Új hozzászólás Aktív témák

  • ollie

    MODERÁTOR

    Hehe, eddig bármennyi bankkal is volt valamilyen kapcsolatom, az összessel komoly problémák voltak.

    1. OTP - hosszabb időre külföldre mentem, és elfelejtettem visszafizetni a folyószámlahitelemet (ez hiba volt, de akkoriban max 20000 Ft lehetett, szóval nem volt nagy összeg, még talán nem is használtam ki teljesen). Jött az első felszólítás, az édesanyám befizette a pénzt. Azóta is feketelistán vagyok náluk, pedig ez már 7 éve történt, és nem tudok lekerülni a listájukról.

    2. Budapest Bank - Visa Classic debitkártyám lejáróban, betelefonálok a hó végén, hogy most mi van, 1 hét és lejár a kártyám, és sehol az új. A válasz, hogy már postáztuk X (nem emléxem a pontos számra) hónapja, és már rég meg kellett volna érkeznie. Mire én, denemjött. Jó, akkor letíltják, és újat rendelnek nekem. Na de nem nyugodtam, bementem személyesen is egy szabadnapomon. Mit ad isten, ott volt a fiókban a bankkártyám, természetesen letíltva. Ügyintéző telefonál, semmi baj, jön a következő, oda a fiókba. Miazisten, mondom, de én nem fogok még egy szabit kivenni ezért. Dehát nagyon sajnálják, csak a fiókba kérhetem, balblabla... Végül meglett a kártya, csak éppen változott a kártya száma és a PIN kódja is, ezért megváltoztattam a PIN-t a régire. Mint utólag kiderült, ezért is kellett fizetnem. Agyam eldurrant, átmentem egy másik bankba.

    3. Citibank - 5 évig volt náluk hitelkártyám, mikor az ucsó lejáróban van, betelefonálok, hogy mi a rák van, merre van az új. Ja hát, az a fajta, ami nekem van megszűnik, ezért Januárban (Júliusban telefonáltam) küldtek nekem egy teljesen mást, azt kellett volna aktíválnom. De hát hogy a rákba tudtam volna ezt? Persze, hogy nem aktíváltam Januárban semmit, mert nem vagyok hülye, hogy 2 kártyáért fizessek éves díjat (korábban már próbálkoztak rámsózni postán egy 2. kártyát). Ja, akkor nagyon sajnálják, most már csak úgy kaphatok újat, ha újra igénylek úgy, hogy minden szokásos papírt (munkáltatói igazolás, stb) beadok hozzájuk. Agyam eldurran, 5 éves, megbízható ügyféllel ugyanúgy szórakoznak, mint azzal, aki épp beesik hozzájuk az utcáról. Mondom, jó van, majd a számlavezető bankomtól igényleg új kártyát. Jön a következő egyenlegközlő, hát mit ad Isten, levontak megint éves díjat a nem létező hitelkártyára. Agyeldurranás 2, betelefonálok, hogy mégis mi a rák van. Ja, hát van velük érvényes szerződésem, senkit sem érdekel, hogy nincs hitelkártyám, ugyanis a szolgáltatásért fizetek. MILYEN SZOLGÁLTATÁSÉRT??? Semmilyen szolgáltatást nem kapok a banktól, mióta lejárt a hitelkártyám. Jó, majd meglátják mit tehetnek. Negyedik telefonálásra sikerült elérnem (darabonként 15-20 perc, nem ingyenes hívás), hogy felbontsák a szerződést, de még mindig nem biztos, hogy lesznek olyan kegyesek, hogy eltekintsenek az éves díjtól, a nem létező hitelkártyáért.

    Szóval nálam a feketelista: OTP, BUDAPEST BANK, CITIBANK

    A UNICREDITtel (ex-HVB) még szerencsére semmi bajom nem volt.

    [Szerkesztve]

    [Szerkesztve]

    ***

Új hozzászólás Aktív témák