Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Heroes fan #6 üzenetére

    Kezdjük ott, hogy az egy teljesen más játék volt. A Piranha Games fejlesztette Unreal motor alá, a trailer azért készült, hogy kiadót találjanak a játéknak - nos jelentkezett is egy kiadó, az Infinite Game Publishing, de ők azt javasolták, hogy a World of Tanks mintájára egy Free-2-Play online többjátékos irányba kellene elmenni az eredetileg egyjátékos játékélményre kihegyezett játéknak. A Piranha Games pedig rábólintott, a MechWarrior: Online saga elkezdődött....

    Szóval abból a trailerből az MW: Online született meg...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Heroes fan #10 üzenetére

    Nem, csak simán Mechwarrior volt látható címként a teaser trailerben, nem hivatalosan (a videó elején látható évszám miatt) Mechwarrior 3015-ként hivatkoztak rá, sok helyen Mechwarrior 5-ként hivatkoztak rá, de nem ez volt a hivatalos címe. A Piranha Games Interactive lett volna a fejlesztő, a Smith & Tinker (Jordan Weismann, a FASA és így a Battletech egyik atyjának sokadik cége) pedig a kiadó és a producer. Aztán abból a projektből nem lett semmi. Akkor derült ki, hogy Weismann-éknak továbbra sincs semmi jogvédelmük az Egyesült Államokban a "klasszilus" (unseen) Mech-ek felhasználására, mivel azok jogait a Harmony Gold cég birtokolja. Ezen Mech-ek ugye japán animációs filmekből lettek lenyúlva. A 2009-es teaser trailerben a Warhammer volt látható, közben pedig kiadtak egy 25. évi jubileumi könyvet, tele Unseen Mech képekkel. A Harmony Gold pedig (ismét) rájuk küldte az ügyvédeket...

    A Piranha Games hamar rájött, hogy Weismann-ék túlságosan amatőrök, így más kiadó után néztek. Ez lett a Infinite Game Publishing, akivel a Mechwarrior Online elindult...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák