Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz LW #4 üzenetére

    "az elsővel nem sikerült játszanom, viszont a Dio2-t régen komáltam"

    Nóóórmális? Azonnal szégyelljed magadat. :DDD Szóval, Diablo 2-nél egyszerűbb és még annál is kazuárabb, de én teljesen meglepődtem rajta, hogy mennyivel jobban eltalálták a nehézségét HA a legnehezebb fokozatot választod (mert ellenben a Dio2-vel itt lehet már a legelején). Igazság szerint lehetett volna az a normál fokozat, és adhattak volna valami keményebbet, de hát... manapság már ez is remek. És a lényeg, hogy ahogy haladtam előre, fokozatosan érezhetően egyre nehezebb volt életben maradni, és a végén a főellenségnél rondán koppantam is, és kénytelen voltam elmenni gyúrni hogy le tudjam győzni (addig csak mentem lefelé). Ez kellemes meglepetés ebben a műfajban. Destroyer-re alapozom a véleményemet amúgy. A cucc ergonómiája is egész jó volt, eltekintve a szokás szerint idióta alap bill. kiosztástól, amit nem lehetett grafikus felületen átállítani (csak notepad-os kockulással), és persze a kétértelmű segítség szövegektől a skillek/attribútomok jelentése kapcsán (de ez alól nincs kivétel ebben a műfajban). De szóval, látszott az egészen, hogy a fejlesztés semelyik vetületébe nem sz*rtak bele, nem csapták össze (ellenben kb bármelyik másik cRPG-vel). Az ilyen rendes munka igen ritka, főleg játékoknál. Szóval késsenek csak...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák