Új hozzászólás Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
Engem nem érdekel különösebben a grafika, de az eddig látott videókon olyan hasraesős minőséget én sem vettem észre. Igazság szerint nem látok egetverő különbséget a HR és a MD grafikája között. Annyit főleg nem, ami indokolná ezeket az fps értékeket. Ha a linkelt táblázat igaz, akkor a nem is oly rég vásárolt R9 380 4GB kártyámmal még stabil 30 fps-t sem kapok majd full HD-ban, ami eléggé szégyenletes. Bónusz: ha jól látom, dx12 alatt még rosszabbak az fps értékek. Röhej.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Romvr
őstag
válasz bivalyolo #52 üzenetére
Azért a DX11 és DX12 teljesítménye is nagyobb a GTX1060-nak. Ezért lett volna érdemes belerakni a kismillió VGA mellé, hogy ott mekkora a visszalépés a DX11 és DX12 között. Mert a 1070-nél 1-3 fps, ami ugyanez az architektúra.
Viszont a GTX 980 ezt tudja itt DX11 vs DX12:
Azaz 6 - 9 FPS visszaesést, pedig az újabb RX 480 is 5 - 8 FPS-el szenvedte meg az újabb DX-et.Arról már nem is beszélek hogy DX11-ben a GTX1060 erősebb az RX 480-nál...
[ Szerkesztve ]
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
GypsFulvus2
őstag
Ez miért lehet? Ennyire lexarják a dx12-es optimalizációt (is), vagy mert belepakolnak csillió plusz effectet a dx11-es verzióhoz képest? A dx12-nek elvileg többek között az lenne az értelme, hogy bónusz fps-t hoz, nem?
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Romvr
őstag
válasz GypsFulvus2 #55 üzenetére
Jó kérdés. Kár hogy nem csináltak DX11 vs DX12 összehasonlítást. Csak annyit hogy min vs max beállítások között mi a különbség. Viszont ha DX12-ben nincsenek észrevehető, állkoppantós plusz effektek / szűrők akkor a kód van csak összegányolva.
Kedden kiderül
szerk:
Bár azért ez a fokú tesszelláció az utcakövön több mint indokolatlan és még hülyén is néz ki szerintem:[ Szerkesztve ]
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
ViZion
félisten
+1
Több játéknál is vannak olyan beállítások, aminél a high vs ultra csak FPS-ben hoz változást... De kell a népnek, h hirdetésbe beférjen, h ultrán viszi a gétéátHold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az parallax occlusion mappingnak néz ki. 99,9%, hogy az és nem tesszellálás.
(#55) GypsFulvus2: DX11-nél van AGS 4.0, míg DX12-nél csak szeptemberben lesz. Emiatt lassul az AMD, nyilván DX11-ben gyors shadereket futtatni nagy előny. Az NV más miatt lassul, valószínűleg azon optimalizálnak majd, de nem ritka dolog, hogy az NV hardverek lassulnak DX12 alatt. Majdnem minden DX12 cím alatt így történt.
(#58) .LnB: Véglegesben nem lesz csak egy patch után. A tesztelőknek küldött verzióból nem vették ki.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz Bad Pritt #63 üzenetére
Most én se veszem meg akarmennyire szeretem az előző részeket. De érdekel, csak van más most.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Fitzgerald
veterán
Itt is van egy bentymárk németül, DX11 ultra 16xAF 1080p, Radeonok a tegnapi AMD hotfix-el futnak.
Csak 4 kártya (Fury X, 390, 480, 1060). Azt nem látom sehol hogy AA be van-e kapcsolva, de valószínűleg ninmcs. Azt írják hogy a vramot pillanatok alatt zabálja fel maximális beállításokon még 1080p-ben is, úgyhogy inkább a 8GB-ot ajánlanák minimumnak lol. Lesz itt botrány.[ Szerkesztve ]
-
Romvr
őstag
válasz Fitzgerald #66 üzenetére
"Due to the already high demands on graphics card and memory, we advise the time being on MSAA, as this gives 8-GiByte graphics card may be considered as a minimum; even the 12 GiByte a (GTX) Titan X can be filled." [Google Translate]
Magyarán a 12Gb-os Titán X-et is képes full betölteni FHD-ban.Illetve:
"In our testing finished Deus Ex: Mankind Divided depending on built-up graphics card and its memory configuration about 10 to 14 GiByte our main memory."[Google Translate]
Azaz a rendszermemóriából 10-14Gb-ot megeszik FHD-n, max beállítások mellett.Srácok nekem egyre inkább úgy tűnik hogy itt valamit elképesztő módon el**sztak az optimalizálással. Vagy ez lesz az eddigi játéktörténelem legszebb játéka... csak nem látszik a képeken/videókon, vagy ez lesz az eddigi játéktörténelem legmemóriaigényesebb játéka, mert hülyén lett optimalizálva.
