Új hozzászólás Aktív témák

  • mave13

    őstag

    válasz Peat;) #20 üzenetére

    Manapság mindenki a realitást hajszolja. Fotografikus megjelenítés, életszerű játékmenet... És akkor itt van ez a video. Szép grafika. Elismerem. Szebb, mint a legtöbb autós játék, és nem azért, mert X-Box.
    De ez a sérülésmodell nagyon messze áll a valóságtól. Mert hiába lesz lassabb az autó, ha összetöröm, vagy hiába húz a sérülés irányába, ha nem látom, hogy miért. 5-6 éve még azt mondtam volna, hogy igen, ez így jó, és élvezhető. Ma szerintem nem. Jó lenne végre egy olyan autós játék, ahol ilyen szintű a grafika, de ha eldobom a vasat az egyik kanyarban 200-nál, akkor törjön ripityára, és kelljen újra kezdenem az egész versenyt, ha épp ilyen beállításhoz van kedvem.
    De az, hogy állati szép kocsik 150-nel ütköznek, feldobják a seggüket a levegőbe, visszaesnek, és annyi történik, hogy kicsit lemegy a festék, leesik a lökhárító, meg betörik a szélvédő, az enyhén röhej. Számomra ezzel romlik a játékélmény.
    Szimulátorokban éppen az tetszett mindig is, hogy nekivágom a falnak a kocsit, akkor az törik. Kiszakad a komplett futómű, és vége a versenynek. Vagy, a egy forma autóval csinálok egy bodychecket, akkor az én versenyem is véget érhet.

    Ez itt nincs meg. És hiába állat a grafika, hiába gyönyörűek az autók, számomra ezzel a program elveszti a realitását, és nem lesz több egy átlagos autós játéknál, ami nem szimulátor, mert nincs köze a valósághoz. És ilyen szempontból a GT5 se más. A GRID, DIRT, SHIFT, és egyéb hasonló, egyesek által szimulátornak kikiáltott gyerekjátékokról meg ne is beszéljünk.

    Icewolf || kósza ||

Új hozzászólás Aktív témák