Új hozzászólás Aktív témák

  • mikrofon

    addikt

    válasz evo87 #1008 üzenetére

    Igen is meg nem is!
    Részben a készülék részben a hálózati, szolgáltatói beállítások miatt:. Ez sajnos hálózati, vagyis szolgáltatói beállítás a "Hívószámküldés tiltása" okozza. Nekem is ez a problémám a céges telekomos elöfizetéssel.
    Ugyan ezt produkálja Samsung Lenovo és ZUK készülékekkel ha a céges van a Slot2-ben, saját tapasztalat. De megoldható. Sajnos arra kell figyelni, hogy minden firmware telepítés, vagy frissítés után újra végig kell vinni a lentebbi beállításokat!

    1.: USSD kóddal (GSM kódokkal) a tiltás tiltása: kikapcsolás: #31# beütése a tárcsázóba majd meg kell nyomni a hívásindító gombot. értelem szerüen az érintett SIM-mel kell a "hívást" kezdeményezni!
    2: Beállítások / Vezeték nélküli ... / Hívásbeállítások / További beállítások ( értelem szerűen 1.SIM és 2.SIM résznél is) / Hívásazonosító / Szám megjelenítse

    Én egyszer már kértem felhatalmazást a cégtöl az ügy elintézésére. Be is mentem a szolgáltatóhoz 2-3-szor és próbáltam elmagyarázni, hogy mi a baj és valahogy állítsák már alapértelmezettre a hálózatukban az én számomhoz, hogy a "Hívószámküldés tiltása" tiltva legyen. Minden alkalommal csak néztek rám, majd mire kb sejtették mit akarok, vagy legalább úgy csináltak minden fél magyarázatot kitaláltak....

Új hozzászólás Aktív témák