Új hozzászólás Aktív témák
-
E.Kaufmann
addikt
válasz IgnisFatuus #1 üzenetére
Ennyivel szebb is lesz a játékmentet, mint amennyivel több erőforrás kell hozzá?
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
De jó lenne valahogy úgy kombinálni a CPU-t az FPGA-val, hogy a gyakran használt kisebb kódrészeket nem csak gyorsítótárazná, hanem FPGA-ban meg is valósítaná anélkül, hogy a programhoz hozzányúlnánk.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
Kérdés, mi a szűk keresztmetszet, remélhetőleg nem a PCIe 4 lesz az, de ha jól értem, már ott is tömöríteni kell, miközben a Sandforce a flash-en tárolt tömörítve, és SATA felé már kibontva küldte az adatokat. A másik, hogy ugye valszeg olyan tömörítést használnak PS-en és XBOX-on, ami a játékokra jellemző állományokon hatékonyabb, míg egy mezei SSD-nél más felhasználás is fontos. Ha szoftveresen gyors a kicsomagolás, elvileg a fájlrendszer tömörítés is egy megoldás lehet, mondjuk az NTFS nem nagyon profitál tömörítésből ha a sebességről van szó.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!