Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PC-rev-RM

    tag

    válasz sto1911 #1 üzenetére

    A játékipar most kb arról szól, hogyan facsarjanak ki még több pénzt a legózós gépépítő gémer rétegből. V. I. nem tudja, mennyi memót címez a 32 bites program. Mesterséges/kamu gépigény rulez. :)

    A hírhez: ezek a modok szépek a maguk módján, de elveszik az eredeti hangulatot. Ha egy kicsit belegondolok, hogy mondjuk tripodok írtják a népet, ezeknek meg olyan a sminkje, mintha egy reklámból jöttek volna. A szemöldökeik meg egyenesen rémisztőek. Nyílegyenes és koromfekete. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "My GPU maker took more money from me than yours did from you! My GPU maker is #1!"

  • Lenry

    félisten

    válasz sto1911 #1 üzenetére

    a half life 2-nek van natív 64 bites módja

    de azért este rámérek erre :)

    nincs ep1 és 2-m, akkor nem.
    mondjuk amennyire idegenül néz ki az összes szereplő, úgy érzem, hogy nem is maradok le semmiről

    [ Szerkesztve ]

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • olbaidhun

    őstag

    válasz sto1911 #6 üzenetére

    lol :DDD biztosan lehet találni mesztelen, vagy huncut modell-t is a játékhoz..

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • Kaiku

    senior tag

    válasz sto1911 #34 üzenetére

    Ennek ellenére te jössz ide észt osztogatni. A kávéját megfőzted már a művész uraknak? Ez kb olyan mint amikor a Carmack-ot fikázta a sok pancser! :C
    Látom a trollkodás nálad is menő, esetleg lehetnék én a Vérpistike is?

    [ Szerkesztve ]

  • Kaiku

    senior tag

    válasz sto1911 #34 üzenetére

    off

    Mester! Kérlek ne légy túl szigorú! Főzök neked egy jó kávét és a szemetet is leviszem...

    Üvd.
    Vér István.
    on

  • Silenzio

    addikt

    válasz sto1911 #1 üzenetére

    De megy itt az észosztás már megint... És ez nem csak neked szól. :W

    1. Havernál saját szememmel láttam, hogy a Gothic 3 (Community Patch 1.73) megeszik 6 és fél giga ramot. Nem virtuális memóriát, hanem ramot.
    2. Azt honnan veszed, hogy egy alkalmazás max 2 giga memóriát címezhet meg? Ilyen infót sosem találtam. Összesen 4 GB rendszermemóriát tud hasznosítani, és elvben 2 GB-os tömbökben kezeli a VIRTUÁLIS memóriát. Én csak ezt találtam. De az megint nem a RAM...
    3. Az, hogy mennyi memóriában fért el éppenséggel, az nem azt jelenti, mennyit zabál fel peak értékekre. Jó példa a Crysis. 64 biten, DX10-ben (nem 9-ben, CSAK dx10-ben) az utolsó pályán gyakorlatilag felzabálja a gépben lévő összes ramot, és végtelen ciklusba kerül egy memóriaszivárgási hiba miatt, amit sosem javítottak ki. Nálam 4 giga rammal resetelni kellett a gépet, mert annyira leterhelte a rendszert, hogy negyed óra alatt sem tudtam kilépni belőle. A feladatkezelő szerint másfél gigánál jártunk, mégis elfogyott a gépből minden szufla. És nem csak egy anomália volt, mindig ez van.

    A modról: ha undorít, hagyd a csudába, amúgy meg örülj, hogy egyáltalán elkészült, a fenébe is - szerintetek fair más áldozatos, ingyenes munkáját kritizálni?

