Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BenHans

    addikt

    válasz Bari81 #26524 üzenetére

    Csak add le. Hibabejelentéskor rögzítenek mint felhasználót mail cím alapján és hozzád fűzik a telefonod adatait. Ha bejelentetted supportnak és visszaírt, onnantól S/N alapján kezelik a telefont, mert ilyenkor a szerviznek elküldik a készülék adatait és hogy mit kell vele csinálni mik a panaszok és a szerviz minden telefont ellenőriz mikor beérkezik és ha van meglévő utasítás egyéb a HTC felől akkor S/N alapján már tudják is.
    Persze mikor leadod leírhatod a hibajelenséget, de tapasztalatom szerint azzal annyira nem foglalkoznak, csak azzal amit a supportnak jelentettél, vagyis az az elsőrendű... Persze azt jó ha leírod hogy supporttal egyeztettél stb. Én magyarul írtam mindig és nem volt gond.

    [ Szerkesztve ]

    ️🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." Roma Non Si Discute, Si Ama🧡️

Új hozzászólás Aktív témák