Új hozzászólás Aktív témák
-
Essentials
aktív tag
válasz Schuler888 #17 üzenetére
Ez eddig is így volt, tiltás és a problémáik előtt. Mindenhol ott voltak, és végtelen pénzzel támogatták a termékeket. Az hogy fel tudtak futni néhány éve még nem bejáratott márkaként is ennek köszönhető. Nagyon sok mindent és mindenkit meg kellett vásárolni hozzá. Nekem már a P9 Leica is beégett az agyamba, mert a városba mindenhol visszaköszönt. Tömegközlekedésen, házfalon, kukán, hirdetőoszlopon, a bevásárlóközpontokban, rádióban, tévében, tech site-okon, termék nagyköveteknél stbstbstb, tényleg agresszíven mindenhol. Már abban az időben is soknak gondoltam, dehát bejött nekik, őket igazolta.
[ Szerkesztve ]
-
Essentials
aktív tag
válasz Schuler888 #19 üzenetére
Igaz-HMS-sel valóban nagyon felpörögtek, de az mondjuk érthető volt. És igazából tényleg mindent megprobáltak kihozni belőle, még ha az kevés is ide.
-
Essentials
aktív tag
Ilyen statisztika sosem fog nyilvánosságot kapni, mert ez bizalmas üzleti információnak minősül a gyártónál, és a partnernél is. Nekem mobilszolgáltatós ismerőseim mondják hogy már nem is ajánlják ezeket a készülékeket a kollégák sem ( csak akik bíznak a cégben, elkötelezettek ), mert hiába magyaráznak az ügyfélnek, online, és 3 napos fizikai vásárlásban is rengetegen visszaviszik! Hogy nem erre számítottak. De ez szerintem nem csak Magyarorszáon van így.
-
Essentials
aktív tag
Erről az enyhülésről van valami hivatalos állásfoglalás? Ahogy írtad, egy HMS megismeréséhez pld nem elég egy segítőkész munkatárs sem. ( Nem minden esetben az. ) Azt ki kell tapasztalni, be kell költözni, a gyakorlatba kell tapasztalást gyűjteni. Nem hiszem hogy egy magára valamit is adó szolgáltató elutasítja a vásárló kérését, ha köti az embet a karóhoz hogy neki ez nem felel meg, nem azt kapta amit szeretett volna.
[ Szerkesztve ]
-
Essentials
aktív tag
Mos megkérdeztem ezt, hogy működik pld a Telekomnál. Egy belsős informátor azt mondja hogy nem reklámozzák, de ha az ügyfél elégedetlen, csalódott, és nem lehet rávezetni a készülék használatára, akkor visszaveszik az eszközt, és lehetséges a csere. Ráadásul nem 3 napban van meghatározva nekik ez a belsős szabályzatban, hanem 30 napos csereként emlegetik. Tehát 1 hónapon belül visszaviszi, és jó kommunikációs készséggel megáldott, rámenős az ügyfél, akkor a T-nél nem állnak ellen. ( Nyilván sok felhasználót lepattintanak habitustól függően, de akkor is van ilyen opció. ) Szerintem másnál is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 2042
- RAM topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Trollok komolyan
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- TCL LCD és LED TV-k
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Autóhifi
- További aktív témák...