Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • heihachi

    addikt

    válasz blazsey2 #10 üzenetére

    Aki arra számít, hogy ilyen kinézetű autókból fog 20 rohangálni a pályán, az igen nagyot fog csalódni. Főleg, hogy ezt a videót egy grafikai stúdió készítette, azzal a céllal, hogy megmutassák, a GT5 által felállított standardoknak megfelelően ez a maximum amit ki lehet ebből hozni. Semmi köze a GT5 grafikai motorhoz ettől eltekintve, nem az hajtja a grafikát, tán nem is PS3-on renderelték. Talán nem véletlen, hogy a videókbán látottak meg sem közelítik ezt a színvonalat.

    [ Szerkesztve ]

    "Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

  • heihachi

    addikt

    válasz blazsey2 #17 üzenetére

    Hogy őszinte legyek, engem annyira nem érdekel, hogy hogy fog kinézni. Persze, van egy elvárt színvonal, ami a GT5 készítési ideje miatt magasabb a korábbi autós játékokénál, de nem ez az elsődleges szempont, ami miatt várom. Szerintem nem fog leesni senki álla (lásd fák, szurkolók az út szélén, reflektor fénye még az útszéli fákat sem világítja meg, a por minden fizikai törvényt meghazudtolóan hamar ül el, ahogy a füstölő gumi füstje is, törés sem lesz látványosabb, mint más játékokban), de ez csak a saját személyes véleményem, még ha ezért most sokan hülyének is fognak tartani.
    Sőt nem is a fizika az, ami miatt várom. Egy GT-től persze ugyancsak elvárt, hogy a korábbi évek színvonalát e téren is hozza, és azért az nem alacsony, de nem hiszem, hogy a PC autószimulátoroknál magasabbra tudná tenni a mércét, sőt a konzolos fronton is van ellenfele, aminek a fizikája már bőven jó a számomra.

    Ami miatt igazán várom, az épp az, amiből meg aztán eddig semmit nem mutattak be, semmit nem lehet tudni. Az pedig az, hogy a játék elemekben tökéletesre legyen csiszolva. Ezt nem tudom jobban kifejezni, de mondok példát.

    A Forza3-ból simán ki lehet ábrándulni olyan játékmenetbeli dolgok miatt, amik egyszerűen átgondolatlanságra utalnak. Ilyen pl. az, hogy ha négy kerékkel vágom le a pályát, akkor a kocsi 1 mp alatt 200-ról 40-re lassít. Egyszerűen érthetetlen, hogy ha meg tudtákoldani azt, hogy ha két kerékkel a fövün / homokban / durvább kerékvetőn megyek, akkor már kellően lelassul a kocsi ahhoz, hogy a kör el legyen baszva, de nem nulla idő alatt veszíti el a teljes sebességét totál irrealisztikusan, akkor ezt miért nem oldották meg négy kerék esetén is. Persze értem én, hogy az online játék miatt van, hogy ne lehessen levágni a kanyarokat, csakhogy így is levágják, mert nem mindenhol lassul ám le a kocsi, így egész sikánokon mennek át egyenesen a bunkók - következés képpen ezt nem gondolták át jól a fejlesztők. Másik ilyen, hogy minden körnél figyeli a játék, hogy ne legyen hibás (pl ne menj le nagyon a pályáról), ha hibás, akkor megjelöli a kört, és akkor nem kerülhet már fel a toplistára, hiába jobb a korábbi idődnél, ami nem hibás. A gond ott van, hogy ha kicsit lemegyek két kerékkel a pályáról, amitől belassulok néhány századot, akkor az már eleve szarabb időt eredményez, de még azzal is büntet a játék, hogy a körömet így már nem is számolja jó körnek, tehát duplán büntet. Ezzel szemben vannak olyan dolgok, amikkel simán lehet plusz időre szert tenni, azt meg nem bünteti a játék, pedig ezekkel meg nem hogy néhány ezredet, de másodperceket lehet nyerni.
    Vagy pl. ott egy másik olyan, hogy az elért időmből csak a legjobbakat tárolja autó kategóriánként és pályánként. Egyszerűen semmiből nem tartana ezt megoldani, sőt a Forza közösség nem egyszer kérte is a fejlesztőket rá.
    Vagy ott van a hiheteltenül elbaszott nehézségi szint karrier módban. Egyszerűen olyan eltérő képességű autókkal jönnek az ellenfelek, hogy gyakorlatilag sosem alakul ki olyan, hogy 4-5-6 egyforma képességű kocsi versenyezzen, mindig csak egy-két kemény ellenfél van minden verseny sorozatban. Ettől az egész karrier csak a pénz gyűjtéséről szóló unalmas valami lesz.
    És még lehetne sorolni, igen hosszan. Ezek nem egyszerű bugok, ezek átgondolatlanságok a játékmenetben.

    Szóval inkább ettől lesz számomra jó játék a GT5, ha ilyenek nem lesznek benne. Nem a grafikától, vagy a fizikától, bár mondom, azért van egy elvárt szint így 6 évnyi fejlesztés után. :)

    "Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

Új hozzászólás Aktív témák