Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ricsip

    addikt

    válasz count_zero #7 üzenetére

    jah, pl. a tv csatorna logo vándorolhatna lassanként kicsit balra, kicsit jobbra, fel meg le, illetve átkerülhetne jobbról balra, majd balról jobbra, néha pár percre el is tűnhetne, illetve halványodhatna. De a tv csatornák nyilvan basznak rá ezekkel foglalkozni, szopjon a tv gyártó h. dsp-vel, meg hisztogrammal nézegesse hol van a képen a logo, és halványítsa sajátma.
    Ugyanígy windows tálcan az ikonok is kicsit jobbra, kicsit balra mozoghatnának időnként, illetve halvanyulhatna stb.

    -

  • ricsip

    addikt

    válasz bteebi #18 üzenetére

    gondolom médiamarktban a samsung, lg kipakolja a tv-it, és beállítják ŐK hogy nézzen ki (max fényerő, sztrókos orrvérzésig kitolt kontraszt), a legharsányabb színű gyári demók mennek rajtuk nonstop. Azaz nem a médiamarkt alkalmazott a tv osztályon dönti el, hogy a samsung tv hova legyen kipakolva (kb a leginkább szembetűnő helyet köti ki a szamszung a bérleti szerződésben), vagy hogy a képe mennyire legyen harsány a sony mellett.
    A gyártó (akár samsung, akár lg v. sony, philips, panasonic) leszarja, ha évi 100-200 ezer eladott tv mellett 2-300 az orszagban mindenfelé kiállított bemutatódarab meg beég. Puff neki, beégett. Év végén v. mikor jön az új széria, a régiek mennek leselejtezésre. Leírják költségként v. tököm tudja mi erre a bevált könyveléstechnikai mágia. Az h. az átlag csóró magyar csak vágyakozik akár csak 1 db ilyen tv-re, a gyártónál 1 ilyennek a tönkremenetele szószerint NEM TÉTEL, az ingerküszöbét nem éri el az alkalmazottnak aki utána kezeli a leselejtezését.

    [ Szerkesztve ]

    -

Új hozzászólás Aktív témák