Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #5 üzenetére

    Kiadókkal nem beszéltem. A fejlesztőkkel viszont volt pár diskurzusom. Ebből kiderült, hogy a next-gen motorokat nem a Switch-re írták. Annyira kevés hozzá a hardver több helyen, hogy nem lehet bevállalni a visszafelé portolást, mert arra számolták a rendszert, hogy minimum lesz 5 GB-nyi közvetlen elérésű memória. Ennyi pedig nem, hogy közvetlenül, hanem az OS által vezérelt szinten sincs a Switch-ben. Közvetlenül egyébként az aktuális SDK-val 2,3 GB-ot kaphat a fejlesztő, tehát nagyjából annak a felét, amennyi a PS4/X1-re írt motoroknak kell. Az egyetlen reális támogatási lehetőség a PS3/X360 technikákat továbbvinni a Switch-re. Emiatt több esetben is felmerült, hogy ha már úgyis életben kell tartani ezt a vonalat, akkor miért ne adnák ki a játékokat a régi konzolokra is. A másik lehetőség mobil portokat hozni, de az meg nem igazán tetszik a Nintendónak.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #14 üzenetére

    Mert az Unreal Engine és a Unity eleve egy mobile first fejlesztés. Nagyon messze is vannak attól, amit a Frostbite tud. De itt főleg a házon belüli motorok számítanak, amelyek jellemzően nem mobile first konstrukciók, tehát ott a portolás nagy nehézségekbe ütközik. Egyébként senki sem mondta, hogy nem lehet megoldani, csak onnan ahonnan a legtöbben vannak, bő másfél-két éves fejlesztés szükséges hozzá, hogy az adott motort le tudják skálázni a Switch-hez. Ez egyszerűen nem éri meg akkor, ha az előző generációról ott a Switch-re jól átültethető technika. Alapvetően felfelé skálázni sokkal egyszerűbb, mint lefelé.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Silεncε #29 üzenetére

    Inkább az a gond, hogy a jelenlegi struktúrával a Frostbite nem portolható Switch-re. Előbb meg kell teremteni a drasztikus visszaskálázás lehetőségét. A Frostbite aktuális verziója minimum 4,5 GB-nyi memóriát igényel (RAM+VRAM). Egyszerűen ennél kevesebb memóriával nem indul el a motor, sosem volt arra tervezve, hogy elinduljon. A Switch-hez olyan motor kell, ami befér 2,3 GB-ba. A Unity és az Unreal Engine ezért jó, mert azoknak 1 GB a minimum igényük.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák