végre felismerjen legalább egyetlen átkos modot a Minecraftom? Mit csesztem el eddig? A verzióbeállításokkal kell szórakozni?
[ Szerkesztve ]
-
autosportos
csendes tag
Üdv, köszönöm szépen mindenkinek, sikerült, szinte minden működik.
A Mine & Blade Battlergear 2 modot használja valamelyikőtök? 1.7.10-es Forge-hoz nem tölti be a modot, pedig amaz is 1.7.10-es verziójú. Megpróbáltam kimondottan csak a Battlegear 2 modot betölteni minden más nélkül, de ugyanúgy kidob a főablakba térképgenerálás indítása után (azaz nem lép ki teljesen a kliens oldalára, hanem csak a Minecraftre).
Amit tudok:
Fájlnév: 1.7.10-MB_Battlegear2-Bullseye-1.0.6.0.jar
Minecraft verzió: 1.7.10
Minecraft Forge verzió: 10.13.1.1219Szerintetek mi nem stimmel?
[ Szerkesztve ]
-
autosportos
csendes tag
válasz #56573440 #12982 üzenetére
Volt egy előző próbálkozás, abban nehezményezte, hogy 12-re volt állítva a chunk, levettem 10-re, ebből viszont már semmit nem tudtam kihámozni: http://pastebin.com/t8p1c7t2.
-
autosportos
csendes tag
válasz #56573440 #12984 üzenetére
Megoldódott, már frankón működik.
Ahogy belefogtam a minecraftelésbe - mint eddig minden általam játszott addiktív játéknál (GTR2, OpenTTD, Terraria, COD, COD2 stb.) -, úgy kezd érdekelni a belső felépítése a Minecraftnek és a Minecraft-modoknak is. Alig pár nap alatt nagyjából megvannak az alapok, ugyebár a modokban is ID-ket kapnak a blokkok, itemek. Úgy látom, ezzel lehet egy picit csalni, és ez nem jön rosszul például akkor, ha modok ütköznek. Szoktatok esetleg használni valamilyen ID-módosító patch-t, modot, vagy bármit, amivel megkerülhető a modok esetleges incidense? (Már csak azért, mert olykor bosszantó tud lenni, amikor - hasra ütök - egy fegyvereket tartalmazó mod ütközik egy food-jellegű moddal.)
-
autosportos
csendes tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy ismertek-e olyan modot 1.7.10-es verzióhoz, ami módosítja az "éhség sebességét"? Ugyanis nemigazán valósághű, amikor 3-4 naponta megeszek egy 1-2 almát, és így teljesen fel lesz töltve a hunger bar. Arra gondoltam, hogy kicsit le lehetne rövidíteni valami mod segítségével (vagy annak config módosításával) a jóllakottsági időt, és így több kaja fogyna - naponta akár 8-10 item is - , mert kicsit túlhalmoztam a készleteimet.
-
autosportos
csendes tag
Engedelmetekkel hangulatfokozónak én is mutogatok néhány képet.
-
autosportos
csendes tag
válasz Mr Dini #15511 üzenetére
Amennyire egyszerű a kérdésed, annyira bonyolult lesz a válasz.
Szóval resource packeket, shader packeket és rengeteg modot használok egy-egy világ generálásához. Gyönyörű tájakat lehet így megteremteni, rengetegféle növénnyel, fákkal, különféle mobokkal, vadállatokkal, és akkor meg sem említem azokat, amik a föld alatt találhatók (ásványok, ércek, drágakövek), és azokat, amiket saját kezűleg létre lehet hozni (téglablokkok, mechanizmusok, gépek, dekoratív elemek, eszközök, fegyverek stb.). Egyetlen irtó bosszantó dolog bújik meg e sorok között, mégpedig az, hogy hiába van i5-4670K processzorom, s hiába osztok meg a kliensben akár 2-3 GB RAM-ot, a túlmodolt játék miatt az FPS borzalmasan nagyot esik, olykor még 10-15 FPS alá is lezuhan, ha például max. sávszélességgel húzok egy torrentet. Szóval ha valami bivalyerős géped van, szívesen leírom részletesen, hogy miket használok úgy általában, viszont gyengébb gépen sajnos meg sem érdemes próbálni a föntebb írt panaszok miatt.
Egyébként ha van rá igény - főleg azoknak, akik kevésbé tudnak angolul, s szeretnék egy kicsit felturbózni az alapjátékot -, akkor szorítok némi időt, s itt, vagy esetleg saját blogon, vagy esetleg felhőben, bárhol, valamilyen formában szívesen megosztok néhány hasznos infót a modolásokkal kapcsolatban, habár kevésbé ismert számomra a Prohardver—Minecraft törzsvendégeinek jártassága hasonló témakörökben.
