Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PC-rev-RM

    tag

    válasz sto1911 #1 üzenetére

    A játékipar most kb arról szól, hogyan facsarjanak ki még több pénzt a legózós gépépítő gémer rétegből. V. I. nem tudja, mennyi memót címez a 32 bites program. Mesterséges/kamu gépigény rulez. :)

    A hírhez: ezek a modok szépek a maguk módján, de elveszik az eredeti hangulatot. Ha egy kicsit belegondolok, hogy mondjuk tripodok írtják a népet, ezeknek meg olyan a sminkje, mintha egy reklámból jöttek volna. A szemöldökeik meg egyenesen rémisztőek. Nyílegyenes és koromfekete. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "My GPU maker took more money from me than yours did from you! My GPU maker is #1!"

  • Lenry

    félisten

    válasz sto1911 #1 üzenetére

    a half life 2-nek van natív 64 bites módja

    de azért este rámérek erre :)

    nincs ep1 és 2-m, akkor nem.
    mondjuk amennyire idegenül néz ki az összes szereplő, úgy érzem, hogy nem is maradok le semmiről

    [ Szerkesztve ]

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • Silenzio

    addikt

    válasz sto1911 #1 üzenetére

    De megy itt az észosztás már megint... És ez nem csak neked szól. :W

    1. Havernál saját szememmel láttam, hogy a Gothic 3 (Community Patch 1.73) megeszik 6 és fél giga ramot. Nem virtuális memóriát, hanem ramot.
    2. Azt honnan veszed, hogy egy alkalmazás max 2 giga memóriát címezhet meg? Ilyen infót sosem találtam. Összesen 4 GB rendszermemóriát tud hasznosítani, és elvben 2 GB-os tömbökben kezeli a VIRTUÁLIS memóriát. Én csak ezt találtam. De az megint nem a RAM...
    3. Az, hogy mennyi memóriában fért el éppenséggel, az nem azt jelenti, mennyit zabál fel peak értékekre. Jó példa a Crysis. 64 biten, DX10-ben (nem 9-ben, CSAK dx10-ben) az utolsó pályán gyakorlatilag felzabálja a gépben lévő összes ramot, és végtelen ciklusba kerül egy memóriaszivárgási hiba miatt, amit sosem javítottak ki. Nálam 4 giga rammal resetelni kellett a gépet, mert annyira leterhelte a rendszert, hogy negyed óra alatt sem tudtam kilépni belőle. A feladatkezelő szerint másfél gigánál jártunk, mégis elfogyott a gépből minden szufla. És nem csak egy anomália volt, mindig ez van.

    A modról: ha undorít, hagyd a csudába, amúgy meg örülj, hogy egyáltalán elkészült, a fenébe is - szerintetek fair más áldozatos, ingyenes munkáját kritizálni?

    Pár gondolat a fenti kommenteket cáfolandó:
    Nincs nagy gépigénye. Tapasztalat. Toltam már 8800 GT-n, 4850-en, gond egy szál se.
    Eredeti játékkal fut. Mással ne is próbálkozz, úgysem megy.
    Nem tetszenek a karaktermodellek? Ki lehet őket kapcsolni. Barney szerintem remek, Alyx meg épp ugyanolyan sztereotípia volt félvér tudóscsajként, mint bombázó ribancként. Külön setup menü van a modellekre, nem tudom, miért zavarna bárkit is ez a dolog. EGYENKÉNT lehet őket kikapcsolni.
    A HL2 mai szemmel nézve azért elég pofás, de az organikus terek megjelenítésében elvérzik. Az autópálya és a partok környéke egész egyszerűen természetellenesen steril és gagyi mai szemmel nézve. Ez a mod elég meggyőzővé teszi ezt a szegmenst is. Már csak emiatt megéri.
    A Source engine folyamatosan fejlődött az évek során. Az eredeti játékban még lightmapeket és egy dinamikus árnyékot alkalmaztak, félig tehát a Doom 3 előtti korszakban ragadt a motor. Ami azt illeti, bizonyos szempontból ez a mai napig így van sajnos. Az Episode 1-re volt HDR, a 2-re már több vetett önárnyék is lehetett, és minden tárgynak lehetett önárnyéka. Ezek a változtatások sosem kerültek bele visszamenőleg az alapjátékba. A modban legalább benne vannak, örüljetek neki. Már ezért kötelező beszerezni.
    Úgy emlékszem a zenék is ki-be kapcsolhatók, ha jobb szereted a HL2 ambient muzsikáját.

    Szóval, miről is beszélünk? Ha csak Alyx-szel van bajod, kikapcsolod a modellt. Cserébe kapsz egy versenyképes grafikát tűéles textúrákkal, grafikailag egységessé tett minőséggel, ha már az alapjáték lemaradt... A játék hangulatát maximálisan visszaadja, aki nem hiszi, ne egy videó alapján vonjon le helytelen következtetéseket, hanem próbálja ki. A HL2 a kedvenc fps-em, eléggé szigorú vagyok bárkivel szemben, aki belenyúl, higgyétek el. A mod készítője szerint, ha már számszerűsíteni kéne a Source tudását, a Crysis (Cryengine 2) 96(!)-szor részletesebb grafikára képes, és a Cryengine 3 még ezt is megfejelte úgy 100%-200%-kal. A Source a Call of Duty-k motorjához hasonlóan egy a régmúltból maradt kövület, csodát ne várjatok tőle. A mod kihozza a maximumot, azt garantálom. Megyek is letölteni. :R

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • WonderCSabo

    félisten

    válasz sto1911 #1 üzenetére

    Ezek szerint még nem játszottál a Skyrimmal.

    Erről a modról meg már sokszor leírtam a véleményem, egyszerűen kiöli a hangulatot a játékból. :(

    Szerk.: Csak nekem van hidegrázásom ettől a két képtől? [link] [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák