Új hozzászólás Aktív témák
-
Alogonomus
őstag
"Tévedés.
A CP2077 DXR-en fut, Abu pedig pont azt írja, hogy DXR-en nincs nVidia-only megoldás."Akkor miben is tévedés?
Te sem vitatod, hogy a CP2077 DXR-en fut, vagyis technológiailag tudnák kezelni az AMD 6000-es kártyái, hiszen "DXR-en nincs nVidia-only megoldás". Ennek ellenére a lehetőséget is letiltják a játékban, ha az AMD kártyát érzékel. Ráadásul burkoltan a CDPR is elismeri, hogy nem áthidalhatatlan technológiai akadály van, hiszen egyszer majd a jövőben feloldják ezt a korlátozást a játékban.Amennyiben AMD kártyákon valóban gyengén futna a játék RT mellett, akkor is úgy lenne tisztességes, ha engedik bekapcsolni, és az AMD-felhasználó eldönthetné, hogy bekapcsolva hagyja-e. Így még az sem egyértelmű, hogy valóban érdemben (20-40%) lassabb lenne-e AMD kártyával.
-
Alogonomus
őstag
"Tényleg? Hogy tiltják le, ha egy szabványos megoldásról van szó?
Hol van az alátámasztás erre az állításra így ebben a formában? Sehol. Te találtad ki..."Hogyan tiltják le? Egyszerűen ki lesz szürkítve (nem kapcsolható be), ahogy most is történik a sugárkövetésre képes játékok esetén, ha sugárkövetésre nem képes kártyát érzékelnek. Pont a tweet igazolja, hogy nem én találtam ki, a tervek szerint valóban elérhetetlen lesz a sugárkövetés még valamennyi ideig AMD kártya használata esetén. Azt persze én is el tudom képzelni, hogy játékosfórumokon megy majd a próbálkozás a tiltás megkerülésére, de arra a CDPR is figyelni fog, és gyorsan bezárja a kiskapukat.
Tekintve, hogy az AMD eléggé régóta osztogatja a hardvert a fejlesztőknek, plusz a CP2077 jön is a konzolokra, így eléggé átlátszó magyarázat, hogy nem tudták optimalizálni az RDNA2 architektúrához, de azért a konzolokon majd jól fog futni.
Azt kétlem, hogy RTX 2060 szintű lenne egy RX 6800 sugárkövetési képessége, ha engednék a bekapcsolását. RTX 2060 nagyjából fele olyan erős, mint az RX 6800. DLSS pedig azért dupla teljesítményt még Performance módban sem hoz, ráadásul az RTX 2060 DXR 1.0-ra lett készítve, az RX 6800 pedig a CP2077 által is használt DXR 1.1-re.[ Szerkesztve ]
-
Gamer21
tag
Hello!
Ezt a dinamikus felbontást úgy kell értelmezni hogy ha a monitorom 60Hz, és bekapcsolom a Vsync, hogy tudja tartani a stabil 60fps akkor a felbontást + textúrák minőségén állít? Vagy csak a felbontással játszik?
Bocsi lehet hülyeséget írtam csak nem vagyok képben ezzel a dologgal, ezért érdeklődnék egy kis fejtágítás terén
Nyújtsd mindig a legtöbbet , ne elégedj meg azzal ami vagy ! Próbálj meg az lenni AMI LEHETNÉL !!!
-
Alogonomus
őstag
"Pont ezt magyarázom. Szabványos DXR 1.1 támogatásról beszélünk. Az RX6000-es kártyák ezt támogatják. Ha lekérdezi a játék, hogy támogatja-e, akkor arra igen lesz a válasz..."
A játékok menüjében a kártya típusaként nem "Generic DXR 1.1 graphics card" szerepel, hanem a konkrét kártya megnevezése. DXR 1.1 támogatás megléte szükséges, de nem elégséges feltétel lesz a CDPR (és Nvidia) által meghatározott ideig.