[ Szerkesztve ]
-
autosportos
csendes tag
válasz apatyas #15522 üzenetére
Kimondottan ami a képekről kivehető:
Shader packs:
— Sasukedll7170s v07 Ultra (fényviszonyok, árnyékok, fókusz stb.)Resource packs:
— Torhans Clear Glass (ablaküveg)Mods:
— Food Plus (pálmafák)
— Growthcraft Apples (almafák)
— GardenStuff (virágcserép)
— Botania (kemény dirt)
— MrCrayfish's Furniture (kövek az úton)
— Big Trees (hatalmas méretű, valósághű formájú fák)
— Better Foliage (valósághű füves dirt)
— Plant Mega Pack (háttérben lévő gaz, gyom, dekoratív növények) -
autosportos
csendes tag
Üdv!
A minap kipróbáltam az Advent of Ascension modot. Még sosem volt dolgom ennyire hardcore moddal. Térképgenerálás után a közvetlen közelemben azonnal, nappali fénynél is spawnolja az agresszív mobokat, de olyan erejük van, és annyit sebeznek, hogy az már vicc. Közlekedni lehetetlen, mert nagy eséllyel egy mob hatáskörébe kerülsz. Stone Sworddel halott ügy harcolni. Lecsekkoltam egy Diamond Pickaxe-szel: kb. 8-9 ütés után pusztulnak el, szóval még azzal is igencsak húzós. Tengerparton Sea Charger, Spinux, Sea Troll, havas vidéken Polar Ursa, Yeti, Hunch mobokba botlottam — esélytelen volt. Gondolom ezek még csak a legelső ellenfelek, milyen erővel rendelkezhetnek a bossok... Ja és cfg-ben sincs lehetőség módosítani, hogy tizedannyi mobot spawnoljon — az első 8-10 napon bőven elég lenne annyi is.
Tetszett amúgy, nagyon ötletes mod. Érméket, meg ilyen brossokat lehet gyűjtögetni, ha ellenfelet ütsz, bár még nem jöttem rá, hogy mire használhatóak. Szóval ezt a modot igazi hardkór fanoknak ajánlom.
-
autosportos
csendes tag
Üdv!
Lenne egy kérdésem. Használjátok-e a Realistic World Gen Alphát? Gyönyörű, valósághű terepet lehet vele legenerálni, állítólag a biomok méretét is lehet valahol állítani, de az atyaúristennek sem találom. A configban csupán a biomok ID-jeit lehet variálni.
[ Szerkesztve ]
-
autosportos
csendes tag
válasz #90933760 #15767 üzenetére
Igen, Overviewerrel, ha csak normálban el akarod menteni az aktuális világodat.
[ Szerkesztve ]
-
autosportos
csendes tag
Üdv! Régebbi verziókban játszottatok valaha az EvilMinecraft v0.666 nevű moddal? Fórumokon csekkoltam, voltak benne ügyes megoldások, csak aztán a projektet befejezték, és letölteni sem lehet sehonnan sem. Ha esetleg valakinek megvan archívban, legyen kedves dobjon egy privit.
-
autosportos
csendes tag
Helló! Készítettem pár felvételt az egyik mapomról. Barangolás közben erre a Nether brickből álló zombi tömbházra bukkantam:
http://i.imgur.com/5u0LtIk.jpg
http://i.imgur.com/E0EcyTW.jpg
http://i.imgur.com/ZyaNTCu.jpgSzerintetek melyik modból való? Configokat végigpörgettem, de egyikben sem találtam objektumra, építményekre utaló paramétert. Hátha esetleg volt már dolgotok hasonló épületekkel...
-
autosportos
csendes tag
válasz #56573440 #15993 üzenetére
Meglett a bűnös. Uff, fél napomba került végigbogarászni lépésről lépésre, hogy melyik modtól származik. Az ExtremeBlocks modról van szó, a configjában a Generate the Castle paramétert átállítottam false-ra, és voilà. Egy másik tényező is nagyon zavart különben, a tengereket, óceánokat folyton telerakosgatta hajókkal. Az első egy-két elhagyatott roncsot még kalandos volt átkutatni, de irtó időigényes volt megtisztítani tőlük a környéket (JourneyMap-en rengeteg apró kis szemét látszódott, és többségüket a víz alá generálta), szóval ugyanott, ugyanabban a configban bukkantam rá is, és ez pedig a Generate the Sunken Ship paraméter lesz. Kikapcsoltam azt is, nem kell az.
-
autosportos
csendes tag
Sziasztok! Ismertek 1.7.10-hez olyan modot, ami segítségével a day cycle-t realt time-ra lehet állítani? Találtam egy RealTimeMod-ot, de az csak az időpontot írja ki az egyik sarokban.
-
autosportos
csendes tag
Sziasztok! Köszönöm az előző kérdésemre a választ, jönnék egy újabbal. Chisel modban van lehetőség blokk-klónozásra a kreatív mód használata nélkül? Farigcsáltam dirtből egy jópofa vakondtúrást, a kertek mellett tök jól mutat a gyepen. Van rá lehetőségem sokszorosítani valami masinával a már elkészített sablonblokkot, vagy marad a kreatív mód?
-
autosportos
csendes tag
Sziasztok! Egy újabb érdekes kérdéssel fordulnék hozzátok. A Biomes O' Plenty modot hónapok óta használom, és a biomok ID-jei közül elég sokat lefoglal, ha jól láttam, 120-on valameddig szépen be is tábláztatja magát, viszont a külsős modok mindössze 127-ig használhatják az ID-ket (vannak ezen fölül is, de azt kizárólag a motor használhatja). Nemrég találtam egy egész kellemes élményeket nyújtó modot is, a neve: Erebus. Pókok, hangyák, rovarok, legyek, bogarak, mindenféle ízeltlábú, amit el tudtok képzelni. Zombik, skeletonok, creeperek mellé tökéletes választás, főleg éjszakára, amikor nem kis munka tisztogatni a környéket.
A körülményes szócséplés után a problémám: az Erebus biom ID-jei ütköznek a Biomes O' Plenty-ével. Oké, megoldjuk. Config fájlban átírtam kétszáz valamennyire, annyi baj legyen, csakhogy az Erebus rögtön beriasztott, hogy a-a, nem trükközünk, kizárólag 127-ig konfigolhatom be neki az ID-ket. Hogy az a jó édes... Tehát vagy a BOP-t használom, vagy az Erebust. Óriási!
A kérdésem konkrétan az lenne, hogy van-e rá mód a 127-es limitet valahogy kibővíteni esetleg 255-re? Mivel a 127 tkp. 2 a hetediken hatványa mínusz egy, tehát egy paramétert kéne hozzá átírni 7-ről 8-ra, már ha a Javában (Forge-ban) a változóra használt tárolási méret ezt engedi, és persze ha egyáltalán paraméterként van megszabva a hatvány. Vagy túlságosan körülményes? Mondjuk már arra is gondoltam az én kis "nagyon okos" fejemmel, hogy a JRE-be kéne belerondítani valami világmegváltót, de inkább mellőzöm, sík vagyok hozzá.
-
autosportos
csendes tag
válasz #56573440 #17582 üzenetére
Kolumbusz tojása. Miért nem szólsz, hogy nem használom az eszemet? Biomes O' Plenty cfg-ben a 100-107 közötti biom ID-ket lecseréltem 200-207-re, mert a 100-107 közöttieket használja konstans az Erebus, és egyelőre úgy néz ki, működik. Meg is lepődtem, hogy a BOP ID-ket engedte megváltoztatni, no, csak nem lesz vele gubanc.
-
autosportos
csendes tag
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy single playerben működik-e hibátlanul a NotEnoughItems? NEI universal és CodeChickenCore universal letöltve hozzá, pluszban az 1.7.10 könyvtárba letölti a libraryt is. Szóval eddig minden jó. Viszont utána... Nos, összefoglaltam egy képre, mik a hibák:
Adatok:
Forge verzió: 10.13.4.1614 (1.7.10)
CodeChickenCore verzió: 1.0.7.47
NotEnoughItems verzió: 1.0.5.120Korábbi Forge, CCC és NEI verziókkal is kipróbáltam, ugyanaz a probléma. Kizárólag az NEI lett telepítve Forge-ra, tehát semmilyen más mod nem kavarhat be. Valaki esetleg tudja, hogy mi a gáz vele?
Szerk.: még annyit, hogy creative módban is próbáltam, semmi. Cheat aktiválva lett generáláskor is, ami asszem' szükséges hozzá, és továbbra sem javult a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
autosportos
csendes tag
Sziasztok! Korábban ajánlottátok a Hunger Overhaul-t. Mivel kajaraktárra kissé túltermeltem, így egy halom étel van már felhalmozva, így HO-ban módosítottam a hunger és a saturation értékeket minden alapkajára, így legalább több fogy belőlük, és még értelme is lett a legyalult hatalmas termőföldeknek. Egyéb kiegészítőkkel is játszok, úgymint Spice of Life, Salty, Food Plus stb. modok, innen jön a baj. Ehhez kéne a segítségetek, tehát egy olyan szkriptet keresek, amivel az adott világból ki lehetne rángatni egy jó hosszú itemlistát azonosítóval és nevekkel, mert Not Enough Items-ben kicsit körülményes összeböngészni az ehető itemeket. Az alap itemek neveit ismerem (minecraft:apple, minecraft:bread stb.), viszont a modokét nem, emiatt lenne szükségem egy kinyerhető listára.
