Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kwzatz

    őstag

    válasz b. #224 üzenetére

    Van olyan pálya/pályarész, ahol jól fut, illetve van olyan, ahol nem jól. Most ha a TPU belövi az első pályát, eltesztelgeti, aztán megállapítja, hogy "hát ez f*sza, így fut", abból fogalmad nem lesz arról, hogy a játék egészével mi a helyzet. Jó példa erre a Rise of the Tomb Raider is. A benchmark többfajta pályát tartalmaz, így látod, melyiken hogy fut a játék. Ha az első pálya alapján ítélnéd meg az egészet, akkor teljesen valótlan képet kapnál a játék egészéről és azt hinnéd, hogy minden oké. Nem tudom pontosan a Metro benchmarkja milyen, de gyanítom, hogy hasonló elven működik, mint a legtöbb ilyen beépített benchmark, több pályarészlet, többféle terhelés, amiből megállapíthatsz egy átlagot.

    Pontosan a youtube-on láttam azt a videót, ahol a csávónak 30 és 90 között ingázik adott beállítással.

    "egy bechmark ami nem létező pálya részeken extrem magas textúrákkal és effektekkel grafikus kártya tesztre szolgál"
    Már láttad a Metro benchmarkját, illetve végigtoltad a játékot, hogy ezt így tudod, vagy esetleg a készítők látták el belsős infóval?

Új hozzászólás Aktív témák