- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#05364992
törölt tag
Miért van az, hogy erről a Bullfrog és Peter Molyneux egykori története jut eszembe?
-
nagyúr
válasz cskamacska #3 üzenetére
tbh, ha a biowarenek nincs arculata ebben a szakmában, akkor kinek van?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Brutális eb
addikt
Amióta az ea megvette őket úgysem volt beleszólásuk a saját cégükbe.
Hihetetlen,hogy ennyire primitív casual irányba kényszerítette a céget az ea.Pont őket akik a masszaív megbízható RPG istenei voltak.Talán az utolsó bástya mi még állt....[ Szerkesztve ]
Panni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.
-
ldave
félisten
Ez a Greg jó arc, sörfőzdékkel akar foglalkozni. Milliomos lennék, én is azt csinálnám
A Slime draws near! Command?
-
nagyúr
kicsit korán temetitek a bioware-t. az utóbbi projektjei nem sültek el jól, és én ide számolom a star wars mmo-t is, de nem lehet minden hibás döntést az ea nyakába varni. főként azért, mert már 2007től ea tulajdon, még mielőtt az első mass effect kijött volna, a dragona ge meg még eléggé sehol sem volt.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
mrhitoshi
veterán
-
wednesday
őstag
2007 novemberében jött a Mass Effect. Gyakorlatilag "béta állapotú" volt az ME mikor felvásárolta őket az EA. Tehát ez nem nevezném az EA sikerének is. DA Origins is már ezer éve készült. No meg először sosem azzal nyit a kiadó, hogy kapásból átszervez, azt majd pár év múlva meglépi.
Majd a mamut kiadók is bebuknak idővel. Annyira túlterjeszkedtek, hogy már a 30 milliós eladott példányszámok sem tudnak lépést tartani a költségeikkel. Activision blizzard-nál is veszteségekről lehet olvasni, a COD és a WoW ellenére is.
Én nem bánnám. Kihalnak sz ősállatok és majd mások lépnek a helyükre. Kezdődik elölről az "evolúciós körfolyamat". Jönnek megint a kicsik (már látni őket a kickstarter projekteknél).
-
hoeerny
tag
respect nekik...
-
DrTroglodyte
tag
Ha jól emlékszem, eredetileg orvosi diagnosztikai szoftvereket gyártottak (innen a név) és csak később ültek át a játékgyártó székbe. Felteszem, eddig sem az ő zsenijük vitte előre a céget, inkább "csak" jól tudták kiválasztani a project managereket.
Mindenesetre hajrá BW, remélem sikerül visszaszedni régi nagy hírnevüket. -
Lenry
félisten
sic transit gloria mundi
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Gothmog
aktív tag
válasz DrTroglodyte #12 üzenetére
Mindketten megrögzött, régi motoros szerepjátékosok voltak. A Baldur's Gate két részének készítésében pedig még vastagon benne voltak.
Látszik is, azok - összetettség, taktikai érzék, klasszikus "pen&paper rpg feeling" stb. szempontjából - még örökbecsű darabok és nem olyan debil értelmi szintűeknek készített játékok voltak, mint a későbbi alkotásaik többsége... Félreértések elkerülése végett, a későbbi Bioware játékok - egy-egy kivétellel - mind kiemelkedően jó játékok, gyöngyszemek a fantasztikus történetekkel és karakterekkel, azonban a rendszer/összetettség szempontjából láthatóan arra törekedtek már ezeknél, hogy a legegyszerűbb cső-fps-eken/tps-eken szocializálódott átlag "kazuár" se rettenjen el tőlük, és emiatt igen egyszerűre sikeredtek sok szempontból. A régi vágású RPG-kedvelő játékos szemének talán túl egyszerűre is. Már kb. az SW: KotOR-tól indult ez a trend egyébként.
Nem is csodálom, hogy belecsömörlöttek, és különösen miután az EA is kimutatta a foga fehérjét, már semmi kedvük nem lett ezzel foglalkozni tovább.[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Vinyard#
aktív tag
válasz DrTroglodyte #12 üzenetére
Hát ha orvosként végeztek, valószínű, hogy nem a programozó tudásuk repítette a céget. Meg is lepődtem amikor olvastam róluk, hogy orvosok voltak. Érdekes pálfordulás kezdő orvosként a játékiparban elindulni...ez valahogy még jobban felértékeli a sikereiket a szememben.
Amúgy a DLC biznisz azért hódít, mert van rá vevőállomány. Persze ezzel nem én találtam fel a spanyol viaszt, de egyszerű lenne a gusztustalan DLC-zés ellen a fegyver: Nem kell megvenni. Ha nem lenne rá kereslet, ha ráfizetésesek lennének, akkor előbb-utóbb a kiadók leállnának vele, aztán újra teljes állapotukban lennének kénytelenek kiadni a játékokat. Be lehet szerezni ezeket az "extra" tartalmakat más, ingyenes forrásból is ugyebár.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- Sorozatok
- Renault, Dacia topik
- PayPal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- További aktív témák...
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen