Új hozzászólás Aktív témák
-
Javaslom még figyelmedbe a fogyasztóvédelmi szervezeteket (gondolom az EU-s központjuk német, a német fogyasztóvédelmiseket rájuk lehetne uszítani. nem igaz, h 1 hétnél tovább tart egy nemzetközi átutalás, utaltam már USA-ba (teljesen más bankrendszer, még a swift-et se ismerik), dániából, svájcból Mo.-ra - SOSE volt több 4-5 banki munkanapnál az átfutás.
Tehát blöffölnek-szerencsétlenkednek+mindezért jó $-t kérnek - azaz megérdemelnek egy komoly bemószerolást 1. a megbízó M$-nál, 2. a fogyasztóvédelmiseknél
(eredetileg kb arról volt szó a termék vásárlásakor, h az ''express update'' azt jelenti, h bemegyek a boltba és a kuponért cserébe kapok 1 szép Vistás dobozt ingyen - nem pedig szenvedsz 2 hónapot, eltöltesz x munkaórát/amiknek civilizált országbeli árából simán veszel full vistát/...)30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
tbs
addikt
Ehehhe... Írhattál volna előbb is. Kevesebbet a-nyázok akkor miatta. Mi is hasonlóképpen jártunk el, de az utolsó 3 hétre beszorítva.
Még reménykedünk, hogy legalább 1et kapunk.
Azért annyit még leírhatnál, hogy a magyar MS-nek és a magyar ModusLink-nek halovány ibolyájáa sincs a dologról, és hogy azért kellett postáznod, mert a megadott faxszámok nem hívhatók Mo.-ról... Stb...
Ja, mivel emailban is zaklattam a ModusLinket rendesen, az elmúlt 2 napban (ugye 31-én lejárt az akció) minden levelemre (7db) akkurátus választ kaptam.
Az MS.hu pedig 5ször ígérte meg hogy visszahívnak, maileznek, mittomén, máig semmi.
Jó kaland ez a Vista Upgrade.:! -
asysoft
aktív tag
Év elején vettem notebookot, de nem kaptam hozzá kupont (de a gépen van Vista Capable matrica). Ennek ellenére felmentem a Moduslink oldalra,már csak azért is, mert kíváncsi voltam,mennyibe is kerülne ez nekem Mivel XP Home-al szállították a gépet, emiatt a Home Basicre válthattam volna ~37 euro+szállítási költségért. Úgy gondoltam, valamivel több, mint 10 ezret nem ér nekem egy upgrade Vista (amiről úgy tudom, tényleg csak upgradelni lehet egy már feltelepített Windowst), most ez a bejegyzés megerősítette, hogy jól döntöttem. Remélem jó véget ér a történet, s pár héten belül megkapjátok a lemezeket!
-
Pompi
MODERÁTOR
Megpróbáltam telefonon elérni a hazai Moduslinket (bevallom eddig nem is tudtam, hogy van magyar képviseletük) és az MS Ügyfélszolgálatot, de egyik helyen sem sikerült ügyintézővel beszélnek.
Végül felhívtam a holland Moduslinket. A telefonos hölgynek elmondtam a problémámat, utána nézett a confirmation számainknak, és kérte, hogy akkor most ez így írjam le és küldjem el e-mailben. Mondtam neki, hogy ezt már megtettem tegnap. Azt mondta, hogy akkor semmi gond majd válaszolni fognak 1-2 héten belül (!). Rákérdeztem, hogy nem gond-e, hogy közben kifutunk az általuk írt 10 napból. Azt mondta, hogy nem, mert az e-mailt ezek szerint már elküldtem és akkor elvileg a pénz is ott van, ebben az esetben nem fogják törölni a rendelést.
Érdekes, hogy miközben eljutottam odáig a telefonmenüben, hogy ügyintézővel beszélhessek volt egy olyan menüpont ahol azok reklamálhatnak akiknek több, mint egy hete postázva lett a csomag és még nem érkezett meg. Ezt is megemlítettem, miszerint a weboldal szerint március 12-én adták fel és még nem kaptuk meg, erre azt a választ kaptam, hogy 2-3 hét is lehet a posta.
Meglátjuk. Lehet mire bejelentik a Vista utódját, addigra megkapjuk a VistáinkatFeel Good Inc.
-
-
Akheron
senior tag
válasz (Kolombusz) #9 üzenetére
Ebben az egy sorban nincs megválaszolva, amit kérdeztem - de köszi, a szöveget tartalmazó oldalon megtaláltam. [link] Megjegyzem, a magyar szöveg minősége csapnivaló.
