Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezekiell
veterán
Akkor leírom, hogy működik ez valójában:
- X cég fejleszt egy játékot, amihez licenszeli az UE-t az Epictől
- X cég kiadja a játékot
- X cégnek jelzi a user, hogy talált egy bugot
- X cég kivizsgálja a bugot, megállapítja, hogy ez bizony az UE-ben bug
- X cég jelzi az Epicnek, hogy itt egy bug, fixáljátok pls
- Epic fixálja a bugot
- Epic releaseel egy új verziót az UE-ből, amivel X cég frissíti a játékát (patch ugye), és mindenki örül <- ez nem fog menniAz Epicnek release-elnie kell az engine-t/patchet ahhoz, hogy a játékfejlesztők használni tudják. Ez a release lehetetlen Apple Developer account nélkül. Tehát a jelenlegi UE verziót nyugodtan használhatja a jövőben is bárki, de új verzió/patch NEM tud belőle készülni Macre.
Remélem így érthető.[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És azt le is tudja profilozni egy friss Metal system trace-szel? Mert ebből is van nem kevés verzió. Az Epic például olyan fejlesztőeszközöket is használhat, amelyeket az Apple közvetlenül a visszajelzéseik alapján alakított ki. Ezek a többiek számára elérhető profilozókban csak hónapok múlva jelennek meg.
Annak aki élvonalbeli technológiát csinál, szüksége van arra, hogy az Apple-lel együtt csinálja. Nem tudja összerakni csak saját maga, mert az Apple ismeri a saját hardverét, és csak ők tudnak bizonyos felmerülő problémákra reagálni. Emiatt vannak kiemelt fejlesztők, Unity, Epic, stb. ... nekik külön van az Apple-ön belül olyan kapcsolat, amely csak a Unity és az Unreal Engine motor problémáival törődik, kapnak egyedi fejlesztőeszközöket, stb. Ezért van az, hogy amikor hoz valamit az Apple, akkor arra gyakorlatilag azonnal van egy béta support a Unity-ben, illetve az Unreal Engine-ben. Ha ettől megfosztják őket, akkor az Unreal Engine a kiemeltből a futottak még kategóriába kerül a motorok szempontjából az Apple platformjain.Ezért dobják ki őket csak 28-án. Van idejük átgondolni, hogy ezt vállalják-e. Addig valószínűleg a partnerek egy része megnézi, hogy mit kínál a Unity, mert futottak még szintjén az UE nem jó üzlet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.