Új hozzászólás Aktív témák

  • HyP3b0y

    senior tag

    Az a baj, hogy fizikai motort tekintve nem tudnak elrugaszkodni attól, hogy szerintük kanyart keresztbe lehet a leggyorsabban bevenni. Tény, látványos, de ezt a vonalat a Burnout széria vitte amíg nem olvasztották egybe gyakorlatilag az NFS-el.

    Előveszünk egy UG2-t és azt tapasztaljuk, hogy kanyarodás közben a fékre rárúgva picit nem a seggét dobja ki az autó mint a veszedelem hanem a realitáshoz híven (amennyire egy UG2 reális tud lenni) csökken a sebességünk és kisebb íven tudom bevenni a kanyart.

    Tényleg az lenne a legjobb, ha a fejlesztőgárdát leültetnék egy UG2 elé és játszanák őket 1 héten keresztül. Na ezt kell megcsinálni, részletesebb térképet szeretnénk és ennyi.

    Amúgy én pont ezt utáltam a mindenki által istenített MW-ben. A kocsi irreális mozgása vagyis inkább csúszása: melyik autó kezd el kerékkipörgés nélkül gyorsításnál oldalazva csúszni?

    "ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)

Új hozzászólás Aktív témák