Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Ja mert a PC nem fragmentált és nincs rászorulva arra, hogy API-n keresztül fejlesszenek... ez egyszerűen ez csak fejlesztői lustaság, mert PC-n is megoldható és meg is oldják a fejlesztők. Ráadásul az nVidia Tegra 2 kicsit olyan mint a PC-s GPU vonal, pont a könnyű fejlesztést és a többé-kevésbé egységes hardveres környezetet szolgálja.
A sokféle felbontás és képarány meg hagy ne okozzon már problémát... sőt, ez okozza a legkevesebb problémát! Azt a jelenlegi játékok esetén is bele kell kalkulálnia ezt a fejlesztőnek, de Android 2.3-tól felfele (Honeycomb esetén is) pedig már rendszer szinten kezelhető ez a dolog.
-
Stauffenberg
nagyúr
Mit mutassak meg a gyakorlatban? Én is pont azt mondom, hogy az Android platform ilyen szempontból le van szarva. Csak éppen te is a legnépszerűbb érvet fújod, hogy ez miért van így, ami pedig nettó butaság.
Szerinted a PC-s játékok minősége miért olyan amilyen? Egyrészt a fejlesztők egy nyomorult API-hoz vannak láncolva, nem tudnak attól eltérni, míg a konzolokból sokkal többet ki lehet sajtolni. Másrészt meg közel sincs annyi anyagi potenciál a PC-re való fejlesztésben, mint a konzolosban.
Nem egy fejlesztő fogalmazta már meg azt a véleményt amiben kb az összes többi egyetért:
"Miért akarjunk háromszor annyi energiával fejleszteni PC-re, mint konzolra, hogy aztán háromszor kisebb profitot hozzon?"
A Rage jó példa erre... letojták, hogy milyen lesz PC-n, aztán kaptunk egy bughalmazt, miközben a konzolossal semmi baj nincs. De ez nem jelenti azt, hogy megoldhatatlan, mert számos remek ellenpélda is van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- További aktív témák...