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
Xaels
félisten
Nem emiatt a játék miatt akartam VGA-t cserélni. Meglátom majd, hogy milyen kompromisszumokat kell kötni. Kibírom AA nélkül és abba sem rokkanok bele ha nem lesz tesszellálás csak a textúrák minősége maradjon magasan.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Terrorista
senior tag
Ő, ez így WTF?!
"A PC változat esetében a Steam kulcs megszerzéséhez a DVD lemeznek kötelezően a meghajtóban kell lennie és aktív internetkapcsolattal kell rendelkezni. Optikai meghajtó hiányában a játék aktiválása, telepítése, azaz használata nem lehetséges. A játék dobozában található kód nem egyből a Steam kulcs. A Steam kulcs megszerzéséhez a Square Enix saját rendszerében kell aktiválni a játékot - ez fog Steam kulcsot adni a jogosultság ellenőrzés után"
Több mint 5 éve nincs már optikai meghajtóm. Akkor marad drágábban a digitális (Steam)?
Kíváncsi vagyok a kulcsos boltok ezt most hogy oldják meg...
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz Terrorista #71 üzenetére
Ez hatalmas fail lenne ha így lenne
-
válasz Terrorista #71 üzenetére
Kétlem, hogy ez így lenne. Nekem sincs optikai meghajtóm.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Romvr
őstag
válasz Terrorista #71 üzenetére
Előbb a DX12 késedelme, aztán a VRAM - RAM ökörség, most meg kötelező DVD olvasó a gépben... ebből a játékból egyre inkább Fail of the Year lesz GOTY helyett.
wjbhbdux"ha tudják akkor miért ne használjanak ki minden létező erőforrást a high end gépeken? "
Igen mert teljesen indokolt hogy egy GTX Titan X-et és a benne lévő 12GB VRAM-ot maximális beállításokon teljesen telepakolja.
Teljesen indokolt hogy egy ránézésre nem korszakalkotó grafikájú játék 10-14GB rendszermemóriát is megeszik és 100 ezres VGA-kon éppen megvan a 30FPS.Lényegében mindenkit tökön-lőnek aki nem idén vett 4+ Gigabájtos VGA-t és mellé 8+ GB-nyi RAM-ot.
[ Szerkesztve ]
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
GypsFulvus2
őstag
Én azért még reménykedem benne, hogy nem lesze ennyire gáz, vagy lesz egy első napos/hetes patch. Mert ha ez tényleg ilyen, akkor én is csak 1-2 év múlva veszem meg, valami leárazáson. Pedig a Deus Ex sorozatot imádom; az első kettőt is és a HR-t is. Nem is értem, mostanában minden fejlesztő meghülyül, vagy ilyen sokat fizetnek nekik a vörösök/zöldek, hogy egy ilyen vevőcopató öntökönlövés is megérje?
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
-
guftabi96
addikt
És ennek mi értelme van?
Amikor már egyre kevesebben használunk optikai meghajtót? (Pl nálunk is 3-ból 1 gépben van, abban is azért, mert volt).
Arról ne is beszéljünk, hogy már vannak olyan ATX házak, amiknek nincs is 5,25-ös bővítőhelye.
Ritka hülye egy megoldás ez így 2016-ban...#KeepFightingMichael
-
Romvr
őstag
válasz guftabi96 #80 üzenetére
Mikor 2015-ös release date-el ellátott alaplap és 2016.07-hóban megjelent Videókártya mellé CD-t adnak a driverekkel meg a user's manual-al akkor ne csodálkozzunk.
Én konkrétan megírtam az alaplap gyártójának hogy mivel lassan 50 emberből 1-nél van még optikai meghajtó (főleg gamer elnevezésű gépekben) miért nem rakják inkább egy 1-2 GB-os pendrive-ra a drivereket (még csak nem is kell USB3-nak lennie), főleg a LAN drivert, ami nélkül meg vagyok halva 2016-ban... Azt a választ kaptam hogy a driverek letölthetőek az oldalukról.... érted a LAN csatlakozóé. KB ez volt a reakcióm erre a beszólásra:
Oké hogy az emberek 90%-nak már van okos telefonja amivel le tud tölteni dolgokat de mikor 40+ ezret elköltesz alaplapra és 100+ ezret videokártyára, nehogy már ne férjen egy nyamvadt 500 forintos pendrive bele a dobozba... Nem inkább 5 forintos CD-t raknak ami mehet a kukába 0 day.
Szóval inkább azon kellene csodálkozni hogy nem egynegyedes floppy-n kapjuk a dolgokat.
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
Bad Pritt
nagyúr
Én arra leszek kíváncsi, hogy akkor a digitális kulcsok is Square-hez valóak és oda kell regelni hozzá, vagy azok már tényleg Steam kulcsok?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
NandorHUN
addikt
Pontok alapján nem rossz, de nem az év játéka.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
Fitzgerald
veterán
válasz Bad Pritt #83 üzenetére
Ha nem Steam kulcsok lesznek nagyon sok lesz a refund, ezzel valószínűleg ők is tisztában vannak. Csak mert nem volt kiírva sehol hogy optikai meghajtó kell, preorder viszont már hónapok óta van ezeken az oldalakon is.
Én tegnap óta gondolkodom hogy lemondjam-e az előrendelést, amíg nem kaptál kódot addig ez egyszerűbb a kulcsos oldalakon is általában.
Nem a kódos dolog, hanem az optimalizáció miatt.
Komolyan nem hiszem el hogy van még olyan fejlesztő, aki az AC Unity és az Arkham Knight után még be mer vállalni egy ilyen dolgot PC-n. -
computer scientist hatterem van
csodak nincsenek algoritmusoknal. jellemzoen lehet valasztani, hogy a futasido vagy a memoriaigeny szall el (illetve lehet valamennyire egyensúlyt tartani). szoval lehet csak belattak, hogy 2016ban a cutting edge AA játéknál 16GB memoriaja jellemzoen mar lesz az embereknek. ha nincs, 2x4rol mar eleg olcso valtani ddr3mon is. egyebkent annyira ez nem sok, a Crysisnal 2008 vegen mar lattam 6.5GBs memfoglalast is
jelenleg ujabb rendszereknel DDR4en kb a 2x8GB az alap (vagy 4x4 IB-Enel ha sporoltak a memorian), szoval en ebben nem latok problemat.
(#75) Romvr: VGA memnel is ugy mukodik a dolog, hogy a jatekok jellemzoen annyit hasznalnak, amennyi rendelkezesre all. pl egy 980Ti eseten lehet 5.5GB lesz a hasznalt mem mig a Fury Xnél 3.8GB es egy TXnel 9GB ugy, hogy egyebkent NEM fogy el a memoria egyik kartyan sem es nem lesz teljesitmeny impact. a problema akkor van, ha mondjuk egyetlen framehez kell 4.2GB memoria pl a Fury Xen, ugyanis akkor az elso 4GB utan keresni kell meg 200MB mar nem kello helyet a frame kiszamitasa kozben, ez viszont mar nagyon komolyan is befolyasolhatja a frametime ertekeket es az fpst, termeszetesen negativan.
elsore ez lehet nagyon furan hangzik, de a gyakorlatban vegigflagelni a memegysegeket felulirhatora jellemzoen ido amihez elegge bonyolult megoldas kell, hogy ne szurja el a frame kiszamitasi idoket. tehat gyorsabb hagyni a terpeszkedni a programot ameddig a takaroja er, felhasznaloi szemszogbol is. igen, lehetne az eroforrasokkal jobban banni, de a frametime variancia az amit szemmel is lat a user, a memterhelest meg nem. innentol evidens, hogy melyik lesz a fokuszban. valaszido varianciara erzekeny valosideju rendszerekrol beszelunk, ami eleve nem egyszeru terulet.
iden mar nagyon remelem senki nem vett 8GB memoriaval gepet, en mar 2008ban 8GBvel toltam mert kellett (pl Supreme Commander / Crysis 5-6GB memoriakat is megettek magukban).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
veterán
a nemet tesztben 4gb os fury az elso ,utana jonnek a 8 meg a 6gb os kartyak.... akkor mirol beszelunk ? nem kell fosni emberek
-
djculture
félisten
Így lesz mert a kiadó saját rendszerébe kell aktiválni a dobozost ami után a lemezt ellenőrzik le és úgy ad csak steam-re kódot.. Így szépen rögzítve lesznek az adatok Lopás ellen van ez, mert elég nagy divat lett kimásolni a dobozosból a kódot, már a kaparósok egy része is lopott volt, belefutottam én is sok új játéknál. Megvettem lekapartam és a steam lökött rá egy használt kódot, lehetett panaszkodni a hazai kiadónál.
Nem csak ennél a játéknál lesz ez.
Inkább legyen ez mint a lopottal való szarakodás.[ Szerkesztve ]
-
Romvr
őstag
Mondjuk én mostanában az Arkham Knight-al játszom ami 4,7 - 5GB VRAM-ot és 10 - 12 GB RAM-ot eszik meg 1-2 óra játék után. Szóval szavam nem lehet
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
Xaels
félisten
[link] némi Season Pass info.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Romvr
őstag
válasz Fitzgerald #92 üzenetére
Tessék, bal felső sarokban az Afterburner adatai. Mindent bekapcsoltam és maximumra állítottam 2560x1080-as felbontáson.
[ Szerkesztve ]
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez teljesen normális PC-n. Magának a platformnak a jellegzetessége, hogy az allokációt az operációs rendszer végzi, és az allokáció rendezése egyáltalán nem ingyenes. Vagyis, ha van egy rakás szabad memória, akkor inkább lefoglalja azt, minthogy használt, de régóta nem igényelt területeket töröljön, esetleg defragmentáljon. Az lenne a baj, ha nem így működne, mert egy rakás időt elpazarolna az OS. Persze, ha 8 GB memóriád van, akkor törölni és defragmentálni fog. Úgyis befér a játék, de a törlés és a defragmentálás nem ingyenes művelet.
Ugyanígy a grafikus meghajtók is inkább új allokációt csinálnak, mintsem törölnek. Ennek az oka, hogy a törlés nem ingyenes, hanem sebességvesztést okoz.
Az, hogy a modern motorokat az új rendszerekhez írják csak előny, mert ha sok memóriád van, akkor addig pakolja bele az adatokat, amíg be nem telik. Ne abból induljatok ki, hogy a konzolon mindez befér 5,5 GB-ba. Persze, hogy befér, ha a memória elérése direkt, és nem egy rétegezett, fejlesztő számára nem kezelhető vezérlésű rendszer. PC-n is befér a cucc 7 GB RAM-ba és 3,5 GB VRAM-ba, csak ahhoz törölgetni kell a rég használt allokációkat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Romvr
őstag
Köszönöm ezt a kimerítő magyarázatot! Így már világos és érthető számomra is a mem foglalás témaköre. Tehát igazából még jó is hogy sokat képes foglalni igény esetén.
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
Abu eleg erthetoen leirta (tenyleg igy van). Ami neked ebbol a lenyeg, hogy van performance impact vagy nincs.
Pl 290X 4GB vs 8GB teszteknel volt par, ahol boven volt 4GB folotti foglalas... aztan a tavalyi teszteknel kb kijott, hogy 4K eyefinitynel (11880x2160as felbontas) mar volt kulonbseg a 8GBs javara, 4Kig nem volt szignifikans kulonbseg. 4K eyefinityt meg CFben se birta el a kartya ertelmesen.
egyebkent 32GB rendszermemoriaval is ez van, win boot utan olyan 3-4GB kapasbol be lesz foglalva.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Šolaire
veterán
Ultrán jól néz ki nekem legalábbis tetszik lehet vasat fejleszteni.
[link]“Praise The Sun” \[T]/
-
Xaels
félisten
Szerintem a Medium vagy a High sem csúnya. Persze a szépség szubjektív de ez a rész jobban felnőtt a feladathoz grafikailag mint az előd mégha most sok a felhajtás is emiatt. 33,45Eur IG-n és elvileg már vehető is a Steames kulcs.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
djculture
félisten
Elég beleolvasni a steam-en a játék ötezer sebből vérzik:
Constantly crashes. Microtransactions for a single player game. Microtransactions are SAVE LOCKED. If you start a new game better buy them again! This includes the preorder DLC.
5 euro 2 gránát meg ilyenek
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz djculture #101 üzenetére
A Mikrotranzakció opcionális. Az azoknak van akiknek nincs türelme és nem bírják a kihívásokat. Persze számomra is fura egy ilyen játékban, de amíg nem vagy kényszerűen ráutalva addig le lehet kaksizni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz djculture #101 üzenetére
Ne foglalkozz vele. Be se léptem abba a menübe. Nem érdekel, így nem is zavar.
A probléma inkább az egésszel van. Az egész képet árnyalja az, hogy szépen bedőlnek a bástyák a PC-s játékosok számára. Mert az előző Deus Ex egy jó PC-s játéknak számított, nem volt "konzolos", nem volt indokolatlan gépigénye, nem volt mikrotranzakció és ilyen dolgok. Szóval én mint Pc-s nagy reményekkel vártam. Aztán van pár csalódástkeltő eleme. Már így első ránézésre is.
Ettől még a sztory, a gameplay lehet jó. Csak -1 cím amiben "bízhatunk". Ez a szomorú.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...