Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz DeathAdder #26 üzenetére

    A motorban van Mantle, de az a gond, hogy az Ubisoft széttördelte a fejlesztéseket. Szinte minden PC-s port úgy születik majd meg, hogy valamelyik külsős csapat készíti, tehát a végleges verzió a PC és a konzolok esetében nem fog egyezni. Hiába van tehát a motor új verziójában Mantle, ha azt a verziót a PC nem kapja meg. Az AC: Unity esetében még a modellek és az épületek is eltérnek a konzolon és PC-n. A PC-s verziót úgy kell megcsinálni, hogy minimális ismétlődés mellett lehessen az egészet agyoninstancingelni, míg konzolon erre nincs szükség, mert nem draw call limitesek a platformok. A PC-s Ubisoft portoknak mostantól rendkívül kevés köze lesz a montreáli csapathoz. Lényegében a történet és a játékmechanika származik onnan, míg a többit külön dizájnolják PC-re Kijevben. Innen jön a magas gépigény is. Egyszerűen van egy büdzsé, amibe épp hogy beleférnek a modellek elkészítésével kapcsolatos munkálatok, és optimalizálásra egyszerűen nem marad idő vagy pénz, esetleg egyik sem.

    Ez egyébként az Ubisoft szempontjából rosszat jelent. Túlzott pénzt költenek majd szöszölésre, technikailag nagyon le fognak maradni, mert ugyanahhoz a minőséghez dupla-tripla munkát kell végezniük. Ez természetesen dupla-tripla kiadás is, ami azért nem mindegy. Egyértelműen azok a kiadók döntöttek jól, akik kijelöltek egy motort és azt optimalizálják agyon minden platformra. Az Ubisoft belekerült egy pénznyelőbe azzal, hogy négy-öt motort tartanak fent párhuzamosan. Se a minőség megtartásában, sem pedig optimalizálásban nem lehet ezt pénzzel bírni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák