2019. augusztus 25., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) icecave


icecave
(nagyúr)

Hűbakker, ez jól néz ki. De sajnos sosem fogok játszani vele, a konkurens konzollal rendelkezem :S

(#2) eddie17


eddie17
(addikt)

Eme játék lesz mely kihasználja végre 100%-osan a fekete dögöt(fejlesztők szerint). Kíváncsi leszek. Na meg arra, hogy milyen mozgás közben.

(#3) bwoay válasza eddie17 (#2) üzenetére


bwoay
(nagyúr)

ha csak olyan lesz, mint az első, már akkor megéri

[ don't... don't believe... don't believe the hype ]

(#4) bishoplogan


bishoplogan
(senior tag)

De jó már a konzolosoknak :(

(#5) Raymond


Raymond
(nagyúr)

Technicolor?

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#6) Shadowkiller


Shadowkiller
(csendes tag)

Besza-Behu :Y

"Why so serious?"

(#7) sakeee82 válasza eddie17 (#2) üzenetére


sakeee82
(aktív tag)

Tuti nem használja ki 100%-osan.
A Killzone 2 sem, pedig amikor először megláttam azt hittem rossz a szemem. A Crysis elmehet borért innentől kezdve!

[ Szerkesztve ]

(#8) nrgia


nrgia
(őstag)

NICE! :K

...ha valaki a sarkára áll, az talpra esett ???...

(#9) icecave válasza sakeee82 (#7) üzenetére


icecave
(nagyúr)

Rég ps3-mom volna már, ha több játék támogatná az 1080p-t. Tudom,csak felskálázzák mindegyiket, mégis jobban néz ki 1080p-ban, mint 720-ban a skálázás ellenére is.

(#10) bwoay válasza icecave (#9) üzenetére


bwoay
(nagyúr)

Nem mindegyik, vannak natív 1080p-ben futó játékok, igaz, alig pár.

más:
ezt a "kihasználja-e 100%-ban a PS3-at" kérdést szerintem mindenki azt követően boncolgassa, hogy megpróbálja felidézni, melyik volt az a játék,
ami a PS2-t "100%-ban" kihasználta, és milyen évet írtunk akkor.

[ don't... don't believe... don't believe the hype ]

(#11) icecave válasza bwoay (#10) üzenetére


icecave
(nagyúr)

Okés, de ha már így van, vagy skálázás, vagy natív, miért nem írják meg úgy, hogy ps3-on is fel lehessen rakni 1080p-re? Rohadt nehéz ps3-ra programozni (sokkal nehezebb mint boxra), talán ezért?

(#12) bwoay válasza icecave (#11) üzenetére


bwoay
(nagyúr)

nem tudom, de most megnéztem azt a kevés PS3 játékomat,
ami van, és tényleg, csak a GT5P tudja az 1080p-t.
mondjuk nekem tök mindegy, mi van a tokra írva, ha a TV-n jól néz ki.
amúgy meg ha rosszmájú akarnék lenni, azt mondanám,
hogy biztos a gyenge anti-aliasing teljesítménye miatt nem húzzák fel 1080p-re
a játékok zömét. de amúgy foglalmam sincs, miért, nem tartom sarkalatos kérdésnek.

[ don't... don't believe... don't believe the hype ]

(#13) icecave válasza bwoay (#12) üzenetére


icecave
(nagyúr)

Hát igen, sajnos ez lehet még a gond. Hiába skáláznák fel a játékot, mivel gáz az élimítás, pont nem tudnál eltüntetni, amit kellene. Mindegy, marad a box akkor :D

(#14) nike_


nike_
(addikt)

Ez igen! Nagyon szép!

:K

(#15) eddie17 válasza bwoay (#10) üzenetére


eddie17
(addikt)

Ok, ok, nem a kisujjamból szoptam ki. Ezt szeretnék a Naughty Dog emberei:
A fejlesztők lehetőségeikhez mérten teljes egészében szeretnék most már kihasználni a PS3-ban rejlő potenciált. Állításuk szerint az első rész mindössze 30-40%-át használta fel a PlayStation 3 erőforrásainak, a folytatásban ez a mutató akár a 100%-ot is elérheti.

(#16) nosferatue válasza eddie17 (#15) üzenetére


nosferatue
(tag)

A PS3-ra eddig sem volt könnyű programozni, az ilyen kijelentések számomra kicsit parasztvakításnak tűnnek. Már az is eszméletlen nehéz lehet, hogy olyan techdemot írjanak a gépre ami tényleg teljesen kihasználja minden erőforrását, bár pont nemrég olvastam kotaku-n, hogy az nvidia ingyenessé tette egyik programozói eszközét a fejlesztők számára, remélem így tényleg könnyebb dolguk lesz a későbbiekben.

I just curse the sun so I can howl at the moon

(#17) nike_ válasza eddie17 (#15) üzenetére


nike_
(addikt)

Csak az a baj, hogy túl gyenge a VGA a CPU-hoz...

(#18) sakeee82 válasza nike_ (#17) üzenetére


sakeee82
(aktív tag)

Nézd meg a Killzone 2 -t élőben, ne képeken és videókon. Én is mindig ezt hoztam fel hátrányként, de amit az a játék a képernyőre rak az vmi csoda!!!

Visszatérve az Unchartedre, az első része jóval régebbi mint a Tomb Raider Underworld, de szebb nála!

[ Szerkesztve ]

(#19) bwoay válasza eddie17 (#15) üzenetére


bwoay
(nagyúr)

marketing szempontból nemigen érheti el a 100%-ot.
egyrészt a platfrom holdernek (jelen esetben Sony) fenn kell tartania az érdeklődést
hosszabb távon, pláne, hogy ők 100 évre terveznek a PS3-al,
ami amúgy becsülendő, de nem úgy, hogy saját "bevallásuk" szerint
azért nehezen kezelhető, hogy lassan ismerjék ki a fejlesztők.
a fejlesztőstúdióknak meg a következő játéknál is fokozni kell majd a dolgot,
tehát nemigen mondhatják azt a launch után 3 évvel, hogy elérték a maximumot,
ők is és a gép is ennyit tud. legalábbis én így látom

[ don't... don't believe... don't believe the hype ]

(#20) nike_ válasza sakeee82 (#18) üzenetére


nike_
(addikt)

Demoját kipróbáltam, szép. :K

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.