Új hozzászólás Aktív témák
-
Szia!
Hát igen, van amikor nekem is nyűg, de vannak olyan jófej szerelőim, akikhez már azért érdemes elmenni, mert jókat csevegünk. Az más hogy a havi rezsijüket is kifizetem lassan
Hát sok dolog volt rajta, de ez egy 23 éves autó, amivel az utóbbi 10 évben a kutya nem törődött.Most két hét múlva lesz egy fékolajcsere, valószínűleg a főfékmembrán is kezdi megadni magát így az is repül. Meg egy hátsó kipufogót is kap és utána a karosszéria csinosításán kívül nemigazán van mit kezdeni vele. Most is vagy 4 hónapja csak "teszi a dolgát" amit útálok mondani.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Köszönöm szépen a testsúlyom kitárgyalását. Jobb ez mint a Dallas
Na hát a kérdésre válaszolva, hogy mennyit költöttem rá? Szokták volt mondani, hülye aki számolja. Hát az árát mégegyszer azt bőven.
Kis lista.
Első szerelés ami volt szilentek, légszűrő, pollenszűrő, meg nem is tudom mi apróságok az volt 40.
Aztán volt a két első gátló az első fék az még olyan 50
A kulcs 50 be került
Üzemanyagrendszer rendberakás olyan 25-30.
Akkor olajok és további szűrők még olyan 40-45
A rádió 20 ba került.
Kissebb alkatrészek és szerelések még legalább egy olyan 50.
Akkor hosszbordás szíjj és feszítő még 25 kb
Motormosás 2x az volt 3000 FT Laca autómosóban
A négy gumit puszi árban 35 ért kaptam plusz 10 volt a szerelés
Futóműállítás 10.
Kormányöszekötők és stabpálcák 2x ez is olyan 20 volt szereléssel.
Temérdek takarítás és hasonlók, mire emészthető állapotba került.Sajnos vannak még hibák, de ez egy ismétlem 23 éves autó.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Szia!
Nagyon szépen köszönöm.
Hát nekem a legjobban a 212 es E tetszik, de arra egyelőre nem telik és igazából a tulajok szidják mint a bokrot főleg a motorok miatt.
Nekem nagyon sokáig C osztály volt 202-es de az E ben ezerszer jobban érzem magam. A hely is több és jóval kényelmesebb.
Amúgy el sem tudom képzelni milyen lehetett akkoriban egy vacsiúj ilyen E osztály. Mert most is kényelmes, ring az úton, de ettől még jól lehet kanyarodni vele. Szóval elképesztően kényelmes és csendes lehetett. Pláne egy E50 Mondjuk olyat már vezettem.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
-
-
Hát igen sok sok igazságot írtok.
Igen, ezekhez a Mercikhez hobby ként kell tekinteni, különben tökön is szúrhatod magad...
Azért csajozni se utolsó annó saját tapasztalat. Akkoriban azt mondtam jó nekem a szinglisegg, azt amikor meglett a C180-asom másnap lett csajom. Igaz azóta is ő van. Csak ezt el ne olvassa, me hétvégén nem kapok majd kaját Pedig tudok magamra főzni, mosni, takarítani. csak nem úgy ahogy ő szereti. Ha takarít olyankor inkább elküld. Az meg nekem pont jó szerelni ilyesmi. Na jó már megint írom a marhaságokat, nemhogy lapos lenne a számIgen a W210 esetében ha a motor megkapja a minimális karbantartást, akkor még a CDi esetében lévő mini törp ördög turbót is beleértve, lerohad róla a kaszni. Tarthatod te száraz, hűvös helyen, napfénytől védve, akkor is rohad.
Alkatrész meg ennyi idő után hogyne lenne, nézzétek meg az orosz videókat azok annyi kocsit törnek, hogy egy videó alatt egy átlag Magyar bontó már tele is lenne...
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
-
Automatánál első dolgod legyen, már másnap hogy olajat cserélsz benne és szűrőt. Difi olajat is érdemes cserélni mert senki sem szokta.
Az hogyha sebességberakáskor ránt egyet, az nem mindig a váltó hibája, lehet váltó vagy motortartó is.Benzinesnél garantált az összes gyertya és gyertyakábel cseréje is.
A rugók nagy része mindegyikben törött. Kilóra adják őket majdnem újonnan is.
Hibakódot érdemes töröltetni, mert az évek alatti sok szereléstől aksi fel és lecsatlakozástól is tele lehet és sok problémát okozhat.Tetőablak soknál hibás elszakad a bovden, vagy ha nem használják berohad az egész egyszerűen.
Viszont ha valaki azt mondja a kiszemelt autónál hogy ááá csak annyi a baja, hogy nem zárnak az ajtók, vagy a lámpamagasság nem megy, akkor hagyd ott. Vákuum-rendszer hiba. Kismilliárd helyen lehet szar, soha nem jössz rá...
Igen, ha csörög hidegen a lánc, akkor kezd megnyúni, ami nem jó dolog. Nem vészes amúgy kicserléni, főleg ha hozzáértő csinálja. Árban sem vészes. De amúgy nem sűrű hiba egyáltalán.
Olajfolyás a motorból jó eséllyel a főtengely szimeringnél szokott. Nekem az összes mergában folyt ott.
Dízel külön állatfaj, bele lehet futni hatalmas bukóba. Izzítógyertya csere a rémálom kategória is lehet simán.
Akksit akármit mondank benzinesbe 75 ös a minimum, ha fapados, ha több extra van akkor 85 öst bele, dízelbe 95Ah alatt felejtsd el. Azt is tisztességes fajtát. BOSCH Silver, EXIDE esetleg, vagy lehet gyárit is szerezni. A dízelbe kell az indítás miatt, me marha sok erő kell hozzá egyrészt, másrészt pl az állófűtés is irgalmatlan sok energiát vesz el. A Dízel előmelegítő kályha ezért csak járó motornál kapcsol be. Míg így is érzi az autó, pedig kiváló az akksim.