    Pár gondolat a fenti kommenteket cáfolandó:
    Nincs nagy gépigénye. Tapasztalat. Toltam már 8800 GT-n, 4850-en, gond egy szál se.
    Eredeti játékkal fut. Mással ne is próbálkozz, úgysem megy.
    Nem tetszenek a karaktermodellek? Ki lehet őket kapcsolni. Barney szerintem remek, Alyx meg épp ugyanolyan sztereotípia volt félvér tudóscsajként, mint bombázó ribancként. Külön setup menü van a modellekre, nem tudom, miért zavarna bárkit is ez a dolog. EGYENKÉNT lehet őket kikapcsolni.
    A HL2 mai szemmel nézve azért elég pofás, de az organikus terek megjelenítésében elvérzik. Az autópálya és a partok környéke egész egyszerűen természetellenesen steril és gagyi mai szemmel nézve. Ez a mod elég meggyőzővé teszi ezt a szegmenst is. Már csak emiatt megéri.
    A Source engine folyamatosan fejlődött az évek során. Az eredeti játékban még lightmapeket és egy dinamikus árnyékot alkalmaztak, félig tehát a Doom 3 előtti korszakban ragadt a motor. Ami azt illeti, bizonyos szempontból ez a mai napig így van sajnos. Az Episode 1-re volt HDR, a 2-re már több vetett önárnyék is lehetett, és minden tárgynak lehetett önárnyéka. Ezek a változtatások sosem kerültek bele visszamenőleg az alapjátékba. A modban legalább benne vannak, örüljetek neki. Már ezért kötelező beszerezni.
    Úgy emlékszem a zenék is ki-be kapcsolhatók, ha jobb szereted a HL2 ambient muzsikáját.

    Szóval, miről is beszélünk? Ha csak Alyx-szel van bajod, kikapcsolod a modellt. Cserébe kapsz egy versenyképes grafikát tűéles textúrákkal, grafikailag egységessé tett minőséggel, ha már az alapjáték lemaradt... A játék hangulatát maximálisan visszaadja, aki nem hiszi, ne egy videó alapján vonjon le helytelen következtetéseket, hanem próbálja ki. A HL2 a kedvenc fps-em, eléggé szigorú vagyok bárkivel szemben, aki belenyúl, higgyétek el. A mod készítője szerint, ha már számszerűsíteni kéne a Source tudását, a Crysis (Cryengine 2) 96(!)-szor részletesebb grafikára képes, és a Cryengine 3 még ezt is megfejelte úgy 100%-200%-kal. A Source a Call of Duty-k motorjához hasonlóan egy a régmúltból maradt kövület, csodát ne várjatok tőle. A mod kihozza a maximumot, azt garantálom. Megyek is letölteni. :R

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • SSJmeszes

    senior tag

    válasz sto1911 #66 üzenetére

    Hát igen pont ez az undorító, hogy az ember vesz egy dobozost és az embert rákényszerítik más programokra.
    Ugyan így van a BF3 al is jelen esetben.:-/

    szerk.: És ha teszem azt egyszer csak nem lesz Steam akkor ugrik minden Key ed? Amihez steam kell?

    [ Szerkesztve ]

    YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |

  • Silenzio

    addikt

    válasz sto1911 #61 üzenetére

    Ne forgasd ki a szavaimat, ha kérhetem! Leírtam, hogy a ribanc külsőt bármikor szkippelheted. Érdekes példád a padló a képen, ami egyfelől látványos, másfelől irreális. Ez csak egy eleme a modnak. Ha meglátsz egy túlszínezett pályát egy UE3-as játékban, vagy egy túllőtt HDR-t valami árkád autóversenyben azonnal uninstallálod? Hány olyan játék van, ami technikai hátterét és stílusát tekintve 100%-ra megfelel az ízlésednek? És ha van is, csak azokkal játszol, he? Szerinted normális, hogy erre a szintre megyünk le? Akkor köss bele abba is, basszus, hogy szegény Alyx-nek még mindig nincs szálanként kidolgozva a haja!
    Ha neked nem jön be, szkippelheted az egészet, maradhatsz a majd' 8 éves, kopottas külsőnél - nem fogja sajnálni senki, ha nem kell a SM3.0, a HDR, a dx9c támogatás. Ettől még nem kell hőbölögni, hogy ez szar, mert visszatetsző Vistaboy-nak is, akinek volt "mersze" feltölteni a cikket ennek a kifinomult ízlésű, igényes, hovatovább könyörtelenül szigorú közönségnek. :DDD Szegény... Én sem szoktam bekommentelni, ha valami nem nyeri el a tetszésemet. Csak akkor flame-elek könyörtelenül, ha a Blizzard az elkövető. ;]