Valóban nekem is valószínűleg célszerűbb lenne az ignore, de én ilyen bizakodó vagyok...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a PS5-ön nem a DXR 1.0/1.1 van. Ott azért sikerül ezt megcsinálni, mert a Sony alap futószalagja is támogatja a programozható bejárást. Nem is kínál a Sony rá egy default kódot a saját API-jából, és ezzel azt érik el, hogy ha kilövöd a sugarat, akkor nincs fixen meghatározott LOD szint, így nem számít, hogy messze van az objektum, a bejárás közben képes LOD szintet váltani, méghozzá anélkül, hogy újra kellene kezdeni az egész munkát. Ezt csinálja egyébként a PC-s kódja is a Godfallnak. Plusz van early traversal stop, ami szintén nincs DXR 1.0/1.1 alatt, ezzel is rengeteg munkát lehet spórolni, miközben semmi negatív hatása nincs az eredményre. A Sony gépe a sugárkövetés működése szempontjából egy teljesen más dimenziót képvisel, mint a PC-s szabványos rendszerek. Több nagyságrendben mérhető a saját tervezésű API hatékonyságbeli előnye. És ez nem hardveres kérdés, erre képesek lennének a PC-s hardverek is, akár most azonnal (a GeForce is nem csak a Radeon), de ha nem rakod alá azt az API-t, amivel ezek kihasználhatók, akkor szart sem ér, hogy mit tud elméletben a hardver.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
schwartz
addikt
A DLSS egy "csalas" a kepminoseg rovasara. szemely szerint leszarom, engem a nativ 4k erdekel. Adjanak arra gepigenyt. A CDPR meg az NV kurvaja, ezen nincs mit szepiteni... a Witcher3-as Gameworks utan masodjara is az NV ala fekudt.... (elorendeles lemondva, majd a vioragboltit seedelem ejjel nappal ).
[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
-
arn
félisten
valoszinuleg programozni is egyszerubb lesz, igy ha jobban elterjednek a rt gyorsitok, valoszinuleg elkaszaljak az alternativ megoldasokat. a kov konzolgeneraciora tippelnem.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
g@norbert
aktív tag
Én teljesen értem amit írtál, csak az a baj, hogy te nem érted hogy én mit írtam.
Tisztában vagyok vele, hogy a sugárkövetés egy opció, amit természetesen nem fogok használni, ha nem akarom ugye, de miért is ne használnám, ha a 12gb pont elég fullhd-re
Mielőtt még azt gondolnánk bele a mondanivalómba, hogy démonizálom az rt-t
Az én hsz-em arról szólt, amit pontosan le is írtam, mégpedig azt, hogy a jövőben megjelenő középkategóriás 12gb memóriával ellátott videokártyákat meg pont azért nem lehet majd kapni, mert fullhd-re pont elég ez a memória mennyiség, amit az rt ki tud használni.
Természetesen ezért majd jó drágák is lesznek ezek a középkategóriás kártyák, amit az átlagos játékosoknak szántak 1080p - re, nem 1440p-re,nem 4k-ra, és nem szándékoztak volna vagyonokat elkölteni.
Ez volt a mondanivalóm, egy kicsit sem hasonlít ahhoz, amire te reagáltál.
De ha elolvasod mégegyszer figyelmesen amit írtam, akkor látod majd, hogy nem a konkrét lehetőségekkel nem vagyok tisztában, hogy ezt nem kötelező használni, és akár ki is lehet a sugárkövetést kapcsolni, mint sok minden más funkciót.
Lehet, hogy másnak akartad ezt válaszolniÁlljon má meg a mivan má itt, ne csapjuk be egymást, olyan nincs hogy nem lesz sehogy :)
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X (10G-P5-3897-KR) Videokártya
- ÚJ GIGABYTE AORUS GeForce RTX 3080 10GB GDDR6X GAMING BOX Videokártya
- Intel ARC A380 6GB (Asrock)
- Zotac RTX 3060 12GB GDDR6 GAMING Twin Edge Eladó! 83.000.-
- XFX AMD Radeon HD 6870 DD 1GB DDR5 Dual DP HDMI PCI-E videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest