Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dreampage

    HÁZIGAZDA

    Érdekes, de azt azért ne felejtse el senki, hogy a retail gépekhez ennek semmi köze a külsejét illetően. A végleges konzol kisebb lesz (ezen látszik, hogy a kontrollerhez képest mennyire nagy), valószínűleg laposabb, és a dizájn se lesz ennyire extrém. Az mondjuk valószínű, hogy tele lesz szellőzőnyílásokkal.

    Novemberben egyébként a Microsoft is kiküldte a Scarlett devkiteket, remélhetőleg hamarosan azokról is látunk képet. :)

    A játéknak soha nincs vége.

  • dreampage

    HÁZIGAZDA

    válasz Neurotoxin #11 üzenetére

    Mindig ez a trend. A devkit arra kell, hogy lehessen játékot fejleszteni és optimalizálni. Nem szempont a külső, a méret, a vonzerő. A végleges terméket el is kell adni, minél kisebb és modernebb, annál eladhatóbb termék. Ilyenkor ráadásul a hardver sincs még optimalizálva, egy év van a megjelenésig. A devkitek általában erősebbek is, mint a végleges konzol, ez így volt korábban is. Kicsit visszább vett órajelek, kevesebb memória, kisebb hűtés, stb. Annak idején a Scorpio devkitnél is így volt. A végleges konzolokig még nagyon sok minden változhat. A jövő évi E3-ig semmi sem biztos. :)

    A játéknak soha nincs vége.

  • dreampage

    HÁZIGAZDA

    válasz pelgrim_v1 #14 üzenetére

    Ez így elég megfoghatatlan adat, hogy "2080Ti erejű". Egy Nvidia RTX 2080Ti ma csaknem félmillió forintba kerül, és akkor az csak a grafikus kártya. Rengeteget fogyaszt, és óriási hűtése van. Az AMD nem fog hirtelen miniatürizálni, és SoC-ba építeni egy 2080Ti képességű GPU-t, legalábbis nem a nyers adatok tekintetében. Nyilván ez egy durva összehasonlítás. Egyébként simán lehet, hogy a konzolokon majd futnak úgy a játékok, mint egy 2080-as PC-n, de ez rengeteg összetevős folyamat. Konzolon sokkal hatékonyabbnak lehet lenni, jobb a szoftveres környezet, az egész gép ennek van alárendelve a PC-kkel ellentétben. Ahogy az Xbox One X is ki tud vágni adott esetben olyan grafikát, amit csak egy GTX 1070-es kártyán látsz, aztán mégsem kerül annyiba, és kevesebbet is fogyaszt, stb. stb. Játék-, fejlesztő-, engine- és még ki tudja mi-függő.

    A konzolokban pont az a szép, hogy egy 400-500 dolláros géptől kapsz olyan minőséget, amit PC-ből összerakva abban a pillanatban csak sokkal drágábban, nagyobb méretben és nagyobb fogyasztással kapnál meg. Ez a különbség a célhardverek és a polcról levett alkatrészekből összerakott, szabványos komponensű PC-k között.

    Személy szerint én két dologra leszek kíváncsi: az új konzolok fogyasztására és zajszintjére. Nagyon-nagyon remélem, hogy meg tudják ezt a két dolgot oldani emberi módon, és nem kell megint az "S" kiadásokra várni majd két-három évvel később.

    A játéknak soha nincs vége.

  • dreampage

    HÁZIGAZDA

    válasz markknight #17 üzenetére

    Persze, a kisebb, laposabb stb modelleket a költségcsökkentés miatt szokták kiadni, így volt ez mindig is. Én inkább arra gondolok, hogy a launch konzolok ne valami drabális, hangos szörnyek legyenek, hanem azok is legyenek már kiforrott, vállalható cuccok. (Aki emlékszik a 2005-ös launch Xbox 360 hangjára, tudja, miről beszélek.) Az Xbox One ilyen szempontból jó volt, hangtalan gép (mondjuk ronda volt és nagy). Szóval nem gond, ha később jönnek Slim változatok, de ne kelljen addig se elcseszett hűtés, hangos ventilátorok, vagy ki tudja milyen tervezési hibák miatt szívni.

    A játéknak soha nincs vége.

  • dreampage

    HÁZIGAZDA

    válasz Neurotoxin #19 üzenetére

    A pletykák szerint a PlayStation 5-ben 2TB-os SSD lesz, az Xboxról még semmit nem tudni. Egyedi SSD lesz bennük, sokkal gyorsabb a most használt PC-s megoldásoknál, épp az benne a pláne. Remélhetőleg végre nem kell töltőképernyőket bámulni.

    A játéknak soha nincs vége.

Új hozzászólás Aktív témák