-
autosportos
csendes tag
válasz apatyas #17856 üzenetére
Elég sok mod bent van már egy ideje, igazából maximum frissíteni szoktam, és majdnem mind tartalmaz valamilyen formában ételeket. De valójában mindegy, beleáldozok pár órácskát, aztán elmentem jó helyre, nehogy elvesszen a cfg, mert amúgy kollektív hunger és saturation értékeket használ az összes itemre, ha aktiválom a HungerOverhaul-t.
Egyébként mostanában rákattantam az óceánjellegű biomokra, Realistic Terrain Generation moddal gyönyörű formákat alkot a játék, és találtam egy szigetcsoportot, ahol pár nap alatt meghonosítottam magam. Kicsit olyan Számkivetett fílinget élek mostanában.
Éjszakai hangulatkép:
-
autosportos
csendes tag
Sziasztok! BiomeTweakerrel kísérleteztetek-e már? Beleolvasgattam, hogy miket lehet benne konfigolni, viszont azt sehogy sem tudtam elérni, hogy három (Plains, River, Beach) kivételével az összes biomot hanyagolja generáláskor. Próbáltam remove()-val, registerGenBiomeRep-pel, és semmi nem történik, ugyanúgy legenerálja az Extreme Hillstől kezdve Mesáig az összes biomot, amit letiltottam (volna). Még tutorialt sem találtam hozzá, ami kimondottan 2-3 biomra lenne specializálódva. Esetleg ti próbálkoztatok már vele?
-
autosportos
csendes tag
Sziasztok! Kipróbáltam a Loot++ modot, egész jó stuff, elképesztően sokféleképpen lehet variálni a blokkokkal, itemekkel, egy dologra viszont nem jöttem rá. Hogyan lehet olyan itemet készíteni, ami pontosan úgy funkcionál, mint a Flint and Steel, de nem mint élettartammal rendelkező item, hanem mint "fogyó" item? Ugyanis kitaláltam egy frankó kis élethű folyamatot: 9 nyílvesszőből gyártható 1 bot, aztán 9 botból gyártható 1 wooden kidling, azaz gyújtós. Ezt a gyújtóst mint itemet egyenként fel lehetne használni tűzgyújtásra pontosan úgy, mint egy szikragyújtót. Egészen biztosan meg lehetne oldani Lootban, s nem kellene külön modolgatni. Valakinek esetleg valami ötlet a megoldásra?
Wooden Kindling:
-
autosportos
csendes tag
HungerOverhaul lesz a bűnös, pont a napokban kutattam én is ez ügyben. A HungerOverhaul.cfg-ben (tehát ne a blankslate.cfg-ben, s ne a default.cfg-ben) keresd ki ezt:
B:removeTallGrassSeeds=true
... és javítsd át erre:
B:removeTallGrassSeeds=false
Szerk.: ja, oké, picit később olvastam a következő hozzászólást.
[ Szerkesztve ]
-
autosportos
csendes tag
Dekoráló fanoknak: Larry valami nagy dobásra készül. Összehozza a Plant Mega Pack-et és a Decoration Mega Pack-et, és ahogy látom, lesz még benne egy rakás nyalánkság is.
-
autosportos
csendes tag
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a korábbi verziójú Forge-ok nálatok probléma nélkül telepíthetőek-e? Jelenleg Java 8 Update 351-et használok, ám amikor egy tetszőleges verziójú installert akarok telepíteni (1.7.10-et és 1.12.2-t szeretnék leginkább), a JAR fájlra kattintva nem történik semmi. Töröltem a Javát, újraraktam, semmi. Felraktam egy Jarfixet is, ugyanúgy semmi. Redditen olvastam, hogy sok játékosnál előfordul, de semmi hasznosat nem tudtam összeszemezgetni, hogy mi lehet a baj.
Például az 1.7.10-es installer verziója ezt logolja:
Exception in thread "main" java.lang.ExceptionInInitializerError
at net.minecraftforge.installer.ClientInstall.getSponsorMessage(ClientInstall.java:326)
at net.minecraftforge.installer.InstallerAction.getSponsorMessage(InstallerAction.java:59)
at net.minecraftforge.installer.InstallerPanel.updateFilePath(InstallerPanel.java:236)
at net.minecraftforge.installer.InstallerPanel.<init>(InstallerPanel.java:217)
at net.minecraftforge.installer.SimpleInstaller.launchGui(SimpleInstaller.java:153)
at net.minecraftforge.installer.SimpleInstaller.main(SimpleInstaller.java:40)
Caused by: java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: 1
at net.minecraftforge.installer.MirrorData.buildMirrorList(MirrorData.java:84)
at net.minecraftforge.installer.MirrorData.<init>(MirrorData.java:63)
at net.minecraftforge.installer.MirrorData.<clinit>(MirrorData.java:17)
... 6 moreValakinél esetleg előferdült hasonló problematika Forge telepítés közben?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...