Új hozzászólás Aktív témák

  • Downsampling

    senior tag

    válasz hallador #23 üzenetére

    Én a Dell supportjától 2015 karácsonyán lehidaltam. Igaz, egy monitorról volt szó, de a nem éppen olcsó, és elég nagy monitor (állítólag a kutymának köszönhetően - én akkor kb. egy hónapig nem voltam itthon) egy hatalmasat zuhant, és hát elég rendesen összetört a kijelző. Még volt rá kb.két év gari. Hívtam a boltot, tudnak-e valami okosságot. Nem tudtak, de szerintük megy az gariban. Hát nem nagyon hittem, de felhívtam őket. Két nap múlva jött egy futár, elvitte az összetört monitort, semmit sem kérdezve. Aztán karácsony után egy másik futár hozta a vadiúj moncsit. Khm, szóval az én elég durva júzer errrorom nem kis pénzébe került a Dellnek, de nem kötekedtek, szerintem, ha kérem, még a fenekem is kinyalták volna... Bezzeg a Lenovo: a legdurvább kiszereléssel rendeltünk egy masinát, eleve tervezési feladatokra, így amikor az üzlettel konfiguráltuk, lényegében mindenből a lehető legdrágább került bele. Olyan 6-7 százezer között volt a számla. Ehhez képest külön kellett vennünk az oprendszert, ami az istennek sem akart települni az SSD-re. Hívtuk a Lenovót, de ők: "mi ebben nem tudunk segíteni, miért nem olyan verziót vettünk, ami előtelepített?" Azé' vazze, mert olyan nem volt! Egy hónapos huzavona után egy helyi szerviz 5000 forintért javította, a Lenovo erre sem volt képes...

Új hozzászólás Aktív témák