Új hozzászólás Aktív témák
-
HyP3b0y
senior tag
Az a baj, hogy fizikai motort tekintve nem tudnak elrugaszkodni attól, hogy szerintük kanyart keresztbe lehet a leggyorsabban bevenni. Tény, látványos, de ezt a vonalat a Burnout széria vitte amíg nem olvasztották egybe gyakorlatilag az NFS-el.
Előveszünk egy UG2-t és azt tapasztaljuk, hogy kanyarodás közben a fékre rárúgva picit nem a seggét dobja ki az autó mint a veszedelem hanem a realitáshoz híven (amennyire egy UG2 reális tud lenni) csökken a sebességünk és kisebb íven tudom bevenni a kanyart.
Tényleg az lenne a legjobb, ha a fejlesztőgárdát leültetnék egy UG2 elé és játszanák őket 1 héten keresztül. Na ezt kell megcsinálni, részletesebb térképet szeretnénk és ennyi.
Amúgy én pont ezt utáltam a mindenki által istenített MW-ben. A kocsi irreális mozgása vagyis inkább csúszása: melyik autó kezd el kerékkipörgés nélkül gyorsításnál oldalazva csúszni?
"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS routerek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kupon kunyeráló
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Apple notebookok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- További aktív témák...