Új hozzászólás Aktív témák
-
l.skywalker
félisten
A YT kvázi egy irányú adat. A video game streaming kétirányú, ráadásul preciziós. Ha ezt vennénk alapul, akkor mondhatnánk, hogy nagyon vastagok azok a kábelek, megvan a sávszélesség
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
HoaryFox
őstag
Oké, csak, hogy témánál maradjunk, a YT igen nagy tömörítéssel működik, nem is olyan nagy bitrátával, az egy játéknál azért érezhető lesz szerintem. Másrészről itt lesz interakció is, ami majdhogynem fontosabb, mint a képminőség, az input lag viszont csúnya dolog, amit már előttem kiveséztek.
Én maradok a lokális futtatásnál, úgysem játszok sok játékkal.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
#95561216
törölt tag
Szerintem a google-nál tudják, hogy hogyan kell megoldani a sáv szélességet.
Youtubenál ha van 1 sec lagod, akkor kicsit tovább tart, amíg elindul a videó, de onnantól minden pöpec. Egy játék 1 sec laggal játszhatatlan. Másrészt Google erősen tolja a QoS-t, rate limitinget, GCP fejlesztőként könnyű a f**z rosszabbik végére kerülni. El tudom képzelni, hogy nem csak a third party és saját szolgáltatások között van ilyen hierarchia, hanem saját szolgáltatások közt is, attól függően, mennyi pénzt hoznak. A Stadia kétlem, hogy eleinte túl elől lenne ebben az erősorrendben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- PH! Darts
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen autót vegyek?
- YouTube
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple notebookok
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...