Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Winner_hun

    félisten

    válasz Márton #12305 üzenetére

    Ő ezt írta: Arra tippelek

    Ha hülyeséget írok akkor Szili majd kijavít:B:) Ha nem szólt akkor úgy van:D

    Az útvonaltervezés 2 módon működik. Valós és historikus adatokból. Egyszer olvastam hogy mikor melyik érvényesül, majd megpróbálom nem elfelejteni előkeresni. Sok volt benne az angol, nem maradt meg teljesen:B

    ► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Márton #12305 üzenetére

    Most már belőlem is kibukik. :)
    Az M0 említett szakaszán még tart a felújítás? Amikor ott sűrűbb a forgalom tényleg beáll? Egyébként releváns a kerülő? Hány sávos is most ott a buli pontosan?

    Ezek nem ilyen vagdalkozó kérdések, hanem tényleg érdekel, mert nem járok arra.

    Egyébként a jelentések azért számítanak adott szakaszon (tudomásom szerint), de nem olyan fajsúlyosan, a valós idejű adatok, illetve a historikus adatok viszik a prímet.

    Az ilyen kerüléseknél megint érdekes, hogy a múltban mennyire volt esetleg rossz adott úton a közlekedés, mert ha valami ilyen felújítás miatt megromlik, akkor kell neki idő míg "megjavul" újra adott szakasz historikus adata. Ez ugye ahhoz kell, hogy ha azt látja a Waze egy szakaszon, hogy most ugyan jónak tűnik, de ilyenkor be szokott dugulni és van egy hasonló érkezési idős út, ahol nem látszik ilyen brutál lassulás a múlt alapján, akkor utóbbit fogja preferálni, mert azt mondja hogy húha, itt vigyázni kell, simán beállhat mint a szög, nem éri meg erre menni, a másik is majdnem ilyen jó.

    Szóval válaszolnék egy másik korábbi kérdésre, nem úgy volt, hogy a Waze a leggyorsabb utat adja. A Waze a "legjobb" utat adja, aminek az a mércéje, hogy a számítások alapján a legvalószínűbb, hogy tartható a tervezett érkezési idő és ezek mellett lehetőleg minél gyorsabb. (→ Emiatt vannak a "nem követtem és 3 perccel rövidebb időt írt" szintű reakciók, amik bár első ránézésre jogosnak tűnnek, de saját tapasztalat alapján, megcsinálod egyszer, megcsinálod kétszer és harmadjára úgy szo*** be, hogy nem -3 perc lesz, hanem +23. Ilyenkor meg "hülye, belevitt a dugóba. :D )

    Szóval a te esetedben egy Budaörs → Kecskemét úgy néz ki, hogy az M6 és 6 közötti részt kerüli, ami első hallásra szerintem is érdekes döntés, félig-meddig elfogadható magyarázat lenne, ha eddig felújítás volt és már teljes szélességében újra járható a szakasz, mondjuk 1 hete. Szóval leírnád nekem kérlek hogy mi most a helyzet ott? Köszi!

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

Új hozzászólás Aktív témák