Új hozzászólás Aktív témák
-
hombre[EU]
veterán
A Micro nagyon érzi ezt a subscription témát. Ha jól csinálja továbbra is akkor egy komoly felhasználó bázist gyūjthet össze,amire lehet építkezni a jövōben.
Life, Uh, Finds A Way
-
saelin
veterán
válasz hombre[EU] #1 üzenetére
Én csak azt nem értem ez anyagilag hogy éri meg nekik?
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
G4ga
őstag
szerintem úgy ahogy egy mobil szolgáltatónak is megéri részletre adni a több száz ezres telefonokat!
meglesz a fix bevételük, ami már biztos és ha jól csinálják egyre többen és többen fognak elöfizetni.
Visztont szerintem ez a dobozos illetve simpla játékok kárára fog válni. Azok ár emeléseivel szedik be a hiányzó lovét, mondván akinek több kell fizesse meg.
Okosan kivan ez találva! -
saelin
veterán
válasz Döglött Róka #4 üzenetére
Földön. De ez akkor sem áll össze.
Tegyük fel 5000 ember vesz egy játékot 60 USD/EU-ért vs ugyan ennyi ember előfizet egy fél éves game pass-ra, ugyan azért az árért. Az első esetben egy termékért fizetnek, míg a másikban nagyobb tartalomért ugyan annyit, de fél évig elérik a benne lévő kínálatot.
Nincs game pass-om (lévén boxom sincs) és ellene sem vagyok, csak nem látom ennek a jövőjét. Így is állandóan azon rinyálnak a stúdiók, hogy a fejlesztési költségek az egekben vannak. Nem véletlenül jelentek meg a DLC-k, mikrotranzakciók, season pass-ok stb.
G4ga
A telefonos nagyon rossz példa. Ott köteles vagy fix ideig/összegig fizetni. Itt meg simán mondhatod azt, hogy köszi nem érdekel tovább, csak megnéztem magamnak.[ Szerkesztve ]
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
csaba951
veterán
Ne feledd, hogy ez az üzleti modell konzolos piacról indult! Ott normális, hogy az ember megveszi a játékot, majd pár hét után visszaviszi, hozzátesz némi pénzt és hozza el a következőt. Ilyenkor a konzolos cégnek csak az első eladásból van haszna. A második/sokadik eladásból már csak a használt kereskedő profitál.
Tehát a használt játékok piacának kinyírására született meg ez a model. Itt minden hónap eladásából részesedik a kiadó/konzolcég. És "örökbe" nem kapsz semmit, amit később te tudnál eladni.
Plusz ott van a trükk, hogy egy nagyobb összeget egyben nehezebben adnak ki az emberek, mint ugyanannyit (kamattal többet!) kicsi havi részletekben.
Meg igazából így sok olyan emberhez is el tudnak jutni, akik a teljes árú játékot nem engedhetik meg maguknak (ők simán letorreneteznék, 0 bevételt hozva), viszont 1-2 havi bérletet simán ki tudnak fizetni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- RAM topik
- Linux kezdőknek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi haladó szinten
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LG LCD és LED TV-k
- További aktív témák...