    Nem azt mondtam, hogy kussolj, pofátlan vagyok, de nem ennyire. Különben is, az első hsz-ben nem volt túl sok minősítő elem a modot illetően, szóval nem volt mire felháborodnom. Saját tapasztalat, de leírták mások is, hogy felzabálja a ramot. Punctum. Mit csináljak, ha ez van? A Metro meg szerintem csak nálad nem evett 700 megánál többet, nálam 1200 körül volt a minimuma emlékeim szerint, ráadásul szétpatch-elve a legújabb verzióra. Biztos elfelejtetted felrántani a csúszkákat a minimumról. ;]

    Ez Lenry-re is vonatkozik: a process az nem alkalmazás. Hasonlóan, ahogy nem minden rovar bogár. Különben se kéne a Windows feladatkezelőre hagyatkozni. Amúgy a HL2 az egyik első játék volt, aminek natív 64 bites kódja volt, és 35%-kal gyorsabb volt azonos órajelű Athlon 64-en, mint P4-en. Ha gondoljátok, pontos tesztet is idézek, pl. remek teljesítményteszt volt erről a 2004/12-es PC Guruban.

    A produktum meg számos, fentebb leírt előnnyel kecseget egyeseknek visszatetsző momentumai ellenére is, ráadásul ingyenes, ezért írtam, amit írtam, nem mert az ingyen munkát csak dicshimnuszok illethetik. Azért kettős a mérce, nemde? Ne mondjátok, hogy ugyanazok az irányelvek vonatkoznak egy 10000 Ft-os A címre, mint egy ingyenes modra...

    Az természetesen nem normális és nem követendő példa, ha egy játék memory leakes. Viszont ha már ilyen hozzáértők vagytok, tán nem nehéz belátni, hogy ez a vacak Source ősrégi alapokon nyugszik, és épp emiatt nem túl hatékony. A motor mindig is ramigényes volt és csak hosszas fejlesztések után érték el a Valve-nél, hogy ne kapj 5 percenként töltőképernyőt. Most 4096-os mintájú textúrákat kapott, naná, hogy ramigényes. A Stalker is azért ilyen lassú szar, mert 2004-re kész volt a motor, azóta meg alig kalapáltak rajta.

    Ha a többi nem érdekel, hát, le van szarva, de szerintem akkor eleve nem hatott meg anno a játék se. Vagy tévednék?

    (#82) daa-raa: nem ugyanarról az exéről fut a két folytatás? Hogy lehet 32 bit only?

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz sto1911 #94 üzenetére

    1. Értem én, hogy vélemény. :) Szubjektív. Még az újságírók is azok, pedig -állítólag- szakmáról beszélünk. Ezt mondtam én is, hogy a ram miatt szóltál hozzá. :D Az esetek túlnyomó többségében igaz is, amit mondtál. Csak épp itt nem - van-e rá mentsége a moddernek, vagy nincs, tkp mindegy is.

    2. Nem evett meg 4-8 gigát, az is tény.

    3. :K

    4. Érdekes, amit mondasz. Tkp. lehet van olyan téma, amihez kifejezetten passzol a lepukkant grafika. Pl. a Stalkernek meglestem egy korai buildjét, és sokkal bevállalósabb képet ad, mint a kiadott játék. Lehet, hogy igazad van, minden esetre a színes fények/csillogóbb külső annyit szerintem nem változtat az összhatáson.

    5. Nem értek hozzá annyira én sem, de sztem ez a Source elég nagy ganaj mondjuk a 2 évvel későbbi Unreal Engine 3.0-hoz képest. Az a mai napig épül-szépül, ezt meg már 2007-ben is nyögtük. Valóban nem mentség a kor. A Quake 3 motor egyes rutinjai a mai napig ott vannak sok helyen (CoD) - ami jó alap, az az is marad hosszú évekig.

    6. Dettó.

    Persze, hogy peace. :R

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • WonderCSabo

    félisten

    válasz sto1911 #1 üzenetére

    Ezek szerint még nem játszottál a Skyrimmal.

    Erről a modról meg már sokszor leírtam a véleményem, egyszerűen kiöli a hangulatot a játékból. :(

    Szerk.: Csak nekem van hidegrázásom ettől a két képtől? [link] [link]

    [ Szerkesztve ]

  • errorcode06

    őstag

    válasz sto1911 #120 üzenetére

    művész ;]

    "Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave

Új hozzászólás Aktív témák