Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Agostino #639 üzenetére
Mi (havi 100 milliós forgalmú bolt) nem kaptunk a központból 30m UTP-t, hogy a raktárba is vihessünk egy telefont/gépet, mert "ekkora projektre most nincs kapacitás" a központban. Kb 40-50 üzlet van országszerte és mi átlag top5 vagyunk forgalomból.
Mondjuk az informatikai vezetőnkről mindent elmond ,hogy mikor az email rendszer keresőjére panaszkodtunk (ugyanara kétszer rákeresve nem ugyanazok a találatok) kerek-perec közölte, hogy keressünk papír alapon. És ez az ember ezek után még mindig informatikai vezető, mert jó szoc-magyar szokás szerint valakinek a valakije.
Tudnék mondani vérlázítóbbat, de az annyira specifikus, hogy tuti magára ismerne az érintett, úgyhogy nem.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
koby11h
aktív tag
válasz Agostino #680 üzenetére
Ott úgy működött a controller csoport, hogy ami adat kikerült bárhová - vezetőségi információs rendszer, internet, tulajdonosok, könyvvizsgáló azt az adott terület és a controllerek csinálták közösen a tervezést és a controller csinálta az összes lekérdezést, és feldolgozást Excelben - később már Power BI-ban - és mindenki más ezt használta vagy jelezte ha valami nem jó és kezdték újra. Volt amit gép szerűen adott napokra pl. minden hétfőre, péntekre, hónap első munkanapján... de volt amit ad-hoc "5 percen belül". A felelősségük ha az általuk biztosított adat alapján hozott döntések rossz irányba viszik a céget. Jól meg voltak/vannak fizetve, de elég idegőrlő munka és nagyon kell tudni a cég működését, számviteli dolgokat - több hölgy profi könyvelő volt előtte.
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
-
válasz Agostino #7525 üzenetére
Csak ez nem ettől van...
- Ha már túl sok a közigazgatásban az ember, akkor menjünk az egyszerűsítés, automatizálás felé. Ment? Nem. Ja, van egy Ügyfélkapu, olyan funkcionalitással, hogy 10 évvel ezelőtt kellett volna ott tartani.
- Kormányablakokból nem rúgtak ki embereket, azok lazán elmentek maguktól, és nincs már az a palimadár, aki oda menne.
- Korábban sem lehetett semmit elintézni. Siófoki földhivatalban kaptam olyan választ, hogy ja, szabin a kollega, nem tudják megnézni, kié a ****** terület. WTF. Írjak kérvényt. Kértem lapot, írtam Meg tudták nézni. Mik vannak!
- Annak ellenére, hogy bürokráciacsökkentés volt, a tophivatalok többe kerülnek, mint eddig. És a hierarchia alján se ember, se fizetés továbbra sem...
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
koko52
veterán
válasz Agostino #7525 üzenetére
Én rühellem az összes hivatalt, kormányablakot, postát. Agyhalál amit azok a semmirekellők művelnek. Meg az a kivagyiság, hatalmat érzek a kezembe, pökhendi mocskos féreg emberek akik ott be vannak fásulva. Legszívesebben kirángatnám az ablak mögül és a mentőben is ütném.
Na ez most jólesett. Ja és tisztelet a 0.000000000000000000000000001% kivételnek akivel még nem találkoztam. Szerencsére csak szökő évente kell ilyen lepratelepre mennem. Minden online. Én 90%-al csökkenteném a jelenlegi létszámot és pontozási rendszert vezetnék be az ügyintézőkre. Aki 50% alá esik repül. A bérezés lehetne havi 500k, hogy érezzék a törődést."Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
BiP
nagyúr
válasz Agostino #7525 üzenetére
A baj nem az, hogy sokan dolgoznak a közigazgatásban a pult mögött, hanem, hogy nagy a vízfej. Sok az osztályvezető, stb. meg a bürokrácia.
Bizonyos dolgokat nem lehet online elintézni (pl. ügyfélkapu igénylés - bár ezt is lehetne szerintem), de ma már hiába lehet pár dolgot online, a magyar akkor is bemegy a "hivatalba", mert úgy szokta meg, így kell az ügyintéző.
Elég csak elmenni a postára, 100 emberből 90 csekket fizetni megy, pedig ma már szinte mindent lehet elektronikusan kérni, QR-os csekket is lehet online, sőt, sok banknál a kód nélkülit is.
5éve (újabb mintám nincs) telenornál kellett ügyet intéznem, minden 2.ember számlát/csekket fizetni ment be. Mai napig nem értem, miért.Ügyfélkapura visszatérve. Lejárt a személyim. Online nem lehet elintézni, kérek akkor időpontot online. Oké. De mire megtaláltam, hogy mi az ügy neve...
Nem ám lejárt igazolvány a név, hanem simán igazolvány cseréje, pótlása. Mintha elvesztettem volna, pedig itt van, csak lejárt. Mindegy, logikátlan vagy én gondolkodom máshogy, mint a szakzsargon.
De a lényeg, alapjaiban kéne átstruktúrálni az egészet, ügyfélbaráttá tenni, és nem hivatalbaráttá. Az átlagember leszarja a hivatali csavaros-zavaros nyelvet.
Már attól agyf@$t kapok, hogy pl. bármit el akarok intézni, kb. 3 különböző dizájnú felületen kell átverekerekedni magam, 3 kulonbozo szervezet honlapján. Hiába van KAÜ (központi azonosítási ügynök, wtf?), akkor is többször kell belépni, stb.stb.[ Szerkesztve ]
-
Syl
nagyúr
válasz Agostino #7572 üzenetére
Aldi / Lidl nyilván a kínálat végett, de most a Tesco önkiszolgáló kassza előnyéről van szó. Időben sokkal gyorsabb plusz nem kell extra két pakolás (a kosárból fel a pultra, majd blokkolás után vissza a kosárba). Nekem ez elég, hogy ne álljak be tömegbe és várjak 10-15 percet.
Ha már egyszer leszóljuk a csekkel sorban állókat, mert bankkártyával, online menyivel egyszerűbb, gyorsabb, kényelmesebb, akkor ezt a filozófiát a Tesco pénztárnál is képviselni kellene. Nem?sh4d0w
Az "egyes helyek" azok Magyarországon vannak? Hol?
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...