Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz stickermajom #17 üzenetére

    Mondjuk biztos élmény egy M3P is, azért Karotta körbefuttatta a Hungaroringen is, ha jól emlékszem és óvatoskodva, esőben is abszolút 2. helyet ért el (?), ha jól emlékszem. Mármint ő ment esőben, utána felszáradt a pálya, a többiek még mentek utána szárazon.
    Az, hogy a villanymotorok a kerekeken függetlenül tudják a teljesítményt és a nyomatékot szabályozni, az hatalmas lehetőségek tárháza. És igazából nem kell különösebben jó sofőrnek sem lenned ahhoz, hogy gyors tudj vele lenni. Látom benne, hogy mi az, ami miatt sokaknak vonzó.

    Nekem az a bajom vele, azon túl, hogy a külseje is butácska szerintem (a Model S-nél jó ez a forma, de a 3-asnál, ez így összenyomva nem működik), hogy nem nagyon tudok azonosulni - meg nem szeretném, ha azonosítanának azzal - amit képvisel. A villanyautó és főleg a Tesla most olyan, mint a viccben a vegák. "Honnan tudod megállapítani, hogy valaki vega? Nem kell erőlködnöd, 5 percenként el fogja mondani".
    Ugyanilyen okokból nem vonz a BMW sem. Van egy "presztízse", amit sugároz, és sugárzol magadról, ha ilyened van - nem az, amit közvetíteni szeretnék mások felé.

    Az Alfa viszont minden ízében ilyen. Olasz stílus, nem ragadtak rá negatív sztereotípiák (a kb. csak közép-kelet európai és balkáni viszonylatban értelmezhető megbízatósági problémák hiedelmi körét leszámítva). Van egy hatalmas történelme a márkának, ami a patinát is megadja, egyszerűen uras az egész.

    (#18) Balika911
    Több megoldás is van. D-típusú matrica rendszám, B típusú kis rendszám vagy akár a sima fém rendszámot is felrakhatod kétoldalú ragasztóval, keret meg minden nélkül. Úgy már viszonylag értelmesen el lehet helyezni anélkül, hogy bumfordi lenne.
    De vannak Giuliás ismerőseim, akik szimplán csak nem teszik fel az első rendszámot. Még nem sikerült részletekbe menően kifaggatnom őket, hogy a rendőrrel hogy boltolják le, de hajlok erre a megoldásra is :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák