Új hozzászólás Aktív témák
-
sfdrakex
nagyúr
Azért vannak benzinvérű elektromos autókat elismerő, szerető emberek is. TCnél Karotta elég sok elektromos autós videót tesz youtubera. A Becsületesnepper most nyomott 1200 kmt egy P100Dvel, és elismerően beszélt róla.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
Mindenkinek más fontos egy autóban. Engem érdekel a felszereltsége, a teljesítménye, a kényelme. Ha akarok 1200 kmt menni egy seggel úgy szálljak ki, mintha csak a sarokra ugrottam volna le. Ne zörögjön, nyiszorogjon benne semmi.
Füstöskocsis portálos újságíróknak azért nagyobb a merítése összehasonlításra, egy tech oldal nyilván teljesen máshogy tesztel egy autót. Engem érdekel mindkettő. Olyan ez mint a politika, olvasom minden oldal hírportáljait, és így majd sok infó alapján összerakok egy képet a fejemben.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
-
sfdrakex
nagyúr
válasz mjani1172 #55 üzenetére
Hogy kell autót venni és milyet? Ez is elég szubjektív. Ha ésszerűség alapján vennénk autót, elég sok márka sok típusa menne a kukába. Ez nem matek egyenlet egy megoldással. Van aki csak arra vesz autót hogy Aból Bbe vigye. Másnak fontos a márka, kinézet, teljesítmény, felszereltség, át stb.
Azt elfogadom, hogy téged idegesít a hangja, ez egyén függő. Karotta soha nem volt autós szakember, ez is volt a lényeg mikor a TChez került, más szemlélet legyen teszteléskor, ne szakemberek. Winkler is bölcsész, ha jól emlékszem. Mindezek mellett szereti az autókat, és elmondja róluk a véleményét, ahogy ezt megtehetjük mi is, bármiről.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Feketelaszlo #57 üzenetére
Majd minden AMG változat mellé adnak egyet ajándékba
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
A VW csoport épp most emelte 44 milliárd Euróról ről 60 milliárdra a következő 5 éves fejlesztési költségeit. 33 milliárd villanyautókra és 27 milliárd digitális fejlesztésre, ami gondolom pont a szoftveres fejlesztés.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
Egyébként lehet szidni a régi gyártókat, csak azt is vegyük figyelembe, hogy már most lassabb a Model S rendszere mint a Model 3-é. Tehát jó az update, csak ugye avul a hardver mint egy sima pc. Majd jó lesz mikor lagol a cucc. Jó dolog amit a Tesla csinál, bár valahol ez neki muszáj is volt. Belsőégésű motoros autóval 5 perc a tankolás, közben nem netflixezel, netezel. Ellenben a villanytöltés 50-60 perc minimum, ott kell valamit adni, hogy lefoglald magad. Kíváncsi vagyok, hogyan fog működni egy elavult hardveres cucc 10-15 évesen. Nem kap frissítéseket, vagy lassú lesz a rendszer? Még nem olyan egyértelmű az, hogy hosszútávon ez mennyire használható.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
Nem lassult, az új gyorsabb. Csak szerintem ahogy 10 éves pcre is mehet W10, csak lassú lesz, úgy itt is lehetnek majd problémák. Erre viszont még várni kell pár évet, addig nem tudjuk meg. Kell a fejlődés amit a Tesla csinál, csak kíváncsi vagyok hogyan fog ez működni 10-15 éves autókban. Esetleg mennyire lesz veszélyes.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás