Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #14 üzenetére
Nem is tudtam, hogy a Mantle majdnem harmadolta a teljesítményt. WoW, ez hogy maradt ki. Én úgy emlékeztem, hogy növelte.
Azt ugye azért tudod, hogy a Mantle miatt létezik a DirectX 12 és a Vulkan. Lehet, hogy sokan elfelejtették már, de az AMD elmesélte régen, hogy a Microsoftnak szóltak, hogy a DX11-nek a feldolgozási modellje nem jó. Az Microsoft mondta nekik, hogy csináljanak akkor egy jobbat. És az AMD csinált egy prototípus API-t. A Microsoft azt felkarolta, és arra épül a DX12. Ennek a fejlesztése viszont sokáig tartott, így Repi megkérte az AMD-t, hogy ha már van ilyen prototípusuk, akkor csináljanak már neki egy saját API-t. Ez lett a Mantle. Ebből pedig ugye lett a Vulkan. Ez az oka egyébként annak is, hogy miért hasonlít ez a három API ennyire egymásra. Mindháromnak ugyanaz a prototípus az alapja. Ami megjegyzem, hogy ha nem létezett volna, akkor most DXR sem lenne, mert arra menne az erőforrás, hogy a feldolgozási modellt javítsák meg.
Ez lesz egyébként a DXR-ből is. Pár év alatt kiforrja magát, illetve megkapja majd a WinML-t, és majd az újabb hardverekkel teljesítménye is lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
CptAdamica
veterán
válasz antikomcsi #14 üzenetére
Nekem a Mantle-el sose volt stabil 60 fps-em egy rx 480 alatt, mindig dobálta, mint a picsa.
Szerintem itt három baj van:
- A Battlefield 5 DX12-es szenvedése, ami elvileg engine szintű,
- A Battlefield 5 kezdeti optimalizálatlansága,
- A kezdetleges nvidia driveJó lenne látni egy másik játékkal, hogy mit művel.
Megyen!
-
Petykemano
veterán
válasz antikomcsi #14 üzenetére
A DX12-t minden gyerekcipőben járó implementációval rendelkező kártyatuiajdonos fikázta megjeleneésétől kezdve évekig, pedig csak néhány százalékkal maradt el az alapvetően DX11-re tervezett játékoktól.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
spect80
senior tag
válasz antikomcsi #14 üzenetére
Azért azt elfelejted, hogy a 280X megjelenésekor nem fél millió forintba került, hanem kb. az ötödébe és nem volt lassabb az általa hozott újítással mint az előző generáció.
-
zseko
veterán
válasz antikomcsi #14 üzenetére
Nálam +40-50%-ot hozott fps-ben a Mantle/Vulcan a DX11-hez képest.
HR24.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210