Új hozzászólás Aktív témák
-
Male
nagyúr
Külföldön gyakori sajnos... ehelyett az SMS-es kínlódás helyett (korábban volt nekem a VISA féle, 10-ből kb hatszor nem tudtam fizetni a kártyámmal miatta) pont ezt kéne bevezetni mindenütt, ami Magyarországon alap: amikor fizetsz, átkerülsz a bank oldalára, és csak ott adod meg a kártyád adatait... nem a Józsika által készített webshop formjában amivel becsszó nem fognak visszaélni, és biztonságosan tárolnak
Gyors számolás: 260 milliárdos forgalom, 0.02% alatti a kár összege, az 52 millió Ft... mennyibe is kerül ez a rendszer évente? Megéri egyáltalán?
-
Robaj
addikt
Mi is az otp-ét használjuk, de jelen állás szerint a mi felületünkön kell bekérni adatokat, amit az otp-nek kell továbbítani (jelen doksi alapján - nincs technikai dokumentáció még!)
Azt nem értem, hogy ezeket miért nem az OTP saját felülete kéri be...
Remélem még átgondolják ezt
-
Kékes525
félisten
Ugyanez lenne az én kérdésem is. A bankoknak annyi teendőjük van, hogy értesíteni kellene a felhasználóikat. Meg kell fogalmazni az egység levelet és szétküldeni az ügyfeleknek e-mailben. Nem több mint 30 perc. Akkor több, ha ezt bele kell fogalmazni szabályzatukba és az ügyfelekkel aláíratni. Valószínűleg ez az amit nem tudnak időre megtenni.
[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.