"It’s not the noise disturbing your meditation, it’s you who is disturbing the noise." – Ajahn Chah
-
asysoft
aktív tag
-
asysoft
aktív tag
Na megtaláltam az MS oldalán a választ:
''Does buying a Windows Vista Capable PC mean that I will receive a free upgrade to Windows Vista?
No. A PC that is Windows Vista Capable or Premium Ready means that the PC is ready for an upgrade from Windows XP.''
Ezekszerint benéztem, de úgyis mindegy -
Pompi
MODERÁTOR
Ma megérkezett a március 12-én feladott egy darab Vista Business Upgrade csomag.
A többiről még nincs hír.Feel Good Inc.
-
Akheron
senior tag
Ha HD Ready matrica van a TV-men, akkor majd kedvezményesen kapok HD beltérit...vagy engednek az előfizetés díjából...?
Egyértelműen nem. Csak azért kérdeztem rá, mert már sokadjára olvastam ilyen ''ráutaló'' módon erről a matricáról. Aztán lehet, hogy csak a helytelen szövegértelmezésemnek tudható be..."It’s not the noise disturbing your meditation, it’s you who is disturbing the noise." – Ajahn Chah
-
tbs
addikt
Fejlemény: tegnap megérkezett a számla a ModusLink-től. És tényleg terheltek is ~26€-val... Mostmár tényleg MINDENT mengkaptak, amit kértek. Náluk a laszti.
P: Örülök, hogy vmi van. De... Nem vagy kicsit telhetetlen?!? Minek neked TÖBB..? -
tbs
addikt
-
Pompi
MODERÁTOR
Kis update.
Egy hónapja, azaz május elején felhívtam a Moduslink hazai képviseletét. Egy kedves hölgy foglalkozik ezzel a Vista kupon témával, aki próbált (próbál) nekem segíteni.
Nemtudom, hogy az ő közbenjárására vagy az előző leveleim hatására pár nap múlva kaptam egy e-mailt amiben kérik, hogy faxoljam el a banki átutalást igazoló papírt.
Ez megtörtént, kaptam egy válasz e-mailt, hogy megkapták és küldik a termékeket.
Ez volt egy hónapja. Azóta semmi. A webes felületen az orderünk még mindig cancelled.
Most ismét felhívtam a hazai képviseleten a kedves hölgyet. Ő utána nézett és az ő rendszerükben azt látja, hogy május 18-án feladták a csomagot. Azt javasolta, hogy ha jövő hét elején nem kapom meg akkor ismét keressem meg őt, mert az egész projekt leáll június végén, tehát ha addig nem kapom meg akkor már nem is fogom.
A másik kérdésemre, miszerint az elutalt 47 eurónak csak az egyharmadáról van számlánk és természetesen szeretnénk a többiről is, mert így most kis hiány van a könyvelésünkben, amit akármekkora összegről is van szó nem szeretnék a saját zsebemből kifizetni, nem tudott mit mondani, a pénzügyi résszel csak Hollandia foglalkozik, szóval ebben az ügyben lesz majd még egy (?) köröm az biztos.Feel Good Inc.
-
#56573440
törölt tag
azt hittem hogy csak nálunk van ilyen hogy valamit kifizetek és ha kedvük van nem esik az eső és a futár sem kelt fel bal lábbal akkor küldik máris a csomagot.
bár nekem van pozitív tapasztalatom is, bár az nem microsoft, és nem ilyen kis összeg, hanem batárnagy orvosi leletező monitorok, és több is.
ott a képviselet (japóknál van legközelebb...) azt mondta hogy mérjem le a pixelhiba nagyságát, és ha határon felül van akkor cserélik. ezek nem két filléres cuccok és a subpixel is határeset, ez meg egy egész volt, mindennel próbáltuk lemérni, majd megállapítottuk hogy ez beza így szemre határon felül van (nem volt hitelesített tolómérőnk sem csak egy 20 éves ami ki tudja...), szóltunk, visszaküldtük, elment a feladáskor kapott igazolás, abban a pillanatban jött a mail hogy fél órán belül útban van a másik monitor. nem szarakodtak a garival, nem szöszöltek hogy ez 0,5mm vagy 0,7 küld fénypont. viszont tény hogy sokszor teljesen hülyének néznek embereket sok cégnél