Az állófűtések vagy csak a sima dízel melegítő kájhák 90% a nem működik. Nem költ rá senki, pedig 70-80 ért fel lehet újjitatni és marha jó dolog.
Ha komplett webasto van programozható, akkor lehet telefont is szerezni a kocsiba és akkor GSM modullal küldesz egy SMSt a kocsinak és beindul az állófűtés[ Szerkesztve ]
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
-
Szia!
Az A merciben sosem volt Merci motor. A Merci klubban az A Mercit nem ismerik el Mercinek.
A B-t sem.
És sajnos a W212 E osztályban is a 200 as és attül kisebb egyik sem Merci motor.Nem kell aggódni amúgy. AZ X osztály pl Nissan Navara átcimkézve.
A Fordokban Peugeot motor van.
A Nissanokban a dízel az RenaultA Dacia nyilván Renault
Régen a Citroen az Opel GM től kapta az automata váltót
Az Opel pedig az Japán Aisintól
Ezt híjják globalizációnak.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
-
Szia!
Hát valahogy mindig mázlim volt olcsón alkatrészt találni, de nincs nagy titok.
Az egyik beszerzési forrásom az Kauffer, ott jók a kapcsolataim, így az unix 50% osától is jobb árat szoktam kapni.
A másik a ZS+U Csepel. Ott még jobb árak vannak alapból.
A harmadik pedig most hirtelen nem mondom meg a bolt nevét a XV. kerben talán a jávorka pál utcában van.
A jobb hátsó kerékcsapágyam került valami 5000 pénzbe, viszont nem tudtam még kicseréltetni, nem nagyon vállalja senki mert nagy meló.
Jó meg aztán mondjuk nem Meylet vagy Lemfördert vettem, amik amúgy már sokszor úgyanúgy made in vágottszeműek lettek sajnos.Ami nekem csalódás az a FEBI. Nagyon leadta a minőséget.
Jah és még nagyon jó bolt a Vianno Kft a XIV kerben. Nem olcsó de főleg gyári alkatrészek Meg mondjuk tudják mi merre hova.
A kövi hely még az Auto president az meg az M5 kivezetőnél van. az bontó is.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
válasz Lewis4421 #66 üzenetére
Nekem G Astrám volt és hadd ne mondjam az E hez képest a különbséget...
Hát én csak azt tudom tolmácsolni amit a talikon és a csoportokban hallok.
Az A ért aki ért hozzá picit, az nagyon nincs oda. Lányok, csajok, anyukák imádják.
A második szériás A egyébként nekem is nagyon tetszik.
A későbbiek pláne. Elég vagányak amúgy.Amúgy hiába szidják nekem a 212 es tetszik a legjobban!
Perze a 140 bálna után szabadon..
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
A tegnapi napon megint volt egy kis szerelés
Első körben volt egy fékolajcsere. Ami bizony szükséges volt, egyrészt a víztartalom miatt és mint kiderült, valószínű levegős is volt és konkrétan 3 fajta olaj volt benne, piros, zöld és kék is... Ez pipa
Servo olaj csere is megtörtént egy körben. Ugyanis ezeknél csak úgy lehet cserélni, hogy felül a tartályból kiszívod és oda betöltöd a frisset. Aztán egy hónap múlva kb mennem kell motor olajcserére, már a műszerfalon is jelzi. Így akkor még egyszer lesz cserélve. De viszont azt vettem észre, hogy a motor valahogy szebben jár és halkabb is. Tehát elég tré lehetett a servo olaj.
Ki lett cserélve a két első fényszóró égő Osramra, mert nem volt túl egyforma a fénye a kettőnek és nekem az nem tetszett így majd még egyszer be kell állítani a fényszórókat.
Ki lett cserélve a hátsó rendszámtartó is, mert valami régi kereskedős volt, így sima stock feketét kapott.
Át lett nézve, szinte minden full okés.
Az egész került a két fajta olaj, a két égő a rendszámkeret és a munkadíj 9000 Forintba.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
válasz Donki Hóte #69 üzenetére
Szia!
A két első gátlót és a két első rugót a XV kerben egy pici autós boltban vettem. Fater találta a hiirdetésüket a jófogásokn. Az Ivánka pál utcában voltak. Azt tudom hogy a négy összesen nem volt 40 talán 16 volt a két gátló. A rugókból meg a legerősebb legmagasabb 4 zöld pöttyeset vettem. Magnum márkájújak amúgy Nem tudom honnan szedik.
A gumikat pedig úgyszintén jófogáson hirdette egy Kamionos manusz. Megvette, de nem volt jó az ő kocsijára és így valami 34-35 ért adta ide és még el is hozta házhoz szinte, mert nálunk ment el a kamionnal.
A mostani legutolsó cuccot, mind a Kauffernél vettem. Egyedül a rendszámtartót vettem a tescoba, mert ezt a fajta sima feketét csak ott találtam, és nem csak négy kis karom tartja a táblát, hanem körbeöleli, így biztos nem esik ki.
A két Osram sima alap égő került 1600 pénzbe a két olaj meg 1000 és 1100 volt. A servoba Dex II automata olaj kell, a fékhez meg sima alap nagyon világoskék, szinte víztiszta fehér DOT 4.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
-
Sziasztok!
Jelentősen bővült a cikk, újabb résszel és verssel is.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Filmvilág
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Trollok komolyan
- OTP Bank topic
- További aktív témák...
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD