Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz Agostino #639 üzenetére

    Mi (havi 100 milliós forgalmú bolt) nem kaptunk a központból 30m UTP-t, hogy a raktárba is vihessünk egy telefont/gépet, mert "ekkora projektre most nincs kapacitás" a központban. Kb 40-50 üzlet van országszerte és mi átlag top5 vagyunk forgalomból.

    Mondjuk az informatikai vezetőnkről mindent elmond ,hogy mikor az email rendszer keresőjére panaszkodtunk (ugyanara kétszer rákeresve nem ugyanazok a találatok) kerek-perec közölte, hogy keressünk papír alapon. És ez az ember ezek után még mindig informatikai vezető, mert jó szoc-magyar szokás szerint valakinek a valakije.

    Tudnék mondani vérlázítóbbat, de az annyira specifikus, hogy tuti magára ismerne az érintett, úgyhogy nem.

    Sub-Dungeoneer lvl -57

  • koby11h

    aktív tag

    válasz Agostino #680 üzenetére

    Ott úgy működött a controller csoport, hogy ami adat kikerült bárhová - vezetőségi információs rendszer, internet, tulajdonosok, könyvvizsgáló azt az adott terület és a controllerek csinálták közösen a tervezést és a controller csinálta az összes lekérdezést, és feldolgozást Excelben - később már Power BI-ban - és mindenki más ezt használta vagy jelezte ha valami nem jó és kezdték újra. Volt amit gép szerűen adott napokra pl. minden hétfőre, péntekre, hónap első munkanapján... de volt amit ad-hoc "5 percen belül". A felelősségük ha az általuk biztosított adat alapján hozott döntések rossz irányba viszik a céget. Jól meg voltak/vannak fizetve, de elég idegőrlő munka és nagyon kell tudni a cég működését, számviteli dolgokat - több hölgy profi könyvelő volt előtte.

    Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

  • sh4d0w

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Agostino #7525 üzenetére

    Vannak helyek a világban, ahol online tudsz elintézni szinte mindent, ergo nincs szükség drága, lassú humán erőforrásra.

    https://www.coreinfinity.tech

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Agostino #7525 üzenetére

    Csak ez nem ettől van...

    - Ha már túl sok a közigazgatásban az ember, akkor menjünk az egyszerűsítés, automatizálás felé. Ment? Nem. Ja, van egy Ügyfélkapu, olyan funkcionalitással, hogy 10 évvel ezelőtt kellett volna ott tartani.

    - Kormányablakokból nem rúgtak ki embereket, azok lazán elmentek maguktól, és nincs már az a palimadár, aki oda menne.

    - Korábban sem lehetett semmit elintézni. Siófoki földhivatalban kaptam olyan választ, hogy ja, szabin a kollega, nem tudják megnézni, kié a ****** terület. WTF. Írjak kérvényt. Kértem lapot, írtam :D Meg tudták nézni. Mik vannak!

    - Annak ellenére, hogy bürokráciacsökkentés volt, a tophivatalok többe kerülnek, mint eddig. És a hierarchia alján se ember, se fizetés továbbra sem...

    [ Szerkesztve ]

    Mutogatni való hater díszpinty

  • koko52

    veterán

    válasz Agostino #7525 üzenetére

    Én rühellem az összes hivatalt, kormányablakot, postát. Agyhalál amit azok a semmirekellők művelnek. Meg az a kivagyiság, hatalmat érzek a kezembe, pökhendi mocskos féreg emberek akik ott be vannak fásulva. Legszívesebben kirángatnám az ablak mögül és a mentőben is ütném.
    Na ez most jólesett. Ja és tisztelet a 0.000000000000000000000000001% kivételnek akivel még nem találkoztam. Szerencsére csak szökő évente kell ilyen lepratelepre mennem. Minden online. Én 90%-al csökkenteném a jelenlegi létszámot és pontozási rendszert vezetnék be az ügyintézőkre. Aki 50% alá esik repül. A bérezés lehetne havi 500k, hogy érezzék a törődést.

    "Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets

  • BiP

    nagyúr

    válasz Agostino #7525 üzenetére

    A baj nem az, hogy sokan dolgoznak a közigazgatásban a pult mögött, hanem, hogy nagy a vízfej. Sok az osztályvezető, stb. meg a bürokrácia.
    Bizonyos dolgokat nem lehet online elintézni (pl. ügyfélkapu igénylés - bár ezt is lehetne szerintem), de ma már hiába lehet pár dolgot online, a magyar akkor is bemegy a "hivatalba", mert úgy szokta meg, így kell az ügyintéző.
    Elég csak elmenni a postára, 100 emberből 90 csekket fizetni megy, pedig ma már szinte mindent lehet elektronikusan kérni, QR-os csekket is lehet online, sőt, sok banknál a kód nélkülit is.
    5éve (újabb mintám nincs) telenornál kellett ügyet intéznem, minden 2.ember számlát/csekket fizetni ment be. Mai napig nem értem, miért.

    Ügyfélkapura visszatérve. Lejárt a személyim. Online nem lehet elintézni, kérek akkor időpontot online. Oké. De mire megtaláltam, hogy mi az ügy neve...
    Nem ám lejárt igazolvány a név, hanem simán igazolvány cseréje, pótlása. Mintha elvesztettem volna, pedig itt van, csak lejárt. Mindegy, logikátlan vagy én gondolkodom máshogy, mint a szakzsargon.
    De a lényeg, alapjaiban kéne átstruktúrálni az egészet, ügyfélbaráttá tenni, és nem hivatalbaráttá. Az átlagember leszarja a hivatali csavaros-zavaros nyelvet.
    Már attól agyf@$t kapok, hogy pl. bármit el akarok intézni, kb. 3 különböző dizájnú felületen kell átverekerekedni magam, 3 kulonbozo szervezet honlapján. Hiába van KAÜ (központi azonosítási ügynök, wtf?), akkor is többször kell belépni, stb.stb.

    [ Szerkesztve ]

  • Syl

    nagyúr

    válasz Agostino #7572 üzenetére

    Aldi / Lidl nyilván a kínálat végett, de most a Tesco önkiszolgáló kassza előnyéről van szó. Időben sokkal gyorsabb plusz nem kell extra két pakolás (a kosárból fel a pultra, majd blokkolás után vissza a kosárba). Nekem ez elég, hogy ne álljak be tömegbe és várjak 10-15 percet.
    Ha már egyszer leszóljuk a csekkel sorban állókat, mert bankkártyával, online menyivel egyszerűbb, gyorsabb, kényelmesebb, akkor ezt a filozófiát a Tesco pénztárnál is képviselni kellene. Nem? :B

    sh4d0w

    Az "egyes helyek" azok Magyarországon vannak? Hol?

    Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

Új hozzászólás Aktív témák