Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ldave

    félisten

    válasz D1Rect #26 üzenetére

    Mindenre van jó és rossz példa. A TESO egy rossz játék lett, legalábbis ahogy olvasom. A Neverwinter f2p ellenére jó játék, melyet ingyen is lehet élvezni bizonyos szintig, egész nagy szabadságot ad. Az SWTOR ingyenesként szinte játszhatatlan, annyira lekorlátoz, viszont annyira nem jó, hogy fizessek érte.

    A Slime draws near! Command?

  • Zedz

    addikt

    válasz D1Rect #26 üzenetére

    Szerintem pedig a WoW egy jó példa rá. Számoljunk akkor 6.5 millió játékossal ami az előző kiegészítő végének játékosszáma. Valamit csak tud a cím, ha a teljes uborkaszezon alatt is ennyi játékossal bír. Valamit csak fel tudnak mutatni, ha megint majdnem rekordot döntött az előfizetések száma. Én most nem pont a WoW mellett kardoskodom, hanem az mellet, hogyha valami jó, akkor képes a havi előfizetéses modelt sikeresen pörgetni.

    Az, hogy 2 év alatt nem született 1 ilyen cím sem, szerintem nem csak a játékosok fogyasztási szokásait mutatják, hanem azt is, hogy nincs olyan cím amiért egyáltalán pénzt lenne érdemes áldozni. Persze van 1-2 kivétel, de mind tudjuk nagyon jól, hogy a mostani helyzet az valami borzalmas. (Félkész játékok, 100+ db DLC, több GB-os patchek..stb).

    (#27) nemlehet: Van igazság abban amit mondasz. A végéhez még annyit hozzáfűznék, hogy az egy természetes dolog, ha a fiatalabbak már nem a 10 éves WoW-val, egyébbel akarnak játszani, hanem azzal ami most trendi. :) MOBA-ztam én is egy darabig (DoTA, LoL, HoN), de hamarabb meg tudom unni mint egy MMO-t. :D

Új hozzászólás Aktív témák