Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Szabi® #347 üzenetére

    Na várjál, de te abból indulsz ki, ha ideálisak a körülmények és sok FPS-ed van. De PC-n sem mindenki 144 Hz-en játszik, én pl. most a Crysis Remasteredet 35-40 FPS körül toltam végig.

    De hasonlítsd össze ugyanannyi FPS mellett, hogy fair legyen a teszt. Akkor nem szabadna különbségnek lennie.

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

  • DummyBoy

    senior tag

    válasz Szabi® #347 üzenetére

    Ne keverd össze az analógot meg az egeret, két külön világ.

    Analóg kontrollerrel lehet(ne) szimulálni egy valós fordulási sebességet, viszont akkor aki egérrel játszik azonnal megőrülne xD

    Ráadásul ha a játék megengedi, analóggal akár többször és gyorsabban is körbe tudsz forogni, mert csak tartani kell, míg az egeret cibálni kell, meg egyszer csak vége a padnak :)

    Az előbb valami DPI volt, most képfrissítés. Nekem ez még mindig nem tiszta.

    Először is általában a körbeforgás sebessége nem a FPS-től függ, hanem hogy a kontroller/egér/játék hogy van beállítva. DPI, SENS, acceleration, stb.

    Az lehet hogy túl nagy sebesség esetén darabos lesz a móka, de ez ugyanúgy előfordulhat PC-n is mint Konzolon.

    Egy 60FPS-es játék esetén (Valljuk be ez az átlag inkább PC-n is :) ) ebben még az általad leírtak alapján sem szabadna különbségnek lennie xD

    Arról nem is beszélve, hogy akkor az általad leírtak alapján egy konzolon stabil 60FPS-re fixált játékban elméletileg jobb az egérkezelés mint egy PC-n összevissza ugráló FPS-es játékban?

    A megjelenítés lehet más, de nem arról beszélünk. Az egérkezelésről, reszponzivitásról és ezekről.

    Life is shor...

Új hozzászólás Aktív témák