Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vincent_

    aktív tag

    válasz #02683648 #50 üzenetére

    Nem érted a HSZ-t. Nem magában azzal lenne a baj, hogy egy kalap f*s a számlázási rendszerük (ami ugyebár egy tény, hiszen ők maguk is - pl. pont ezzel a cikkel - elismerik), ha cserébe olcsóbb lenne maga a szolgáltatás, vagy legalább csak azt akarnák megfizettetni mindig velünk, amit kértünk. Neadjisten egy kicsit ügyfélbarátabb lenne a fizettetés (nem utólag húzzák rád a "lejárt hűség" utáni "meglepi díjakat", vagy a számlafizetés határideje után küldik a sokszáz Ft-os felszólító SMS-t. Ezzel szemben - ahogyan többen is írták már - orrba-szájba mennek ki a téves számlázások, nem működnek a funkciók, az egész online-vonaluk egy hulladék (az erőltetett, majd végre-valahára nagy nehezen kihalt távszámla is egy vicc volt).

    Csak egy példa. Munkahelyi flottához rendeltem 2 új számot (meglévő számhoz kapcsolt, de saját maga által fizetett előfizetés). Nem túlzok, és már bánom, hogy nem fotóztam le az ügyfélhívó papírját, és a T-pontból kilépésem időpontját, mert 2 ember ügyködésével (az eredeti ügyintéző képtelen volt megoldani) több, mint 2 óráig (!!!!) foglalkoztak a beléptetéssel. Persze személyesen ott kellett végig mindhármunknak ügyfél oldalról lenni, az ügyfélpultot állva (!) támasztva. Ez 6 munkaóra az ügyfélnél, 4 az ügyintézőknél 2 számla megnyitásához. Bravó.

    Emellett, a nyugati anyacéghez képest a percdíjak brutál magasak, a készülék-kínálat a kanyarban sincs (amiknek az árai szintén viccesek a nyugati országokhoz viszonyítva), a szervizt lepasszolták a Telemax-nak (lehet róluk olvasni érdekeseket). És mindezek mellé még a számlázási rendszerük is sz*r.

    Na ez a baj, meg az is, hogy a PH ilyen PR-cikket érdemi interjúnak álcázva lehoz.

    Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html

Új hozzászólás Aktív témák